ANTREKK, MAGIC MIKE & DAGENS PLANER

Reklame | nelly

KJOLE HER

Hvor sinnsykt søt er ikke denne kjolen? Jeg hadde på meg den på shoppingen i går, og jeg fikk seriøst så mange komplimenter på den, og spørsmål om hvor den var kjøpt. Slike enkle, men fine kjoler er helt perfekt å kaste på seg til typ enhver tid. Enten med hæler, med sandaler eller til og med til sneakers. Ikke er den gjennomsiktig heller forresten, noe jeg opplever hvite kjoler ofte er. Jeg hadde på meg en sort string under her (tmi, sorry), og det synes ikke overhodet. Den finnes også i beige her og i sort her.

Hva gjør dere? Jeg våknet opp med skikkelig vondt i halsen, det suger skikkelig! I tillegg er alle ganske slitne etter tre dagers fylla her i Vegas, så vi jentene bestemte oss for å droppe pool party i dag. Det har allerede startet (klokken er 13:39 her akkurat nå), og det har forøvrig allerede startet. David Guetta skal spille i dag, så det suger litt at vi går glipp av det men jeg kjenner at det ikke gjør meg så mye egentlig. Jeg er så sliten, haha.

Planen nå er å dra ut å spise lunsj. Golnaz vil ha In & Out, så burger it is! I kveld skal vi på Magic Mike show, og herregud som jeg gleder meg! Det er vel lov å si? Haha! Etterpå skal vi ut en tur, og så må vi jo på en middag også. En fin, fin lørdag!

Håper dere har en fin helg, babes! Stor klem. <3

13 kommentarer
    1. Gratulerer med overstått, skjønne deg 🙂 Gøy å følge deg, alltid så blid og masse inspirasjon! Jeg lurer på klærene, det blir vel en del etterhvert, hihihi… Hvor oppbevarer du alle, får du plass til alle i klesskapene hjemme? Bruker du ofte klær om igjen? Eller selger/ gir du bort etterhvert? Ønsker deg en riktig fin dag videre 😀

    2. Hei:) hvilken strl bruker du i den hvite nelly bikinien med gull detaljer på stroppene?❣️❣️

    3. Nydelig! Hvor var den røde badedrakten/bikinien fra som du hadde på snap? Fooor noen bilder, dør av deg <3

    4. Hei! Er kjolen liten i størrelsen? Den ser ikke så tettsittende ut på nettsiden som her, og er fra før av litt i tvil på hvilken størrelse jeg skal bestille:)

    5. Hei!
      Jeg lurer på det la ut på snap, men toll og greier. Jeg mener ikke noe vondt med dette, er bare at jeg lurer på hvordan du får tatt det med deg inn til Norge? For viste ikke at det fantes en grense, og kjøper gjerne selv mye i utlandet. Og at du har kjøpt koffert burde jo ikke være ille? Du kan jo bruke den til en koffert telles den da i de 6000kronene? Veldig teit med den grensa hahah, føler meg lite oppdatert, når det kommer til sånt.

      Ikke tenk på at folk vil krenke deg og få deg til å føle deg dritt! Du er spesiell, de er bare sjalue. Du oppnår alle dine mål, du setter flere og bare fortsetter som den dronningen du er! GO KIM K!
      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg