COUNTDOWN: PREMIEREN PÅ SKAL VI DANSE!

Foto: @fredrikarff

Å FY FANKEN! I morgen – lørdag 31. august klokken 19:30, er det tid for premieren av Skal Vi Danse! Dette er altså første sendingen hvor vi skal danse og fremføre det vi har jobbet på i nesten fire uker! Jeg er fryktelig spent, nervøs og giret for morgendagen. Nervene kan fort ta overhånd, men jeg har halvveis lært meg en teknikk i dag som gjør at jeg klarer å holde tankene i sjakk. Det er nervepirrende å skulle danse på livesending for hele Norge å se. Det gikk opp for meg først i dag hva jeg egentlig har begitt meg ut på, haha. Da var det viktig å puste inn og puste rolig ut igjen. 

Selv om jeg er nervøs, gleder jeg meg likevel mest! Det skal bli SÅ gøy å endelig få vist frem alt Benjamin har lært meg i denne perioden som har gått. Dansen vår er helt RÅ! Jeg krysser fingrene for at jeg klarer å levere bra på sendingen i morgen. Det er tross alt første gang vi skal på parketten, og jeg aner helt ærlig ikke hva som venter meg. Alt jeg vet er at det kommer til å gå fint, for jeg har tross alt jobbet på dette lenge nå. Dessuten har jeg verdens tryggeste partner ved min side, som holder meg fokusert og rolig. 

Dette kommer til å bli så forbanna gøy, dere!! Lover dere å se på, heie og stemme på meg? Hvilket nummer man skal stemme til deler jeg på Instastory så fort vi får vite det 😍 Jeg skal gjøre ALT for å gjøre dere stolte! 

Følg gjerne med på Instastory, der blir jeg å spamme fra backstage og før sendingen. @IsabelSraad, heter jeg! 

Nå begynner klokken å bli litt mye, så jeg tenker egentlig å gå til sengs straks. Jeg skal være uthvilt til den store dagen, samt stå opp i god tid slik at jeg får en bra start på denne lørdagen. Her gjelder det å ta det mest mulig med ro, for å si det mildt. Jeg føler jeg forbereder meg ganske så bra, egentlig. Dagen har gått til å danse litt i studio, før vi dro til dansesenteret hvor vi fortsatte å trene i tre timer. Derfra dro jeg hjem, hvor mamma kom på besøk med favorittretten min. Er ikke hun verdens skjønneste? Jeg behøvde litt mamma-tid, før det braker løs for fult.

Jaja. Nå skal jeg koble av og innstille meg på å forsøke å tenke minst mulig på at jeg skal danse for hele Norge på livesending i morgen. No biggie! Wish me luck!

LET’S DO THIS!

9 kommentarer
    1. stolt av deg isabel! lykke til imorgen. dette klarer du ❤️ heier definitivt på deg og benji ✨ gleder meg til å se deg på skjermen!

      1. Lykke til du er flink, vi heia på deg😍😍❤❤❤, tante er så glad i deg og stolt av deg jenta mi 😍😍😘😘🤩🤩🤩❤❤❤

    2. Masse lykke til, høres ut som du er så forberedt som du kan være og da vil det gå helt fint 👍❤️ Du er en tøffing, kick ass!

    3. Altså , nå må du vise araberen i deg !! rist løs sier jeg bare , rytme har du masse av , bruk hoftene girlfriend

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg