DATE & “KRISEN” ER OVER

Reklame | nelly

TOPP ZARA & SKJØRT HER

Date på søndager takker man ikke nei til! I går var en skikkelig fin dag, altså. <3 Det ser virkelig ut som om vi får en ordentlig fin august-måned med tanke på sol og varme. Så sjukt herlig! Jeg kjenner jeg ikke er klar for å gi slipp på sommeren helt enda, selv om den travle høsten allerede har startet denne uka. I morgen og resten av uken er så fullstappa med jobb og prosjekter at jeg ikke helt vet hvordan jeg skal klare å henge med i svingene. Hoooj hvor det går! Men det skal gå bra, så lenge jeg holder tunga rett i munnen. 😋💕 

På grunn av at denne og de neste ukene (månedene, egentlig) kommer til å bli sjukt hektiske, var det deilig og ikke minst viktig med en “rolig” men gøy dag i går før alt smeller i gang nå. Jeg dro på date (💕) på Süd Øst hvor vi spiste nydelig middag, og der klarte jeg faktisk å få i meg en drink. “Krisa” er over – haha. Lol teit, men dere vet jo at jeg fortalte dere at jeg har fått ordentlig avsmak på alko de siste ukene? Jeg har ikke hatt lyst til å ta meg en drink en gang, ikke en gang på middag med venner. Men i går nøt jeg faktisk én, for første gang på “lenge” for min del haha.

Yuuum!

Til dessert ble det Haralds Vaffler. 💕

mmmm… 😋

Fin søndag! <3

Nå har jeg egentlig planer om å se på premieren av PH kl 22, før jeg stuper rett i seng. I morgen må jeg være opplagt og uthvilt! Jeg får besøk av ei skjønn dame som skal style meg i morgen tidlig til morgendagens shoot. Dette er trolig den største shooten jeg noensinne har gjort, og som jeg noensinne kanskje kommer til å gjøre?? Jeg er altså SÅ spent atte hjelp! Noen ganger må jeg oppriktig klype meg i armen både en og to ganger for å skjønne at jeg ikke drømmer.. Det har vært mange av de øyeblikkene den siste tiden, og fy søren så takknemlig og ydmyk jeg er. Skikkelig, skikkelig, skikkelig heldig er jeg! 💕 

Jeg har planer om å vlogge morgendagen forresten, da det er en såpass stor dag for meg som jeg gjerne vil ta dere med på. Denne nyheten slippes btw på torsdag og HERREFRED, sier jeg bare… HOLD dere fast!! 😩💕😩💕

Vi skrives mer i morgen babes! Stor klem fra meg, og god natt når den tid kommer. Love you!!

6 kommentarer
    1. 💖💖💖

      Glede mæ te og hør ka det e 💖

      Prøv og drikk appelsin juice te vaffle, det e nammi 💖

      God morgen, og kos dæ idag 💖

      Klæm 💖

    2. Så bra at du fronter dette med Samtykke og Sex. Dette er noe som er så viktig. I mitt hode så har alltid voldtekt det man ser på film. At man blir overfalt av en fremmed person og truet med kniv eller våpen så blir man voldtatt. Man tenker aldri over at mange ganger er det ikke slik i det hele tatt. Å jeg tror mange andre har den samme oppfatningen og derfor vanskelig å si høyt at man ble voldtatt men skjedde ikke på denne måten. Jeg ble utsatt for noe av en jeg kjente, en jeg hadde kjent i over 10 år. Som jeg hadde hatt sex med flere ganger. Han gikk over streken, langt over streken. Å etterpå kom alle tankene var dette her min feil, var dette bare noe som hadde gått for langt. Jeg fortrengte det. Jeg ville ikke innse og heller ikke bruke ordet voldtatt. For det er et skummelt ord. Jeg hadde ikke blitt banket. Jeg hadde ikke blitt truet. Men jeg hadde sagt Nei og han viste jeg mente det. Selv om jeg har støttet andre i samme situvasjon og sagt tusen ganger dette er ikke din feil ikke tenk sånn. Så klarte ikke jeg tenke sånn selv. Det tok en stund før jeg ville innrømme det til meg selv. Å det er nok mange andre som meg som har opplevd dette. Og at vi i et land som Norge henger så etter når det gjelder voldtekt, og for å ikke snakke om den latterlige straffen de får. De få som blir dømt. Så begynner jeg å lure. Så Isabell du er rå som tar dette opp ❤️

    3. Hva er grunnen til at du har bodd i fosterhjem? Synes det er merkelig at din mor er “interessert” i å ha kontakt nå som du har mye penger, men stilte ikke opp i barndommen din?

    4. Kan jeg spørre hvilket kamera du bruker? Jeg skal kjøpe nytt kamera, og mener jeg leste at du skrev i en bloggpost at du skulle kjøpe nytt. Et samme som sist skrev du, hvilket et?😄 bildene er så fine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg