DAGEN I DAG I BILDER

Reklame | nelly

Først og fremst: jeg må bare fortelle dere at det er 20% rabatt på HELE Nelly (eks. blacklist) frem til fredag 7/6 klokken 10:00!

💕 KLIKK HER FOR RABATT! 💕

Åh, for en fin dag jeg har hatt! Det har gått i et fra tidlig i morges og frem til nå. Jeg kom hjem for knappe 30 minutter siden, etter å ha vært på vift fra morgenen av. Jeg trenger sånne dager nå hvor jeg holder meg opptatt døgnet rundt. Nå sitter jeg her i sofaen etter å ha tatt en evig lang dusj. Jeg må få i meg noe mat snart, jeg kjenner hvordan energinivået mitt er på bunn. Men først må jeg blogge, da det allerede er såpass sent. Jeg har knipset bilder gjennom hele dagen min til dere! Jeg er ganske fan av sånne innlegg selv, så håper jeg at dere også er det. Hehe!

Dagen startet med innspilling på The Hub! Hva jeg spiller inn til akkurat denne uken er fortsatt hemmelig, men det er noe helt annet enn noe jeg har gjort tidligere. Jeg koste meg så sinnsykt mye på innspilling i dag og crewet jeg fikk jobbe med. Jeg føler meg så utrolig heldig som får muligheten til å bli kjent med så mange kule og dyktige folk i bransjen. Fy søren! Det var bare god stemning hele dagen, og jeg gikk der i fra i skikkelig godt humør. Beste følelsen! <3

En av dagens location. Se så fint! Jeg vil definitivt bo på The Hub en gang i fremtiden, det var så sykt fint der.

Senere dro jeg på en visning på en super fin leilighet! Det er så gøy at det finnes mange fine leiligheter ute på markedet akkurat nå. Det har jeg lengtet etter, spesielt siden jeg nå er såpass desperat etter å investere i en bolig. 

Newa og jeg dro å spiste en sen lunsj på San Fransisco Bread Bowl. Golnaz møtte oss også der etterhvert. Jeg fikk så mange spørsmål om hvilken restaurant dette var da jeg la ut story på Instagram av maten. Stedet ligger mellom Frogner og Solli, typ! Newa introduserte meg og Golnaz for denne restauranten for litt siden, og vi har vært stamkunder siden. Fy søren så godt det er!

Yum! Mine to favoritter er lapskausen og mac and cheese. <3

Etterpå dro vi til Karl Johan for å shoppe litt. Jeg fant veldig mye fint på Zara blant annet! De har så mye kult nå, så der anbefaler jeg dere å ta en titt. Jeg kan vise dere innkjøpet hvis det er interessant? 😍

Dagens antrekk!

KJOLE HER (20% rabatt) ⎟ JAKKE ZARA ⎟ SKO BALENCIAGA ⎟ VESKE LOUIS VUITTON

For å avslutte dagen på topp måtte jeg bestille meg litt sushi. Jeg har cravet det en god stund nå. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg spiste det, noe som er meget uvanlig til meg å være. Det smakte nydelig, som alltid. Ser dere hvor kjedelig min sushi er, btw? Jeg er jo så kresen, så alt jeg har er kylling i den. Haha! Er ikke vanskelig å please jeg, altså.

Det var dagen min, gitt! Nå skal jeg spise, jeg dør av sult. Håper starten på denne uka har vært fab for alle dere også, fininger! Vi blogges igjen i morgen. God natt. <3

32 kommentarer

Siste innlegg