DAGEN I DAG GJENNOM TELEFONEN

Reklame | lashesbykasja, bekkestua tannlegesenter & nelly

FLUFFY JAKKE HER

I dag startet dagen min ganske tidlig, til meg å være. Eller, noe har skjedd i det siste, for jeg har nemlig begynt å våkne tidlig – uten vekkerklokke! Hva som skjer med meg er ikke lett å si, da dette er veldig ulikt meg. Jeg hater nemlig å våkne tidlig (les: tidlig for meg er før kl 10:30). Hele forrige uke + i helgen har jeg våknet rundt kl 8-9 på morgenkvisten. Jeg tror det har noe med at det blir lysere og lysere ute, og at jeg ikke har orket å få hengt opp gardiner på soverommet enda. Jeg har bestemt meg for å la være å gjøre det i det hele tatt, for det er faktisk deilig å bli et “a-menneske” uten å måtte streve for å få det til haha.

Dagen i dag startet jeg hos verdens flinkeste LashesByKasja for å fylle på vippene. Kasja er dronningen av vippeextensions! Dere har helt sikkert allerede hørt om henne, så stor som salongene hennes har blitt. Hun er rå! Jeg ble så glad på hennes vegner da jeg fikk med meg at hun fikk spørsmål om å fikse neglene til selveste Nicki Minaj før konserten hennes på mandag. Hvor kult er ikke det? Som sagt; Kasja er rå!

Etter vippetimen bar det rett avsted til tannlegen min, Dr. Salman på Bekkestua Tannlegesenter. Jeg gruet meg veldig i forkant, jeg har nemlig tidenes tannlegeskrekk. Da jeg var liten pleide jeg alltid å stikke av fra mamma i det vi ankom tannlegen. Jeg har aldri vært en fan. 

I dag var det duket for borring av et hull, som er det verste jeg vet. Men vet dere? Salman har, med hånden på hjertet, fått bort redselen min. Timen i dag gikk så utrolig fint og jeg følte absolutt null smerte eller ubehag. Jeg er fortsatt helt i sjokk over hvor bra det gikk. Vanligvis har jeg måttet få en sånn der avslappende “tablett” hos tannlegen på forhånd, slik at jeg har klart å gjennomføre. Det behøvde jeg ikke i dag. Føler en liten personlig seier der, altså!

Etter tannlegen ringte jeg Rami og Sidra for å høre om de hadde lyst til å henge litt med storesøsteren sin. Det ville de, til min store glede! Det er ikke en selvfølge, da de hele tiden er opptatt med sitt og sine venner. Jeg er veldig glad for at de synes at det kan være litt gøy å henge med meg også, hehe. Vi dro på Villa Paradiso for å spise pizza, skravle og kose oss. Jeg blir alltid i så godt humør så fort jeg har disse to i nærheten av meg. Jeg kan seriøst ikke beskrive hvor mye de betyr for meg. Verdens fineste, mest omtenksomme og beste søsken! <3 Er så takknemlig for de!

Yum! Jeg går alltid for Parma-pizzaen. Helt nydelig!

Jeg syntes det var litt pinlig å dra dit noook en gang i dag. Jeg føler jeg bor der for tiden, haha. Elsker jo maten, så det er vanskelig å la være. Jeg har merket at jeg veldig fort blir hekta på en spesifikk matrett, og da blir det til at jeg spiser det non stop, til jeg blir dritlei og må finne meg noe nytt. Som dere kanskje forstår er jeg ikke den flinkeste til å ha variert kosthold… Skal ikke være lett! 

  Vi avsluttet vår søskendate med god drikke på Starbucks. Alltid en sikker vinner!

GENSER HER

NÅ: forberede et par innlegg til i morgen, da jeg er opptatt hele dagen med møter og innspilling. Klem!

5 kommentarer
    1. Hei! Har et spørsmål til ukens spørsmål:

      Du har skrevet at du gikk idrettslinja, trente opptil to ganger om dagen og var veldig aktiv før, men etter paradise hotel sluttet du å trene. Hva gjorde at du aldri startet å trene igjen? Har du vurdert å begynne å trene igjen for helsa sin skyld?
      Du ser sykt (!!) bra ut, så tenker absolutt ikke for å få bedre kropp, men mer fordi trening er utrolig bra og viktig uansett hvordan man ser ut. Det hadde vært så gøy (hvis du starter å trene) om du kunne delt treningstips, øvelser, ukens kjøleskap osv. med oss lesere! Du kan jo sikkert masse om trening siden du har gått idrettslinja, så det å dele det med oss hadde vært sykt inspirerende!<3

    2. Det tærer på deg å ikke ha møbler, men gardiner orker du ikke å henge opp….Tenk på de som ikke har råd til møbler, men sitter/sover på madrasser etc..,og alle de som ikke har råd til å leie et rom engang.
      Klarer ikke å relatere til deg i det hele tatt lenger. Anbefaler deg å blogge litt mer om den virkelige verden, for du lever i en boble som vil sprekke. Tror følgere vil få mer respekt for deg enn det dehar nå. Dine problem som du blogger om er lettløselige situasjoner som de fleste ikke ser som problem. Derfor blir bloggen utrolig naiv og barnslig. Ikke rart det er mange små som leser. Ikke misforstå, du er ei flott jente med ei god karriere men du trenger nok veiledning mht bloggen din. Lykke til

    3. Kjenner meg SÅ igjen i det med å være vanemenneske når det kommer til mat 😉 Jeg spiser det samme hver dag i flere uker, elsker det! Og så går jeg lei og finner noe annet å spise noen uker!

      Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg