DEN SISTE UKEN BOR VI PÅ DENNE VAKRE RESORTEN

Da har vi jammen meg flyttet for tredje gang! Det skal sies at dette er siste gangen også, haha. Vi har så langt bodd i to forskjellige villaer, og nå for den siste uken booket vi oss inn på et ekstremt vakkert resort her i Seminyak. Det heter The Seminyak Beach Resort og det er heeelt nydelig! Jeg fikk dette stedet tipset av ei jeg følger på Instagram, og så fort jeg søkte det opp skjønte jeg kjapt at dette var et sted både J og jeg kom til å trives på. Ikke bare er selve rommene nydelige, men området rundt er det som får 1000 av 10 poeng av meg. Det er så vakkert at hjelp! Det ligger dessuten rett på stranden i tillegg, som er noe av det beste jeg vet. Å sovne til lyden av bølgeskvulp gir meg en sånn ro i kropp og sjel. <3

BILDER AV SUITEN VÅR

OMRÅDET RUNDT

Vil forbli her for alltid, jeg… <3

14 kommentarer
    1. Er det så vanskelig å finne shorts som passer deg? Halve rumpa henger jo utenfor, kunne like godt hatt på deg bikinitruse. “Vet rumpa mi ser jævlig ut” sa du i fjor, tydeligvis skiftet mening siden da 😅 skjønner at den ikke kan skjules bak vanlige klær (bukser/kjoler etc) men så flau er du ikke over den da du velger klær i 4 str for små.

      1. fysj! Sånne folk som deg, tydelig dødssjalu som kommer spyr ut slike ekle kommentarer. er nydelig med slike shorser, hun er tross alt i Bali med mange varmegrader, hun trenger da ikke ha på seg en halv bukse der eller noen andre steder!!
        Vi er i 2019, la folk kle seg i hva faen de vil

      2. Tænk på dine egene saker 🙂 Dæm shortsan ska faktisk være sånn, det e ny mote og det e inn 🙂 Ska si du føll godt me på internætt !

      3. Så hyggelig du er da, Silje. Hvorfor er det viktig for deg å gi I dårlig selvbilde? Anbefaler at du kommenterer kun når du har noe positivt å si.

    2. Skjønner ikke hva du gjorde sammen med pierre. Han virker så sinnsykt dum. 🤣 flott mann du har funnet deg nå. Du er go😊

    3. Hvordan er det å ta seg frem og tilbake i bali? Bruker du taxi eller privat sjafører?

      Kan du anbefale steder som man burde dra å se på, og hvor de ligger?

      Er det dyrt der?

    4. Skjønner heller ikke hva du gjorde sammen med Pierre. Han virker så umoden og vil bare ha oppmerksomhet. Vedder på at du forsørget ham.
      Håper du og J holder sammen <3

    5. Er det Levis shortsen du har linket til tidligere? Evt har du klipt den til selv? Kjempefin og ønsker meg slik selv!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg