DAGENS LISTE

Reklame | nelly & perfecthair

t-skjorte her

DAGENS SAVN

Sommer, sol og varme. Jeg savner i grunn LA skikkelig om dagen. Jeg lå å så gjennom bilder fra da jeg var der i okt/nov og drømte meg bort.. Huff, jeg er ikke noe glad i denne vinteren, dere. Hvem er? Det suger bare at vinteren varer så sjukt lenge. Hadde den vart fra nov-des hadde det jo egentlig bare vært skikkelig koselig haha. Nei, nå er jeg klar for at våren skal melde sin ankomst, selv om det er greit lenge til. Buhu.

DAGENS HUMØR

Jeg er i dødsgodt humør!!! Jeg fikk verdens beste nyhet tidlig på morgenen i går, som jeg nærmest hoppet i taket av. Dette er ikke noe sånn hemmelige greier som jeg ikke kan fortelle dere, men jeg vil vente til i morgen for da er alt hundre prosent i boks… Hint: i dag skal jeg underskrive en kontrakt… Bortsett fra det er jeg fortsatt noe redusert i formen, men jeg klarer meg. Alt jeg gjør er å knaske på C-vitaminer, snyte nesen, ta halspastiller og variere mellom å være kald og glovarm. Please, la meg bli friiiiisk!

DAGENS PLANER

1. Dra på brynstime. Bryna mine trenger virkelig en oppfriskning! Jeg går til flinkeste @elinbrows på Perfect Hair Frogner.

2. Bytte noen sko som er for små.

3. Signere en kontrakt!

4. Dra på en shopperunde med mamma, kusina mi og Sidra.

5. Booke flybilletter til en jobbreise.

DAGENS INNKJØP

Jeg måtte bare ha disse fine plaggene. Elsker!

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

DAGENS FUNDERING

OK, så egentlig vil jeg ikke skrive dette fordi da føler jeg at jeg legger et ekstra stort press på meg selv MEN… Nå har bestevenninnen min akkurat meldt seg på treningsstudio og hun har dermed begynt å trene for fullt. Så klar spør hun da meg om ikke jeg vil bli med, noe jeg håpet hun ikke skulle gjøre haha… Jeg vet at jeg BURDE begynne å trene igjen for helsens skyld, for jeg mener… Det er ingen hemmelighet at jeg ikke er den mest helsebevisste frøkna out there. Ikke bare burde jeg begynne å trene, men også få meg et bedre kosthold. Jeg heller mer mot ja enn nei, så det er i hvert fall positivt. Kjenner jeg meg selv rett tror jeg at jeg kommer til å gi etter, men da gjenstår det å holde det gående i mer enn en uke også. HEIA ISABEL! ????

DAGENS ANTREKK

Akkurat nå sitter jeg i sofaen iført favoritt badekåpa mi. Den er så god, behagelig og varm! Fun fact: jeg surrer alltid rundt i morgenkåpa når jeg er hjemme. Kler meg sjeldent i normale klær med mindre jeg skal utenfor døren. Jadda, så fab er jeg! Ergo: jeg ser ut som en potet ca 90% av tiden.


Skal du noe gøy i dag? Tell me! <3

15 kommentarer
    1. Så mye gøy du skal i dag. ????Jeg har kjøretime i dag, siste forberedelser før oppkjøringen som er i neste uke.. ææ, er nervøs ????

    2. Yes Yes Yes!!
      Begynn å trene, det har du kun fordeler av og kroppen din vil bli så mye finere, ikke minst helse og immunforsvar vil bedres 🙂

    3. Trening kan bli noe positivt, du må bare finne en type trening DU liker slik at det blir lystbetont. Anbefaler deg å legge inn to økter i uka i kalenderen din slik at det på en lytte blir likestilt med andre gjøremål og ikke noe du bare “kanskje” skal gjøre.

      Anbefaler deg å teste ulike gruppetimer, se om noe fenger deg. Eller invester i en god PT. Pv også å skrive ned to lister: 1) hvorfor trene (helse, kropp, føle seg bra, bli sterkere, psykiskhelse, overskudd, sosialt, nye treningsklær(!!!) osv. 2) grunner til ikke å trene (forhåpentligvis blir den lista kortere.,)

      Husk også at 1-2 økter hver uke i ett år er enormt mye bedre enn at du starter beinhardt med fem økter hver uke for så å bli lei eller skada og falle helt fra
      Lykke til!!

    4. Skjønner at det er vanskeligere å motivere seg når man ikke har konkrete mål å strekke seg etter med tanke på trening. Men du får prøve å finne motivasjon i det at du får bedre helse av å trene, og vil dermed bli syk sjeldnere.

    5. Hei.
      Jeg syntes du har mye bra innlegg, og jeg liker godt å lese bloggen din men jeg lurer på noe. Nesten hvert eneste innlegg du har så har du stadig kjøpt nye klær, men får du brukt de noe særlig? Du må jo ha en enorm utgiftspost på denne delen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg