DAGEN I BILDER

Reklame | nelly

NIKE TOPP HER ⎟ NIKE SHORTS HER ⎟ NIKE SNEAKERS HER

Dagen i dag startet jeg på trening! PT-en min @Henrikaukland stod klar til å pine meg gjennom nok en treningsøkt. Jeg er jammen meg i en god periode nå, ass!! Jeg reiser jo til Ibiza neste uke, så denne siste uken før ferien er tross alt siste innspurt. Jeg har vært ærlig med han om at det kommer til å bli en del fest og litt for mye “Suzy has taken over the wheel” den kommende uken, så derfor prøver jeg å gjøre så godt jeg kan på treningsfronten i forkant. Jeg har også lovet han at jeg skal ta noen powerwalks og to styrkeøkter på turen! Hører dere det, jenter?? Tvinger dere med!!

Post workout… Jeg har ikke blitt så sliten på trening som det jeg ble i dag. Fy søren for en killer-økt, spesielt slutten… Dette var meg når timen var over. Haha!

Etter økten bestemte jeg meg for å gå fra Bislett til Majorstuen, istedenfor å ta trikken. Det har jeg gjort etter begge de siste to treningsøktene. Det er et stykke å gå, rundt 35 minutter. Det er så koselig å spasere når solen skinner og det er dødsvarmt og godt! 

NIKE SPORTS-BH HER & NIKE SHORTS HER

Ei litta selfie på veien, så klart. Hehe!

Her var jeg rett rundt hjørnet for Tjuvholmen, ved bryggene. Der ventet jentene på meg. Vi hadde planlagt en soledate på brygga, nemlig! Alltid like koselig! Der ble vi liggende fra rundt 13-16. Jeg tror faktisk jeg har fått litt farge på kroppen i dag!

Deretter løp jeg avgårde til en random neglesalong som så ut som å ha noe ledig. Jeg har tenkt på å ta ny pedikyr i over en uke nå, så i dag tok jeg den lille tiden jeg hadde til overs før meg måtte hjem å jobbe til å løpe innom. Nå er neglene mine så freshe!

What to chooose..KØDDA! På tåneglene tar jeg alltid (og da mener jeg alltid) hvit.

KONNY POPPED BY!

Savnet denne frøkna en deeel i det siste. Hun jobber så utrolig mye at vi knapt får sett henne. Derfor prøver vi å møtes når vi begge kan!

NIKE SLIPPERS HER

Jeg kom hjem, crava krydret kalkunskinke så syyykt og dro derfor ned på butikken en tur. Kveldsmaten ble grovtbrød med brelett, norwegia og kalkunskinke. Elsker dere det like mye som meg? Isåfall, her kommer et lite tips: strø litt salt og pepper over brødskiva di. YUM! Nå ler sikkert mange av dere av meg nå, for jeg tror ikke akkurat at det er et WOOOOOW tips å gi, men jeg forsvarer meg selv med at jeg nylig ble introdusert for dette fenomenet. Takk.

Og nå: ser på mamma ta selfies på andre enden av sofaen. 

Elsker å komme hjem helt utslitt, legge meg på sofaen og bare bli underholdt av mammaen min sitt vesen.. 😎

Så ble hun flau når hun merket at jeg tok bilder… Hihi! Sånn er det å ha blogger boende. Surprise!! 😍

OG NÅ:

Jeg skal stuuuuupe rett i seng innen 8 minutter. Jeg er så sliten og trøtt her jeg skriver. To treningsøkter etterfulgt av strandheng i steikende som med jentene tar også på. Nå vil jeg bare sove. Haha.

God natt når den tid kommer, fininger! Stor klem!

16 kommentarer
    1. HEEEI! <3 Åhhhh, digger innleggene for tiden altså!!! WoW! Har Konny en annen jobb i tillegg til å väre din assistent?
      God natt! Stor klem! <3

    2. Og får du dårlig samvittighet når du ser hvor mange som besøker bloggen din, og du oppdatere så lite? Husker det var viktig for deg før og oppdatere hyppig, så leserne dine skulle ha noe nytt å lese når de klikket seg inn.. Virker som om du har blitt like dårlig på og oppdatere som alle andre bloggere er.

    3. Et lite mattips jeg har blitt helt hekta på: brødskive eller lompe med Tine krydderost, kalkun eller kyllingpålegg og frisk basilikum på toppen. Helt nydelig!😍

    4. Må bare få tilføye et knallgodt tips til den matretten din… Ta på en klype fersk, knasende god ruccolasalat i tillegg! Helt amazing!! Og om du vil variere litt, bytt ut osten med litt avokado🤩 Jeg lover deg! Digg, sunt og mettende 😁

      1. Så klart skatter jeg! Jeg skatter det som før het “toppskatt” som er det meste man skatter her i Norge. Det er ikke jeg som regner ut på det, men regnskapsføreren min. Heldigvis! Hvis ikke hadde jeg nok slitt, for jeg suuuger på tall. Det er derfor jeg har verdens beste Geir til å hjelpe meg med alt av regnskap. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg