BRUNCH MED JENTENE

THE HENRY

Brunch er noe av det beste jeg vet, spesielt med gode venninner som man kan prate om alt og ingenting med. Nina, Donna, Golnaz og jeg dro på The Henry for å gjøre nettopp det, og spise nydelig mat i solen. Nina skrøt noe voldsomt over det brødet som dere ser på bildet over her, og fyyy søren så godt det var. SÅ crispy og ferskt, i tillegg til at man får servert et super godt smør med havsalt til å smøre på. Jeg kunne egentlig bare spist det jeg, så godt som det var. 

Denne dagen fikk meg til å bli bestemt på at brunching skal skje mye oftere hjemme i Oslo også. Jeg vet jo at vi har noen kule steder man kan dra på brunch, men da prioriterer jeg faktisk ikke det. Teit egentlig, for jeg elsker det jo i utlandet. Mer brunching it is!

Ahhh, se så babes!!!

 

Yum!! Dette var min mat. Bakt potet og kylling. Sinnsykt godt!

Parmasan truffle fries <3 <3 <3

Jeg vil definitivt anbefale dere å ta turen hit dersom dere er i LA. Maten var super god, viben var nice, drinkene var amazing ooog lokalet var skikkelig fint (og insta friendly hehe). Klem! 

12 kommentarer

Siste innlegg