DAGENS LISTE

Reklame | NELLY

TEDDY HOODIE HER & BUKSER HER

DAGENS ANTREKK

Det handler om å være mest mulig comfy i disse dager. Og det gjør meg ingenting! Jeg elsker jo å pynte meg og kle meg fint, men fint kan også bety komfortabelt. Denne Teddy hoodien LEVER jeg i for tiden. Det har dere sikkert lagt merke til – haha. Buksa er også en favoritt! Super digg stoff, i tillegg til en perfekt passform. Jeg har den i både beige og hvit!

DAGENS SAVN

Frihet. At verden så ut som den vanligvis gjør. Jeg savner å kunne treffe familien min. Vennene mine. Dra ut å spise. Være sosial. Finne på ting. 🙁

DAGENS HUMØR

Jeg er super glad i dag! Jeg våknet til en fantastisk mail, som resulterte i tidenes beste start på denne uken. Wiho! Ellers er jeg jo litt sånn at humøret går opp og ned, da jeg er stuck her hjemme og dermed går litt lei av livet med jevne mellomrom haha. Men mandager elsker jeg av hele mitt hjerte, så denne dagen kommer til å bli fin!! 🙂

DAGENS FROKOST

Stekte baguetter (som vanlig) med kalkunskinke, Norvegia og Brelett. I tillegg spiste jeg to bløtkokte egg. Til drikke hadde jeg en ingefærshot og vann. Slik ser min frokost ut så og si hver eneste dag. Pluss en kopp varm sjokolade. Yumsiii!!

DAGENS STØRSTE GLEDE

Jeg har fått matleverig på døren! Woho! Nå er kjøleskapet fylt opp igjen. Vil dere se mathandelen? <3

DAGENS PLANER

1. Tømme mailboksen.

2. Spille inn og poste et samarbeid.

3. Se på 90 Days Fiancé (finnes på Dplay!).

4. Lage meg noe godt til middag!

5. FaceTime med familien.

6. Telefonmøte angående hvordan denne uken skal se ut jobbmessig.

7. Vaske klær.

8. Filme til YouTube og klippe videoen!

9. Forberede et til blogginnlegg til senere i dag.

DAGENS INNKJØP

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

DAGENS FUNDERING

Jeg undrer meg virkelig over hvor lenge jeg tror dette kaoset vil pågå. Nå er det jo satt en “frist” frem til over påske, men helt ærlig tror jeg ikke det kommer til å holde. Tror dere? Jeg håper så klart inderlig det, men jeg ser jo at smittetallene øker for hver dag som går. Dessuten synes jeg det er så merkelig at hele Kina plutselig er back on track og at de har klart å stoppe alt totalt? Ingen nye smittede? Det var jo der alt startet og det var helt kaos, mens nå er alt fryd og gammen, samtidig som resten av verden har blitt sjukt rammet? Eller tar jeg helt feil nå? Hva tenker dere?

34 kommentarer
    1. Håper også inderlig det roer seg til 13 april, men tviler.. jeg for min del tror dette vil vare til hvert fall ut april, muligens lenger. Fint innlegg Isabel! Fortsett å stå på 🥰

    2. Hei! Ang det med Kina så er det flere som mener at dem lyver ang tallene. Samme med Tyrkia for Tyrkia er avhengig av turister der til sommeren osv. Jeg tror også personlig at dem lyver om dette. Hva tror du?💕

      1. Må folk slutte å komme med påstander om at tyrkiske myndigheter holder tilbake tall. Er vel nesten ikke et land som har satt inn så mye tiltak som Tyrkia, for ikke å snakke om at de tok det alvorlig fra dag én. Er ikke foruten grunn at WHO har gitt de skryt og andre land har bedt de om råd for å håndtere smittespredning.
        Jeg bor her og snakker språket flytende, ingenting som provoserer meg mer enn folk som kommer med slike påstander!
        Grensen er stengt for alle internasjonale flyvninger i Tyrkia og vi vet ikke hvor lenge de vil holde grensene stengt.
        Kunne ramse opp alle tiltakene Tyrkia har satt inn siden dag én, men da blir det et langt innlegg. Så anbefaler folk å lese seg opp. Og da mener jeg å ikke ta hva folk eller norske medier skriver for god fisk. Kildekritikk folkens, dette har vi lært om på skolen! Holder ikke med “flere som mener”.
        Så tenker jeg Norge kan feie for egen dør, altfor sent ute med tiltak og fortsatt en lang vei å gå. Gud forby at et annet land gjør det bedre enn oss, det kan jo ikke være sant… Virker som det er viktigere å så tvil og spre løgner om andre land enn å faktisk konsentrere seg om sitt eget folk. Skjerpings!

    3. Viruset kommer nok til å vare leeenge. Jeg tenker det de sier om 18 måneder kan være realistisk altså. :-/ Men samtidig aner jeg ikke… Det blir jo spredt til flere og flere land en gooood stund til! :-/ Vi må jo vente på vaksine… Huff :-/
      Ha en fin dag! <3<3<3

    4. Covid-19 er en pandemi, og under en pandemi så vil ikke smittetallene begynne å gå ned før 70% av befolkningen er smittet. Det er nok mange fler som har viruset men i form av svært milde symptomer.

      Norge har satt i gang en del tiltak i hovedsak for å redde så mange liv som mulig ved å «spre» alvorlig smittede over en lengre periode slik at sykehusene har kapasitet til å behandle disse menneskene.

      Dette viruset trives derimot ikke i varmen, og det vil nok daffe av over sommeren av den grunn, men så tror jeg personlig (etter å ha snakket med en forsker) at dette viruset muligens kommer tilbake igjen til vinteren. For selv om smittetallene i Norge er høye, så er de ikke høye nok.

      Kan hende jeg tar grundig feil, men vi får se! Ha en fin dag:)

    5. Må ikke glemme at det startet i desember der, og her kom vel ikke første tilfelle i slutten av februar som vi vet om. Så vi ligger en stund etter Kina. Også da med å flate ut smittetilfellene våre. 🙂 riktig god uke til deg

    6. Spørsmål: Hvorfor skriver du at buksen har “perfekt passform”? Ettersom du linker til buksen over antar jeg det er for å reklamere for buksen. For det jeg lurer på da er: Perfekt passform for hvem? For din kropp? For min kropp? Du kan vel bare snakke for deg selv? Jeg for min del har en helt annen kroppsfasong enn deg, så hvis buksen har “perfekt passform” for din kroppsfasong, tviler jeg jo sterkt på at buksen har “perfekt passform” for meg. Noe å tenke på 🙂

      1. Hun snakker om kosetøyet hun går i idag og tar med at buksen er perfekt passform, så man kan jo anta at hun mener til henne og at det er derfor det er en del av kosetøy antrekket

      2. Hun mener jo at den har perfekt passform for hennes kropp, så klart legger ikke hun ut et innlegg der hun sier ag den har perfekt passform for din kropp? Det er jo latterlig. Alle har jo forskjellig størrelse. Stopp å Finn noe å pirke på hele tiden

    7. Helt forståelig at du tenker sånn ja men har du fått med deg de tiltakene de satt for å hindre og hva de gjorde? Det har ingen av de andre landene gjort. De var jo strenge med å hindre spredningen.

    8. Helt forståelig at du tenker sånn men har du fått med deg de tiltakene de satt og alt de gjorde for å hindre smitte? Så langt har ingen av de andre landene gjort like mye.

    9. De har foreløpig klart å stanse spredningen av smitte i Kina ved at befolkningen slavisk følger smittereglene. Men det vil nok blusse opp igjen så snart reisende som befinner seg i utlandet slippes inn igjen. Med tanke på Norge har jeg veldig liten tro på at det er omme innen påske. Er vi helge så får vi kanskje en tilnærmet normal sommer her i landet, bare at reising vil være begrenset.

    10. Jaa til matinnkjøp!! Elsker dine mat-innlegg generelt, veldig inspirerende og deilig å se at du har et så avslappet og fritt forhold til mat <3 kanskje du også kunne laget en what i eat in a day vlog, evt. inkludert det i en hverdagsvlogg? Stå på Isabel, jeg digger deg skikkelig!!!

    11. Folk fra regjeringen vår og andre land i Europa har sagt at Kina ikke lengere registrerer smitte, men at smitten fortsatt pågår. Det ligger videoer på nettet av mulige coronasmittede i Kina som blir jaget hjem igjen når de oppsøker sykehus da de har fått beskjed om å holde seg hjemme, uansett. Fra tidligere epidemier har vi lært at Kina holder tilbake mye info. Derimot en debatt som snart blir å komme, er hvor viruset startet. Nord-Italia registrerte allerede i oktober/november en ukjent lungesykdom som rammet eldre, og allerede syke. Håper vi får flere svar snart:( håper også at smittebølgen vi venter på her i Norge ikke blir like ille som vi ser med resten av verden

    12. Sier litt om deg når du sletter en skummel kommentar om deg som kan ødelegge det fake bildet du lager for dine følgere..

    13. Kina har hatt ekstremt strenge tiltak. I Kina bygde de opp to stort sykehus på 10 dager for de smittede. Her i Norge skal jeg være ærlig ting tar litt tid. Alt skal snakkes om og gås gjennom. Selvfølgelig både positivt og negativt. Men det er i hvert fall en av grunnene til at Kina er back on track ;))) Utenom corona, lu! Er fortsatt gira på leilighetstour eller andre yt videoer fra deg haha.

    14. Isabel kan du legge ut link hvor du kjøpte din sofa fra er så forelsket i interiøret ditt vil ha likt😍😍

    15. I Norge vil det nok vare en god stund. Eneste grunn til at Kina fikk stoppet smitten var at de innsatte et veldig strengt karanteneforbud mot alle innbyggere og ingen fikk gå ut. De sporet telefoner til befolkningen og var strengt forbudt å gå ut, regjeringen ordnet levering på mat til alle på dørene. Hadde det ikke vært for dette hadde smittet økt i Kina og. Så lenge folk fortsetter å gå ut i Norge kommer smitten til å spre seg mer og mer, siden du kan være smittebærer uten symptomer. Derfor burde alle praktisere social distancing og karantene i så stor grad de kan.

    16. Tror nok dessverre dette kommer til å vare lengre enn 13. April. Tenker at vi kommer til å fortsette å få beskjed om 2-3 uker av gangen. Majoriteten av befolkingen hadde ikke tålt og fått beskjed om tiltakene kommer til å vare frem til feks august. Folk får jo sammenbrudd av at de ikke kan reise på hytta i påsken. Hva skjer hvis man får beskjed om at man ikke kan reise noe sted hele sommeren?🙈

    17. Hei Isabel! Ville bare takke deg for at du advarte mot dette produkte som sykt mange influensere har promotert! Blir så frustrert! Hadde faktisk tenkt å bestille det selv når jeg så reklamen på det, men det skal jeg i hvert fall ikke nå! Takk for det <33 dette viser at du er en av de mest troverdige menneskene der ute og det setter vi utrolig pris på da vi vet at om du reklamerer for noe, så er det genuint. Stå på vakre deg! Du er min favoritt❤️❤️

    18. Så storyen du la ut på Snapchat angående et visst produkt til 1 kr. Har gått i fella selv da jeg først trodde alt var svindel, men begynte å tro på det da jeg så en influencer reklamere for produktet. Fikk det i posten og synes det var ok, men ikke noe jeg ville kjøpt igjen. Sjekker kontoen min i dag og ser at det er blitt trukket 998kr til for TO NYE foundations som tydeligvis er på vei. Jeg skulle avslutte abonnementet før de sendte neste pakke (noe som egentlig skal gjøres hver 30. Dag) men som nå, 14 dager etter jeg fikk den første, har blitt sendt likevel. Har prøvd å sende mail angående at jeg ikke vil ha produkter og at det er mot deres egne retningslinjer, men får ikke svar. Ser plutselig nå at de har endret slik at dette 1kr tilbudet førte med seg 2 måneders bindingstid. Jeg har blitt trukket 1000kr nå for en ræva foundation, noe det for det første absolutt ikke er verdt, og noe jeg ikke kan ta med råd til da jeg har mistet jobben grunnet corona.. dette var skikkelig dritt.. Ser også at de sletter alle kommentarer på Instagram (utenom det som er positivt), dette er UTROLIG shady… Veldig glad for at du belyser dette temaet🙌🏼🙌🏼 For jeg er selv i en kjipt situasjon der jeg ikke vet hva jeg skal gjøre

    19. Hei <3 Tror du at det kommer en ny rabattkode på nelly fra deg snart? har mye fint i handlekurven, men vil vente på en eventuell kode fra deg!

    20. Hei 😊 Elsker å se alle de fine klærne du finner på nelly. Når tror du, du kan skaffe en ny rabattkode?😚Har en del jeg gjerne vil kjøpe nå som det ikke er så mye å gjøre lenger hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg