DEN MEKTIGSTE BEACH CLUBEN JEG HAR VÆRT PÅ

Reklame | nelly

BIKINI HER ⎟ SOLBRILLER LOUIS VUITTON

 

OMNIA BEACH CLUB 

Herregud, klyp meg i armen! En av de første dagene i Bali dro vi til den sykeste beach clubben i historien! Omnia heter den, og som dere kan se på bildene er det helt ekstremt nydelig der. Den utsikten! Den arkitekturen! Den stemningen! Den gode maten! De nydelige drinkene! For en service! For et fantastisk sted!!!!

Hit MÅ dere dra om dere skal til Bali! Jeg angrer på at vi ikke dro tilbake enda en gang, men vi måtte prioritere å få tid til alt annet også. Omnia ligger i Uluwatu-området, så det ligger et lite stykke unna Seminyak, men det er så verdt å ta turen likevel. På kvelden blir det dessuten gjort om til en slags utendørs nattklubb med DJ og greier, så jeg anbefaler dere å gjøre som oss: kom tidlig på formiddagen og bli frem til sent på kveld. Desidert en av de beste dagene i løpet av Bali-turen vår!

13 kommentarer
    1. Hei skjönne!<3 Ser ut som dere koser dere max! Så bra!<3 Jeg er litt nysjerrig på J! Haha… Jeg har ikke insta… Hva gjör han? trener han mye? På ferie også? Stor klem!<3

    2. Du trenger ikke stå med beina på det der Instagram-viset, du har kjempefine bein fra før av og er enda penere når du poserer mindre!

    3. Fine er dere,og omgivelsene er nydelig og fantastisk. Har vært der og ble faktisk litt deppa da jeg kom hjem.

    4. Jeg skal til Bali om 44 dager og har booket opp alle dagene til diverse ting, men ser nå at jeg MÅ jo innom en beachclub også😱

      Står mellom Omnia og MrsSippy, så håper du kan anbefale hva jeg skal gjøre🙈 burde det bookes på forhånd? Og har med min søster på 17, får jeg med henne inn?

      Ser ut som om du har hatt en amazing tur og jeg kjenner jeg gleder meg sååååå mye!!

      1. Åååå, gled deg!! Ja, man kan ha barn og ungdom under 18 på MrsSippy i hvert fall, litt usikker med Omnia. Sjekk det opp før du drar <3
        Håper du får en fab ferie når den tid kommer. Er helt sikker på at du kommer til å ELSKE Bali <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg