DAGENS MATHANDEL

FOOOOOD

Alt jeg gjør om dagen er å se på serier, jobbe, spise, spise, spise og atter spise. Derfor er det viktig med påfyll av typ alt man kan tenke seg, haha. En ny mathandel har blitt gjort for meg, og denne gangen ble det faktisk en del frukt! Jeg spiser jo så og si ikke grønnsaker overhodet (bortsett fra brokkoli og mais, typ), men frukt elsker jeg. Dessverre spiser jeg det sjeldent, så det tenkte jeg å endre på nå. Frukt er jo fantastisk godt OG bra for helsen!

Grapefrukt og sitron! Jeg har sett mange lage juice på denne komboen. Det høres skikkelig godt og forfriskende ut, så det skal jeg teste ut selv! Noen av dere som liker det?

Ahhh, tørket mango!!! Dette hadde jeg fuuuullstendig dilla på i mine yngre dager (lol), men av en eller annen merkelig grunn helt glemt av de siste årene. Jeg begynte å crave det noe sjukt da vi var i Sri Lanka, men der fant jeg det ingen steder. Heldigvis finnes det i typ alle matvarebutikker her hjemme. Et supert tips til dere som elsker mango. Mums!!

Obsessionen på jordbær dyppet i smeltet melkesjokolade fortsetter… 🤑

Nødvendig i disse dager!

Altsååå!!! HALLELUUUJAH! (Ps! Den er allerede slukt, hihihi).

10 kommentarer
    1. Du sitter bare hjemme hele dagen for tiden, hvorfor ikke bruke tiden på å endelig svare på kommentarer f.eks?
      Hvordan får du på deg en bukse i XS da rumpa di er en M? Jeg er en S rundt midjen men M/L rundt lår og rumpe. Så vil gjerne ha noen tips da det å finne bukser som sitter bra rundt både mage og rumpe/lår er et mareritt 😫

    2. Hei elsker å se på mathandlingen din!! Men hvor kjøper du det fra? trodde ikke man kunne gå på butikken når man var i karantene?

    3. Dere som absolutt må kommentere dette med: Hvordan får du handlet?

      Har dere hørt om kolonial.no? Eller familien hennes?

      Skaff dere et liv istedet for å henge dere opp i slike ting. Djises -./

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg