DEN EKTE ISABEL – BAK FASADEN

Fine, fine, fine dere!!! <3

Jeg har ikke vært så full av kjærlighet på lang, lang tid. Så mange fine tilbakemeldinger som jeg har fått fra dere de siste ukene er helt ubeskrivelig!

Jeg har, som mange av dere har merket, lagt bort alt av fasade og “glam” på mine sosiale medier. Jeg har bare vært meg selv, helt uten filter. Uten å ville virke “perfekt” eller at jeg alltid skal måtte være fikset og “fin”. Jeg har vist dere den Isabel som vennene og familien min kjenner. Den Isabel de alltid har prøvd å pushe meg til å vise på sosiale medier også. For helt ærlig, den siden er jo så mye mer gøy, jordnær og ekte. 

Jeg føler meg oppriktig så mye mer lykkelig etter at jeg har sluttet å bry meg om denne teite fasaden. Gud, så deilig og befriende det er å bare være meg selv til hundre prosent! Og tilbakemeldingene deres på det?? ASSÅ WOW!!! Det har gjort meg så vanvittig glad at dere aner ikke! Det er en sak å få komplimenter for utseendet sitt, men når folk komplimenterer ens personlighet og ens indre, er det virkelig noe heeeelt annet. Dere gir meg så mye kjærlighet for den jeg er, og ikke minst at jeg har begynt å vise dere Isabel HELT uten filter.

Tusen takk. Virkelig. Tusen, tusen, tusen takk.

Flere av dere sender meg melding og håper at denne “corona-Isabel” ikke vil forsvinne så fort verden går tilbake til normalen, og det lover jeg dere at dere ikke behøver å bekymre dere for. Dette er kanskje “corona-Isabel” for dere, men sannheten er at dette alltid har vært meg. Bare ikke på sosiale medier.

Jeg tar meg selv veldig lite høytidelig, jeg har selvironi, jeg tuller og jeg liker å drite meg ut. Og det er jeg så glad for at jeg endelig er komfortabel med å vise dere. Den Isabel som venner og familie alltid har kjent, får dere bli kjent med på ekte nå. <3

Jeg vil bare takke dere for alle meldinger og kjærlighet dere har sendt meg i det siste. Jeg tror aldri jeg har fått så mye kjærlighet før, faktisk. Det betyr som sagt sinnsykt mye for meg. Dere overrasker meg stadig med hvor fine, støttende og fantastiske dere er! Herregud heldig jeg er som har DERE!!! <3

TAKK TAKK TAKK!!! <3

19 kommentarer
    1. Jeg har alltid synes du er helt skjønn . Fasade eller ikke fasade. Detvar et ekte smil Du er bare skjønn 🙂

      1. Det datt ut av kommentaren min at jeg møtte deg på en flyplass for noen år siden. Sa hei til deg , du sa hei til meg og gav meg et stort smil. Det smilet glemmer jeg aldri. Det var et ekte smil, Klem igjen fra Lise

    2. Dette gjør meg så glad! Du fortjener virkelig alt av gode kommentarer Isabel! Og jeg må virkelig si at ‘bak fasaden» Isabel har gjort dagene så mye bedre den siste tiden! Gleder meg alltid til å se hva du legger ut på instastory! Glad du er blitt så lykkelig💛

    3. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    4. Du er nydelig, skulle vi hadde 2 til som var lik deg så hadde verden blitt bedre😫❤️❤️ Jeg lurer på en ting, og håper du svarer🙏🏻 Hvilken ringlys bruker du, når du sminker deg?❤️

      Hilsen fast leser❤️

    5. Altså. Jeg er 45 år, og har ALDRI kommentert på en blogg før. Jeg har fulgt deg i ca 1 år, og i starten for at jeg var nysjerrig. Har fra dag én ALLTID hatt en slags kjærlighet for deg. Du er ekte, jordnær og vanvittig morsom. Og en person som elsker dine rundt deg. Og ja; nå under corona er du vanvittig morsom😂 Slutt ALDRI å være deg selv. Slutt ALDRI å være så ekte, morsom og så uendelig ærlig. Jeg måtte bare kommentere idag, og ønske deg ALT godt ❤ Go’klem fra meg

    6. Guri malla eg har ledd høgt av storyane dine, du e så løyen og elskverdige! 💗 Ja takk te meir av den ekte Isabel på sosiale medier, du lyse opp dagene 🙌🏻

    7. Du er fantastisk Isabel!! Så fin både på innsiden og utsiden, så herlig å få se mer av den ekte deg, stå på!❤️

    8. Jeg er også glad for å se en naturligere side av deg. Livet er tøft som det er og du sprer latter og glede ved å vise andre sider av deg.

      Stå på, girl!

    9. du er så SØT og KOSELIG å følge SoMe nå, har alltid vært hyggelig å se antrekksbilder/selfies o.l.
      Men det er så gøy å se hvor jordnær og uhøytidelig du egentlig er!!
      Har du forresten kontakt med Ribecka enda? Får lyst til å etterlyse en video av dere to, dere er på en måte veldig lik når dere skøyer, hehe.

    10. Elsker humoren din og familiekjærligheten <3 Du r amazing! But lets all bow down to the real Queen: MammaRaad!!!!!! <3

    11. Vil bare si at jeg er helt enig med de andre som ar gitt deg tilbakemeldinger på dette! Utrolig gøy å se deg så glad og naturlig. Selv om “naturlig” også kan innebære å ha en dårlig dag. Du er blitt et sunt forbilde for meg og sikkert så mange andre den siste tiden<333 Heier på deg videre, klem!

    12. Digger deg! Det er så befriende og se at folk bare er seg selv – og gir fullstendig blanke i hva andre måtte tenke! Blant alle i fluensere/påvirkere og bloggere i dette landet, så er du et rent og sunt forbilde! You go girl<3

    13. Finner ikke den rosa sommerkjolen du la ut på snap, kom ikke opp på den linken heller🥺🥺 Hva heter den? SUPER FIIIIN!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg