DAGENS LISTE

Reklame | nelly

MIN FAVORITT HOODIE HER

____

DAGENS SAVN

Seriøst, jeg holder på å krepere av å ikke få reist. Jeg føler meg så uinspirert at det er trist. Det er når jeg reiser jeg presterer best på jobb. Det er da jeg finner ny inspirasjon, lyst og motivasjon til å være ekstra aktiv på sosiale medier, bloggen og på YouTube. Det er når jeg får oppleve nye steder og nye kulturer jeg er som lykkeligst.

Det er vel den 15. juli vi skal få en update fra regjeringen angående reising til utlandet for tiden fremover? Jeg venter i spenning, for å si det mildt. Jeg ser mange av influencerne jeg følger allerede har begynt å reise igjen, men det er noe i meg som føler at det fortsatt er feil. Det er så vanskelig å vite hva som er innafor og ikke akkurat nå, synes jeg? Er jeg alene om det? Jeg har i hvert fall tatt utgangspunkt i å forholde meg til det regjeringen råder oss til å gjøre, og det er også grunnen til hvorfor jeg enda ikke har hoppet på et fly til tross for at jeg egentlig har hatt muligheten.

DAGENS HUMØR

Jeg er SKIKKELIG spent på denne dagen, dere!! <3 Jeg stod opp med sommerfugler i magen, uten å overdrive. I dag skal jeg nemlig besøke en hundeoppdretter og jeg kan seriøst ikke vente. 🥺 💓 Kan klokken bli 20:00 already???

DAGENS FROKOST:

Jeg sov over hos mamma nok en natt, så jeg stod dermed opp til nok en familiefrokost som mamma hadde stelt i stand. Hun er virkelig så alt for god mot oss. <3 Det ble stekte baguetter, stekt egg, pålegg, varm sjokolade og frukt til frokost i dag.

DAGENS INNKJØP

OK, gjør dere klar for de FINESTE klærne dere har sett på lenge! Herregud, jeg klarte ikke la være å klikke hjem alt under her. Jeg mener – HVOR FINT??? DE sommerkjolene? Dåner! 🤤🥰

1. HER ⎟ 2. HER ⎟3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟3. HER

DAGENS ANTREKK

Jeg har enda ikke kledd meg ordentlig for dagen, ettersom at jeg har hatt to zoom-møter hjemmefra. Men akkurat nå sitter jeg i en svær hvit t-skjorte som er Rami sin. Jeg stjeler alltid hans klær når jeg er hos mamma, og han hater det like mye hver gang. 🤓

DAGENS STØRSTE GLEDE

At jeg skal besøke oppdretteren så klart, og hilse på en liten firbent elskling…. Hjertet mitt!!! ❣️

DAGENS PLANER

To videochat møter (✅)

Gjøre klart to samarbeid – ett til i morgen og ett til lørdag.

– Bestille synsundersøkelse til Jasmine og meg selv. Vi begge er basically blinde uten linsene vår, og nå har begges syn forverret seg. Jeg mener, hvor ille skal det bli??? Jeg har oppriktig -10 i styrke nå??? What the hell??

– Se noen episoder av The 100. Sidra fikk meg til å begynne å se på det i går, og herregud så spennende det er!! Anbefaler virkelig hvis dere ikke har sett det enda. Det har dere sikkert da, er bare jeg som er treig. Det er tross alt fem sesonger ute på Netflix.

– Ta med familien til oppdretteren i kveld. <3

19 kommentarer
      1. har forhørt meg, men ettersom at synet mitt er såpass ille kommer ikke en laseroperasjon til å kunne gjøre det helt bra. Det vil kun gjøre det noe bedre, men jeg vil fortsatt måtte benytte med av linser/briller. sjukt irriterende 🙁 <3 Takk!

        1. Det er ikke helt sikkert Isabel. Mannen min opererte seg for maaange år siden. Han hadde -10 og ble brillefri i 10 år! Han fikk også beskjed om at det ikke var sikkert at han ble helt brillefri med operasjon, men han syntes bare det var så irriterende å se SÅ dårlig når han ikke hadde briller, at all bedring var velkommen.
          Regner med at de har komt lengre i utviklingen også.

    1. Hei, hvilken strl har du i hoodien?
      Hvis ikke du kan svare, kan du hvertfall si om den er stor eller liten i strl? 😀

    2. Hvorfor er du ikke litt mer aktiv på YouTube? Du kan jo ha challenges og vlogge her hjemme også. Tror nok at så fort du blir vandt til det så kommer du ikke til å tenke så mye over at du MÅ være i utlandet for å lage videoer

    3. Du griner om det synet ofte . Bestill deg en time for laseroperasjon . De operer selv om du har – 10 eller 20. Det skjer utvikling i alle bransjer . Det burde vel du du vite best!
      Ikke er det dyrt heller. Så Please ikke grin om de samme tingene.

    4. Hei! Digger deg og synes du er ei kul jente. Men det at regjeringen åpner for utenlandsreiser er ikke det samme som at man burde dra på en slik reise i sommer. Det anbefales kun om man er sterkt nødt til dette, og folk som bare absolutt må til utlandet å slikke sol midt i en pandemi synes jeg dessverre er sjukt ignorant eller bare egoistisk. Plis tenk deg om en ekstra gang før du bestiller en slik reise:-)

    5. Du forstår vel selv at din livsstil ikke passer med hund? Ikke noe poeng å kjøpe et levende vesen som må bo mer hos andre enn deg selv siden “Det er når jeg får oppleve nye steder og nye kulturer jeg er som lykkeligst”. Sett hunden først, og ikke deg selv.

    6. Når kommer egentlig housetouren?
      Føler du har sagt kjempe lenge nå at den skulle komme, er det bare for at vi skal fortsette å klikke oss inn på bloggen din for å sjekke?

    7. Heii pus. Kan du ha rabattkode på hele Nelly? Ønsker en bukse som ikke er fra NLLY merket, men den er dyyr;(<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg