BYE NORWAY AND HELLO … 🌴✈️

Reklame | nelly

BUKSER HER ⎟ CAPS HER ⎟ HOODIE ADIDAS

Endelig er dagen her! Nå sitter jeg på flyet og venter på at det skal lette. Jeg reiser til Dubaaaai!!! Fy søren som jeg gleder meg til sol og varme. Da vi satte oss i taxien tidligere i dag regnet det som bare søren her i Oslo, så jeg kan love dere at det føltes ekstra digg å vite at vi skulle reise akkurat i dag. 

Vi reiser med Emirates, som er min soleklare favoritt. Man får så god mat, de har alltid de nyeste filmene, det er wifi på flyet og setene er kjempe behagelige. For ikke å snakke om hvor god servicen er. OK, nå høres dette ut som reklame men det er det altså ikke. Jeg er bare genuint veldig glad i å fly med Emirates. Ingen andre flyselskap kan måle seg med de, synes jeg.

Vi lander rundt midnatt i lokaltid, så da er planen å dra direkte til hotellet og ta en tidlig kveld. Vi har planer om å stå opp tidlig i morgen og dra på beach club, så klart. Noen som ble sjokkert nå? Haha. ÅH, som jeg gleder meg!!!

 

PS! Jeg vlogger hele denne reisen. Snakkes mer når vi lander! Klem.

12 kommentarer
    1. Åååå jeg vet det <3 Jeg så The East første gang på Emirates flyet! Ganske sikker på at det var det 😛 Men uansett, den filmen er dritbra!

    2. Hei, om du har noen tips til hva slags mat man kan ha med på flyet? Skal på 16 timers trip neste lørsdag og behøver inspo for mat! 😂👏

    3. Hei, jeg skal reise snart og jeg lurer på om du kan komme med inspo hva man kan ta med av mat på flyet? 😁 Skal ha 24 timers reise neste lørdag så behøver masse inspo😅

    4. Hei, jeg skal reise neste lørdag og jeg lurer på hva slags innspi du kan gi ang mat på flyet, er ganske lang reise så behøver øitt sånn mellom måltider, hva anbefaler du? Hva har du med deg på flyet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg