DATE MED J, SHOPPING OG GOSSIP MED JENTENE

Reklame | nelly

Hei babes! Jeg håper alt står bra til med dere, og at dere nyter påskeferie! <3 Selv har jeg det helt fantastisk nå, mest fordi den forbanna influensaen har forlatt kroppen min. Nå er jeg bare forkjølet, og det føles helt amazing i forhold til hvordan jeg har hatt det. Jeg skjønner ikke helt hva som pågår med kroppen min hver gang jeg er ute å reiser, jeg blir seriøst ALLTID syk. Immunforsvaret mitt må styrkes, det er i hvert fall sikkert og visst. Det er ikke så rart at jeg lett blir syk når kostholdet mitt er så elendig, så der må jeg nok gjøre en innsats for å se forbedring. 

Uansett! Ettersom jeg har ligget syk har det blitt litt dårlig med oppdateringer her de siste to dagene, men jeg har knipset bilder fra dagen før formen ble som verst. Disse bildene er fra torsdag!

Torsdagsmorgen var en stor dag for historiebøkene. J hadde nemlig aldri spist på Eggslut, så da måtte jeg selvsagt introdusere han for verdens beste frokost sted. Og jammen likte han maten like godt som meg! 

Mums!! <3

Etter frokostdaten måtte J dra til flyplassen, så da møtte jeg jentene for shopping og lunsj! House Of CB er min favoritt butikk, så dere kan jo tenke dere hvor mange runder jeg har tatt der inne haha.. Elsker stilen! Prisene er litt stive, men kvaliteten på klærne er suveren. Man betaler for det man får, rett og slett.

Dette var forresten antrekket mitt for dagen! 

TOPP HER ⎟ BUKSER HER ⎟ SNEAKERS LOUIS VUITTON

 

Videre fra House Of CB dro vi til The Grove. Det er en supert fint området her i LA med mange koselige restauranter, caféer og butikker! Her ligger blant annet Topshop.

Vi satte oss ned på La Piazza for å spise lunsj!

Donnas tuna tartar.

Min laksepasta med maaasse parmasan! 😍

Og selvsagt var jeg, som vanlig, den eneste som gikk for dessert. Haha!

Slik så torsdagen ut! På kvelden gjorde vi ikke så mye da både Golnaz og jeg ble rimelig reduserte i formen. Begge har faktisk klart å bli like syke på denne ferien… Blæh! 


Forresten! Mange av dere spør meg stadig om Nelly rabattkoder, så derfor tenkte jeg å dele at dere får 20% rabatt på mange av de fine nyhetene på Nelly nå!

KLIKK HER FOR Å KOMME TIL KAMPANJEN!

3 kommentarer
    1. Synes du fortjener utrolig mye skryt for at du deler så mye om matvanene dine og for eksempel ikke «legger skjul på» at du var den eneste vennen som bestilte dessert. Er så godt å lese en blogg hvor bloggeren bare spiser det hun vil. Det hun har lyst på! Ikke noe fancy linser, bønner, larver, lavkarbo, sukkerkutt eller noe vegansk kosthold. Du er utrolig jordnær og et godt forbilde for mange som kanskje dropper måltid eller i dette tilfellet dessert for at de er redd for hva andre skal tenke. You go girl

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg