BUTYR ENDTE OPP MED ET BRUDD

Reklame | NELLY

GENSER HER

Oh lord… Mitt liv er en evig tragisk komedie om dagen. Jeg dro ut med jentene på fredag, og jeg presterte å si “i dag skal jeg bli fjortis full”, og deeeet kan man trygt si at jeg levde opp til. Jeg koste meg nok litt for mye, for før jeg visste ordet av det faceplanta jeg midt på Lawo Terrasse…. Ikke hadde jeg på meg hæler heller, så hvordan jeg klarte å få det til er fortsatt et mysterium. Ble nok bare litt vel ivrig når en bra sang kom på, tror jeg. Uansett! Jeg merket ikke at noe var alvorlig feil før jeg våknet tidlig på lørdagsmorgen av vonde smerter i albuen. Jeg klarte så vidt å bevege på den, så da forstod jeg fort at jeg måtte komme meg til legevakta. 

Røntgen ble tatt, og det viste seg at jeg hadde klart å få et brudd i albuen. Ikke såpass alvorlig at operasjon eller gips må til, men nok til at det gjør forbanna vondt. Nå har jeg fått meg en fatle og smertestillende som jeg skal bruke fremover, til det føles bedre. Det som er litt gøy da, er at dette er første gangen jeg har brukket noe! Weirdo, tenker du kanskje, siden jeg synes det er gøy, meeen jeg har alltid lurt på hvordan det å brekke noe føles. Nå er jo heldigvis ikke dette et alvorlig brudd, takk og lov, men jeg har i det minste hatt et brudd nå. Hehe! Ja, jeg er rar. Men det vet vi jo allerede. 

19 kommentarer
        1. Isabel: For en bra måte å ta en slik umoden og idiotisk kommentar på! Du hever deg over det, og det er kjempebra.

    1. Haha, du er så utrolig skjønn Isabel! Jeg selv har alltid lurt på hvordan det er å brekke noe, og håper nesten jeg opplever det en dag (kanskje rart å si, men det er jo kjedelig å være helt normal også!) uansett, jeg ønsker deg masse god bedring <3 klem!

    2. Masse god bedring!
      Bruker du vippeextensions? Hvilken type og hvilken stil bruker du? Syns du har veldig fine øyenvipper😍

    3. Kalles det ikke «brist», når det ikke er feilstilling inn i bildet? Kan jo umulig være feilstilling/brudd hvis du ikke engang skal ha halvgips? Bare nysgjerrig😅

    4. Haha den følelsen! Vet hvordan det er etter en real face plant i fylla. Jeg våknet på sykehuset med brukket nese, oppskrapet ansikt og hjernerystelse.. ikke nok med det men hadde i tillegg hovne lepper (så ut som de skulle sprekke), oppklipte klær, blod i hår og ansikt.. det verste var å levere sykmelding med forklaringen om at «fylla har skylda»

    5. Hei! Vil bare si at jeg skjønner smerten sykt godt! Var på byen på lørdag og endte tilfeldigvis opp med brudd i albuen selv da jeg ble litt for ivrig på dansegulvet! Haha. Du har litt finere fatle enn meg da! Men god bedring til oss!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg