DAGENS LISTE

Reklame | nelly

KJOLE HER

_______

DAGENS SAVN

Ikke bare dagens savn, men det største savnet generelt; å kunne reise. Fy søren som jeg lengter ihjel til å hoppe på et fly til tropen. Jeg blir så rastløs og engstelig i sjelen av å oppholde meg samme sted over lengre tid. Jeg må reise, oppleve og utforske. Håper, håper, håååper det ikke blir lenge til verden går tilbake til normalen… 🙁

DAGENS HUMØR

I dag er jeg happyyy! Men også litt stressa. Jeg har mye å gjøre i dag. Nå har jeg fått unnagjort to møter (riktignok over Zoom på Mac-en, haha). Så rart å ha møter over videochat, men sånn må det jo bare bli i disse tider. Begge møtene gikk forøvrig veldig bra! Det ene handlet om TV, så det kan bli spennende dersom det blir noe av. Vi får se!

DAGENS FROKOST:

Jeg har ikke rukket å spise noe enda. Not good! Jeg skal løpe ned å kjøpe meg en digg frokost så fort jeg er ferdig med dette innlegget. Det frister så sjukt med Eggs Benedict!!

DAGENS ANTREKK

Jeg har enda ikke kledd meg ordentlig for dagen, ettersom at jeg som sagt har hatt møter hjemmefra. Men akkurat nå sitter jeg i en hvit joggebukse og en noe finere topp (kun overkroppen som synes på video, vet dere). Hehe!

DAGENS STØRSTE GLEDE

Jeg stod opp ganske tidlig i dag!! Det var digg! Og helt uthvilt også føltes det ut som, til tross for at jeg ikke har sovet så godt i natt. Finnes seriøst ingen bedre følelse enn å våkne og kjenne seg energisk fra første sekund. Da vet man det blir en bra dag!

DAGENS PLANER

To videochat møter (✅)

– Betale regninger (✅)

 Gjøre klart to samarbeid.

Dra på en avtale som er privat.

Handle inn en ny telefon og fikse nytt abonnement til familien.

– Møte mamma på en kaffe.

– Middag med Ina & Newa. <3

DAGENS FUNDERING

Jeg lurer oppriktig på hvor lenge det skal gå før denne pandemien går over? I tillegg undrer jeg meg over hva jeg skal finne på denne sommeren. Å oppleve Norge er jo uten tvil det som bør stå på agendaen, da det ser du som vi alle er stuck de neste månedene. Jeg må gjøre litt (mye) research på hvor og hva denne sommeren skal bestå av ass. Den skal i hvert fall ikke bli kjedelig, det er en ting som er sikkert. Leie bil, kjøre rundt i Norge på roadtrips til fantastisk fine locations?? Det høres jo ikke så altfor verst ut!

13 kommentarer
    1. Jeg er en utforsker som deg, avhengig av å oppleve, men har fått litt nye perspektiver på ting de siste årene. Å hoppe på et fly og reise rundt i verden er en gode ekstremt få mennesker er privilegerte nok til å gjøre (og dette tar vi litt for gitt!), og det går på bekostning av de mindre privilegerte. For ja, miljøødeleggelser rammer ikke først og fremst oss som farter rundt uten en bekymring…

      Det betyr heldigvis ikke at man ikke kan oppleve! Herregud så vanvittig mye kult jeg har sett med spontane togturer rundt omkring i verden, med turer i dype norske skoger, gjemte fossefall og stille blomsterenger.
      Håper du kan oppdage den samme gleden- i fremtiden MÅ vi faktisk tenke annerledes!

    2. Lurer på om du bestemmer anonnsene som vises på bloggen? Er flere ganger det har vært om plastisk kirurgi
      Bare et spørsmål, no hate

    3. Covid-19 e så vidt begynt 😭
      Detta e bare begynnelsen…
      I følge dagbladet som kom ut me nytt igår… 😔💔

    4. Hva er egentlig årsaken til at dere bloggere aldri svarer på kommentarer som gir dere konstruktiv kritikk? Jeg opplever ofte at jeg skriver kommentarer som hverken er «hat» eller «fine kommentarer», uten å få et svar. Det virker som om dere er opptatt av å enten legge ut de kommentarene hvor dere får masse kjærlighet, fordi det viser til andre «wow, alle elsker henne! Jeg vil også lese bloggen hennes». Eller at dere legger ut de grove haterne for at de andre skal syntes synd på dere. Hvorfor kan dere ikke legge ut/ svare på kommentarer som er kritikk basert på relevans ?

      1. Har samme opplevelse! Mine kritiske spørsmål på blogger (men alltid nysgjerrig og vennlig formulert) blir sjelden godkjent, men direkte stygge kommentarer ser jeg ofte.

    5. Du burde melde deg inn i gruppen: tilbring sommeren i Norge.( på Facebook) masse fine steder og reise tips 🙏🏻

    6. Ta med familien og kom til hadeland folkemuseum da vel! masse fine locations for photoshoot, utendørs med fin natur og bare en time fra Oslo 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg