BRUNCH MED JENTENE

Reklame | NELLY

TOPP HER ⎟ LAKK BUKSER HER

Det er tydeligvis veldig hipt med brunch om dagen, noe jeg har forstått hvorfor i dag. Jentene og jeg dro på Ling Ling for en heidundranes brunch. Vi spiste masse nydelig mat, drakk enda bedre drinker, oppdaterte hverandre på the latest “tea” og feiret at Jasmine har fått ny jobb. Det har vært en veldig fin lørdag så langt, og den kommer bare til å bli enda bedre videre. Jentene skal nemlig ut i kveld, og jeg gleder meg sånn! Jeg føler meg skikkelig “yolo” (sorry) om dagen. Jeg takker aldri nei til noe som helst. Eller, vent da.. Det hørtes litt weird ut. Det jeg mener er at jeg blir med på alt vennene mine spør meg om, haha. Det har vært full fres hele denne uken med både møter, Vixen og en del festing med vennene mine. Storkoser meg, jeg!

Jeg må dog si at jeg er døds trøtt i skrivende stund. Jeg har sovet minimalt med timer de siste tre døgnene, og det merkes godt. Jeg holder på å sovne over tastaturet nå, liksom. Jeg tror jeg er nødt til å ta en liten powernap før det blir vors. Hvis ikke kommer jeg til å stikke hjem for å sove før vi i det hele tatt har rukket å komme oss ut.

  

Maten på Ling Ling var aaaamazing! Dit skal jeg definitivt dra å brunche igjen.


Ja ja, nå må jeg gå å ta meg en blund. Ønsker dere en super fin lørdag videre. Stor klem!! <3

 

8 kommentarer
    1. Hei! Lurer bare på når vloggene dine skal komme? Du har sagt opp til flere ganger nå at du skal vlogge innkjøp, turer, sminketutorials osv, men som aldri dukker opp. Har full forståelse for at du har mye å gjøre, men da er det bedre å la være og si noe. Sykt dritt å sitte og glede seg til noe som aldri kommer, det tror jeg du selv hadde syntes og. Dumt at du lover for mye når du ikke klarer å holde det.

    2. Maten ser såå bra ut! Og btw, det er greit å være yolo i blant, når ellers skal man være det hvis ikke når man er ung?😄 Kos deg masse (men viktig å huske å sove litt haha)

    3. Hei, begynner du å bli lei bloggen din eytersom du er utrolig dårlig på å legge ut innlegg. Du sier dette er jobben din men du har ikke begynt 2019 så bra i jobben din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg