DAGENS PLANER I LA

Reklame | nelly

I dag er vi på dag to her i Los Angeles, og denne dagen skal vi gjøre mye gøy! Hver gang jeg er her merker jeg hvor stor interessen hos dere er på å følge med, så derfor lover jeg å virkelig step up the game enda høyere nå som jeg er her. Jeg føler jo selv at jeg oppdaterer bra når jeg reiser, men i og med at dere synes USA er så interessant skal jeg være eeenda mer aktiv! Håper det høres bra ut? <3

DAGENS PLANER

– Først og fremst: frokost på Dunkin’ Donuts. Haha! Skikkelig amerikansk stil. Vi begge har cravet det lenge nå, så derfor skal vi tusle bortover straks. Det ligger rett rundt hjørnet for her vi bor. Peeerfekt for oss!

– VLOGGE! I dag starter jeg å filme til første vloggen fra LA. Gleder meg masse til å filme og vise dere hvordan dagene våres er her nede.

– Shopping! Vi har to butikker vi MÅ på i dag, og det er House Of CB og Sephora. Jeg går alltid berserk på begge de to butikkene, så nå gjelder det å prøve å være semi økonomisk. Jeg oppdaterer dere på hvordan det går. Haha!

– Nyte solen og varmen. I dag er det meldt over 20 grader. I går var det nesten 30, så i dag er det litt kjøligere. Varmt er det uansett!

– Spise middag på Catch! Dit skal vi dra i kveld, og jeg gleder meg så sykt mye. Maten er helt fantastisk der, i tillegg til at restauranten er suuuper fin og menneskene og viben er amazing! Hadde det vært opp til meg hadde vi dratt dit på middag hver eneste dag i løpet av oppholdet. Så glad er jeg i den restauranten, altså.

 


 

Forresten, dere! Nelly har tidenes største salg på gang nå, hvor dere får handlet MYE fint tøy, tilbehør, sko, badetøy ++ på opptil 70% rabatt. Oooog dersom dere bruker rabattkoden “EXTRA15” får dere ytterligere 15% rabatt på salget!

Klikk HER for å komme til salget!

11 kommentarer
    1. Heiii fine deg💘
      Hvem er du i LA med?
      Jeg mente du sa du skulle være der med «jentene» når kommer de og hvem er de?
      Kos deg masse videre nydelige deg!

    2. Er det slik som det du beskriver i dette du kaller jobb? Du sier du reiser mye i jobben. Det er butikker man bare MÅ i, steder man bare må spise osv. Hvis dette er jobb, slutter jeg p følge blogger. Det du beskriver her kaller JEG KUN ferie. Og, et tips, step up skrivingen litt😊👍🏼. «Vi begge har cravet det lenge»- feks. Kanskje : « Vi har hatt lyst på det lenge begge to» hadde vært greia?

    3. Anbefaler restauranten Hillstone i Santa Monica. Nydelig mat og vibe der også. Bbq ribs to die for, blant annet.

      Hvilket område bor dere i denne gang?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg