DAGENS LISTE

Reklame | NELLY

DAGENS SAVN

Sommer, sol og varme. Jeg savner å våkne opp til solskinn og deilig temperatur. Jeg savner å våkne opp til å kunne løpe ned til bassenget og slappe av der hele dagen – bade, sole meg, drikke rosé og bare nyyyyte varmen. Heldigvis er det ikke lenge til jeg befinner meg i varmen igjen – nedtellingen har allerede startet! 🌴

DAGENS HUMØR

Jeg er i dødsgodt humør!!! All den kjærligheten og støtten jeg har fått fra dere de siste døgnene etter Debatten sitter fortsatt i kropp og sinn. Det gjør meg så glad, og det gjenspeiles skikkelig godt på humøret mitt haha. Dere er best!!! <3

DAGENS FROKOST:

Stekte baguetter (jeg elsker ciabatta) med kalkunskinke, Norvegia og Brelett. I tillegg spiste jeg to bløtkokte egg. Elsker det! Slik ser min frokost ut så og si hver eneste dag. Pluss en kopp varm sjokolade. Yumsiii!!

DAGENS ANTREKK

Akkurat nå sitter jeg i sofaen iført favoritt badekåpa mi. Jeg har ikke funnet dagens antrekk enda, så jeg deler heller antrekket fra mandag:

JEANS HER (elskeeer!!! De sitter perfekt i midjen også!) ⎟ TOPP HER ⎟ NIKE SNEAKERS HER

DAGENS STØRSTE GLEDE

OK – dette høres gjerne litt nerd ut, men… Jeg har fått en super god døgnrytme etter at jeg kom hjem fra ferie! Tidsforskjellen var jo på tre timer, og det merker jeg at passer meg perfekt nå som jeg er hjemme igjen. Jeg våkner rundt 08-09 på morgenen av meg selv – helt uten alarm! Det er sjelden vare skal jeg si dere, jeg hater nemlig å stå opp tidlig… Jeg skal gjøre alt for å bevare denne døgnrytmen, for å si det sånn!

DAGENS PLANER

Ha audition med vennene mine til et kommende prosjekt! Golnaz, Mathias og mamma kommer på dagens audition. Jeg er så giret og spent på dette – haha! Blir så gøy!

Få besøk av Dorthe Skappel og God Kveld Norge hjem til meg.

Telefonmøte med samarbeidspartner i Stockholm.

Gjøre klart to samarbeid.

 Signere en kontrakt!

Lunsj med Golnaz.

Poste den siste Dubai-vloggen!

(Den er ute klokken 18.00 <3)

DAGENS INNKJØP

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

DAGENS FUNDERING

OK, så egentlig vil jeg ikke skrive dette fordi da føler jeg at jeg legger et ekstra stort press på meg selv MEN… Nå har Golnaz begynt å trene for fullt. Så klart spør hun da meg om ikke jeg vil bli med, noe jeg håpet hun ikke skulle gjøre haha… Jeg vet at jeg BURDE begynne å trene igjen for helsens skyld, for jeg mener… Det er ingen hemmelighet at jeg ikke er den mest helsebevisste frøkna out there. Ikke bare burde jeg begynne å trene, men også få meg et bedre kosthold. Jeg heller mer mot ja enn nei, så det er i hvert fall positivt. Kjenner jeg meg selv rett tror jeg at jeg kommer til å gi etter, men da gjenstår det å holde det gående i mer enn en uke også. Har vi trua??? Det gjenstår å se!

21 kommentarer
    1. Elsker innlegget! <3 Ja, start å tren, Isabel! Det gjør deg så godt på alle vis! Husk at inaktivitet ligger høyt på lista for tidligere død! Vil deg alt godt! Heier på deg! Klem! <3

    2. Bruker du hårgelè når du lager en sleek hestehale? I så fall hvilken og hvor får man kjøpt den? 🙂

      1. Man kan også bruke bare reint vann og få det sånn som ho har det ❤ Billigere og kåste ingenting 😀👍

        Prøv det 🌷

    3. Mange kommentarer starter med «jeg pleier aldri å kommentere», og dette gjelder dobbelt for meg – av mange grunner. Jeg har syns at bloggverdenen (i stor grad) er overfladisk, usympatisk og noen ganger – direkte farlig for enkelte.

      Mye av dette syns jeg fortsatt, men i kjølvannet av den siste stormen (Vixen og Debatten), tenkte jeg plutselig noe helt nytt! Selv om det er en buisness som kritiseres (med rette), så burde privatpersonen bak få ros når de gjøre noe bra, og ikke minst: Omsorg, vennlighet og nestekjærlighet. Alle fortjener å føle seg bra.

      Dette er kanskje et rart, og definitivt lite gjennomtenkt innlegg.

      La meg avslutte med en digital og telepatisk klem. Uavhengig av hva du har gjort, sagt, postet (på godt og vondt), så sender jeg, som et fremmed menneske, varme til deg. Det fortjener du, og alle andre❤️

    4. Du sier du er enig med Kristin , hun har jo vært veldig kritisk til at tv2 viste rumpe operasjonen hennes , men du selv har ji blitt opplyst via sophie om at det mest sannsynlig er bryst implantat du også har i rumpa – syntes du ikke det er en type vinning på at dette blir delt ? Sophie selv fant jo faktisk denne klinikken pga andre influensere, å er vell ganske mange nå som aldri kommwe til å vurdere å reise ned på slike steder

    5. Henger meg på alle som gir deg skryt og gode ord! Så fortjent! Kjempemodig å innrømme at man har gjort noe man angrer på, istedet for å hardnakket tviholde på sitt! Du er mye tøffere enn jeg trodde når jeg først begynte å lese bloggen din. Jeg har nok ikke vært din største fan, nettopp på grunn av det denne debatten handler om. Men fytti rakkern, jeg begynner å nærme meg fan nå! Alle kan gjøre feil, men det krever voksenhet og selvinnsikt å innrømme det og beklage seg i etterkant. Syns det er gøy å se hvor mye du har utviklet deg siden paradis og gjennom årene med blogg. Og når du smiler, helt ekte og med øynene, så er det lite som er vakrere. Ha en gooood dag. Hilsen gammal kjerring

    6. Hei Isabel! Lurte på om du kunne hjelpe meg litt med valg av sofa! Er super forelsket i din og har sett litt rundt på nett, men finner den dessverre ingen steder. Kunne du lagt ut link til sofaen? Vil også bare si at jeg syns du er en super jente! Skulle vært flere som deg 🙂 et godt forbilde for mange!

    7. Hei Isabell! Anbefaler deg å kjøpe et treningsprogram, enten fra taylorkaytee eller gracefituk kanskje ☺️ Da får du med tilgang til en app hvor du får video av øvelsene også kan du loggføre de der, en super motiverende måte å komme i gang med treningen! Anbefaler kanskje mest taylor sin for å bli litt sterkere 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg