DAGEN OPPSUMMERT

DAGENS HUMØR

I dag har jeg i grunn vært veldig stresset, fra start til slutt. Hver torsdag har vi parkett prøver i studio, der vi skal vise frem dansen vår og få den filmet av produksjonen. Dette fordi at de skal kunne se hvilke vinkler de skal filme oss fra på selve sendingen. Disse parkett prøvene gjør meg, av en eller annen grunn, veldig stresset. Selv om jeg har kontroll på dansen, får jeg panikk og roter det skikkelig til. Etter prøvene kom humøret tilbake, og jeg ble halvveis glad igjen. Haha!

DAGENS ANTREKK

Jeg lever i kun treningstøy for tiden, så jeg kan ikke akkurat si at jeg hadde på meg noe veldig kult. En joggebukse og en crop top! Ikke hadde jeg et gram sminke i ansiktet heller. Jeg er skikkelig fresh for tiden, dere. 😂

DAGENS HØYDEPUNKT

Høydepunktet i dag må være at jeg nailer dansen mer og mer, kanskje? Da vi gikk fra treningen i dag følte jeg at jeg klarte å være littttt mer sexy og selvsikker i dansen, noe som er sjelden vare hos meg. 😅

DAGENS OPPTUR

Å våkne opp hos mamma! <3 Det har både sine positive og negative sider. Positivt fordi jeg så klart savner familien min veldig for tiden og derfor er det deilig å dra hjem å koble av inn i mellom. Negativt fordi jeg på en måte kommer meg litt ut av “bobla”, og det har jeg ikke tid til akkurat nå. Da får man virkelig kjent på hvor sliten man faktisk er.

DAGENS NEDTUR

At jeg lot stresset mitt gå utover både dansen, prøvene og Benjamin på et lite tidspunkt… Heldigvis gikk det fort over, men når jeg først er i det humøret sliter jeg skikkelig med å komme meg opp fra den mørke grotta som jeg graver meg ned i.

DAGENS INNKJØP

Taxi og mat!

DAGENS BESTE MÅLTID

I dag har jeg spist to middager, faktisk! Så sulten har jeg vært! Sushi til sen frokost/lunsj og burger + fries til middag! Nyyydelig. <3

DAGENS FINESTE MELDING

Jeg tekstet litt med beste Oskar tidligere i kveld, og da var det skikkelig koselig at han skrev at han savnet meg veldig. <3 Gode, fine han!!

DAGENS “GLEDINGS”

Å se på den nyeste episoden av Paradise Hotel Sverige! Jeg er obsesseeed!

4 kommentarer
    1. isabel, jeg elsker deg og hele bloggen din! Men, må innrømme at jeg synes det begynner å bli veldig tamt og ufølelsesladet innlegg ofte, og føler jeg leser det samme om og om igjen. Skjønner du er busy og ikke gjør noe spesielt, men man kan fikse 10 min til feks lage en easy sminkenrutine video eller no? Føler det er så lite isabell over de siste innleggene de siste 4 5 mnd nå..

    2. Jeg må nesten bare motsi kommentaren ovenfor. Det at du i det heletatt får tid til å oppdatere bloggen midt oppi alt du holder på med, med tanke på skal vi danse, hus ++. Det er helt sykt bra jobba, du er virkelig rå! <3 Stå på, heier på deg!

      Jeg lurte også på hvor du ser paradise hotel sverige? 😀 Har lengtet så etter det!

    3. Hei! Som Mari sier, jeg elsker bloggen din, og er stor respekt til deg som klarer å multitaske såpass! men syntes det begynner å komme litt «kjedelige» innlegg, da ca alle innleggene dine er om enten skal vi danse, eller hvor skal vi danse blir nevnt. Forstår at det er hovedtingen i livet ditt. Men blir litt kjedelig å på en måte lese samme tingen på hvert innlegg. 🙂

    4. Hey du 😉

      Æ har ett spørsmål, kan du lægge inn koden man ska stæmme på tv imorra hær inne !? 🙂 Før æ vil vældi gjærne stæmme, men æ har ikke tv før øyeblikke… 🙁 PLIS !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg