DAGENS LISTE

Reklame | nelly

VERDENS DIGGESTE CARDIGAN HER 

______

DAGENS PLANER

– Tømme mailen.

– Planlegge møte med en fabrikk i utlandet…. *iiiiih*.

– Dra til dyreklinikken med Gucci. Han skal til veterinær-venninnen min Tine for å ta en vaksine. Jeg får vondt langt inn i mammahjertet, men jeg er jo klar over at det må gjøres og at det uansett vil gå bra. Jeg avskyr bare vaksiner og sprøyter selv, så det at han skal utsettes for det i dag er ikke noe gøy. Jeg håper alt går bra og at han ikke blir sint på meg… 🙁

– Kvelden skal gå til å få unnagjort regnskap. Jeg har helt glemt av å sende inn alt jeg må til regnskapsføreren min Geir, så det ,å jeg få gjort!

DAGENS FROKOST:

Polarbrød (jeg elsker polarbrød) med krydret kalkunskinke, Norvegia og Brelett. I tillegg spiste eggerøre til. Slik ser min frokost ut så og si hver eneste dag. Pluss en shot med ingefær + en kopp varm sjokolade eller en latte. Yumsiii!!

DAGENS ANTREKK

Strikket genser, hvite jeans & Nike Air Force.

DAGENS INNKJØP

1. HER / 2. HER / 3. HER

DAGENS SAVN

Sommer, sol og varme. Jeg savner å våkne opp til solskinn og deilig temperatur. Jeg savner å våkne opp til å kunne løpe ned til bassenget og slappe av der hele dagen – bade, sole meg, drikke rosé og bare nyyyyte varmen. Tenk at jeg tok reising for gitt før… Åh, som jeg lengter.

DAGENS HUMØR

Jeg er i et litt sånn bob-bob humør, egentlig. Glad, men jeg kjeder meg. You know the feeling? Jeg savner at det skjer spontane greier og at ting bare.. skjer. Corona suger.

SETT MED TOPP & BUSKER HER

DAGENS BEKYMRING

Jeg var i podcaststudio og spilte inn ny episode som kommer ut i morgen. Der snakker Golnaz og jeg om toxic forhold vi har vært i – del to. (Del 1 ligger allerede ute – du finner den her). Jeg forteller om et forhold som jeg vet mange har tenkt sitt om, som har vært mest blest om i media og drama rundt. Jeg forteller ekstremt mye privat og personlig som jeg aldri trodde jeg kom til å snakke høyt om. Jeg er litt bekymret for at personen jeg forteller om skal bli lei seg/sur, da jeg tross alt utleverer mye privat om oss to. Jeg håper det går bra, men jeg er ganske stresset..

5 kommentarer
    1. Hei 🙂 lurte på hvor den svarte boblejakken du hadde på deg i de siste episodene i serien er fra? Som har knyting i livet? 🙂

    2. Til ukensspørsmål f.eks jeg lurte på hva som gjorde deg til influenser og hvordan du ble så stor.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg