DAGENS MATHANDEL

MMMMMMHHHH

Jaaada, da ble det ny mathandel! Føler uten tvil det har blitt en deeel handel de siste dagene, men det er ikke så rart.. Man blir jo sulten av å kjede seg. 🥺 I tillegg blir jeg veldig forvirret om jeg FAKTISK er SULTEN elleeer om jeg bare KJEDER meg. U feel me? Her kommer mitt seneste matinnkjøp!

Ingefærshot, som vanlig! Har fått en tvangstanke om å måtte ta en shot av dette hver morgen. Eneste shottingen jeg har gjort på en stund 😛

Popcorn har jeg også fått en hang up på! Denne er min favoritt! <3

ALTSÅÅÅÅ HIMMEL PÅ FUCKINGS JOOOORD!!!

Gira på biff, så da får det bli en biffmiddag hjemme!

Nommis!! Har vi lik matsmak? 🥰 

26 kommentarer
    1. Ser du har kjøpt masse digg! Måtte le litt at vi har samme holdning til laktoseintoleransen. Du har laktosefri melk, men har kjøpt vanlig fløteis:P Jeg er helt lik haha! Har også sansen for litagoisen, den er god. Kos deg med den gode maten:)

    2. Hvis du har laktoseintoleranse, hvordan tåler du sjokolade, is, potetgull osv som har en del fløte og melk i seg?

    3. Hei! Lurte på hvordan du kan tåle sjokolade, is, potetgull osv hvis du har laktoseintoleranse? De tingene inneholder en del melk og fløte.

      1. Toleranseterskelen for laktose varierer fra individ til individ, men de fleste tåler rundt 2-6 gram laktose per måltid. Dette tilsvarer 40-130 ml vanlig melk. I praksis betyr det at kostholdet sjelden trenger å være helt laktosefritt, men at matvarer som har mye laktose må unngås eller begrenses.

    4. Jeg bare elsker deg Isabel!! Elsker at en influencer spiser kjøtt og koser seg akkurat slik man vil 😍

    5. VENT.. er det, er det virkelig? Er det virkelig en grønnsak jeg ser??? Hahaha whaat, hva skjer Isabel?🤔 alt vel? Neida, bare spøker!
      Vi har lik smak bare at sunnhet og god helse trumfer som regel hva hjernen min vil ha 😅 men i blant koser jeg meg med usunt dritt også!

    6. Du er drit dårlig på å svare folk
      Hvorfor spise du kalkun skinke og kylling pølser og ikke svine kjøtt?

    7. Haha, jeg ler av alle i kommentarfeltet hvordan du kan kjøpe is osv. når hun er laktoseintolerant. Jeg føler at alle laktoseintolerante, inkludert meg selv, noen ganger blåser i at vi er intolerante og heller ofrer mageproblemer for digg mat 😂

    8. Hei😊Jeg følger og liker godt bloggen din-men jeg lurer på hvorfor du svarer så lite i kommentarfeltet ditt?
      Dette er jo følgerne dine, som sikkert hadde blitt glad for svar iblant…

    9. Caroline: hvis du kan spise/drikke alt utenom melk så har man mest sannsynligvis ikke laktoseintolleranse – men heller sensitiv mage. Det er det jeg prøver å poengtere, alle sier de har laktoseintolleranse fordi de ikke tåler en eller annen melkeprodukt, men kaster i seg alt utenom melk for det. De som virkelig har laktoseintoleranse holder seg unna eller tar lactrase tabl på grunn av smertene de får.

      1. Det stemmer ikke helt det du skriver. Jeg har virkelig laktoseintoleranse, tatt gentest og laktosebelastning. Tåler lite laktose, og laktasetabletter fungerer ikke på meg. Likevel ofrer jeg magen en sjelden gang for å smake på litt god is eller sjokolade. Vi har ikke et stort utvalg av snacks og is (selv om det er mye bedre nå). Smerter og reaksjon kan også variere. Det er opp til en og hver om de orker å ta sjansen. I tillegg finnes det forskjellig grad av laktoseintoleranse.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg