DEN SISTE UKEN

Reklame | nelly

JEANS HER ⎟ SKJORTE HER ⎟ VESKE HER ⎟ SNEAKERS GUCCI

PS! Klikk her for å få 20% rabatt på Nelly, alt fra NLY Brands. <3

Hei verdens beste lesere. Dere er så fantastiske, tusen takk for at dere er tålmodige med meg. Jeg har vært borte fra sosiale medier og blogg i over en uke nå, men nå kjenner jeg at jeg savner dere veldig. Jobben min og dere er noe av det som gjør meg mest glad her i livet, og derfor føles det riktig å prøve å smått komme tilbake igjen. Jeg tar en dag om gangen, men jeg vet at det å jobbe får meg til å tenke på annet så derfor skal jeg forsøke å gå tilbake til normale rutiner.

Denne uken (eller ja, forrige uke blir det vel nå) har jeg vært rundt Newa og Golnaz døgnet rundt. De to jentene er så fantastiske mot meg at jeg har ikke ord. De har så og si flyttet inn til meg i en uke nå og vært ved min side hele tiden. Det har føltes så trygt å ha så støttende venninner rundt meg som gjør alt de kan for å få meg til å smile og tenke på annet. Jeg aner ikke hva jeg har gjort for å fortjene så vanvittig flotte venninner som de to. Jeg er alt for heldig.

På lørdag prøvde jeg å dra på en bursdagsfeiring av en venn, men jeg merket fort at jeg ville dra hjem tidlig. So I did. Det var godt å få sosialisert seg litt igjen i det minste og fått sett kjente ansikt igjen. Det var koselig så lenge det varte, men leiligheten min fristet mest. Jentene og jeg dro på 7 Eleven, kjøpte med oss nattmat og dro hjem. 

I går dro jeg på en visning på en leilighet men den levde dessverre ikke helt opp til forventningene. Derfra dro Golnaz og jeg direkte til Solli for å møte Newa. Vi dro å spiste, før vi prøvde oss på kino med en gjeng men det endte opp med at vi dro typ 5 minutter ut i filmen. Å kose oss ute i solen fristet faktisk mer, når solen endelig tittet frem. Jeg tok masse bilder i går, de deler jeg i neste innlegg senere i dag. 

Åh, det var godt å få skrevet til dere igjen. Igjen, tusen takk for at dere er så gode. Verdens beste mennesker! <3

14 kommentarer
    1. Hei. Jeg har aldri lagt igjen kommentar, og har fulgt deg i 1(!) år. Skjemmes burde jeg. Du er altså så utrolig ærlig,åpen, med begge beina plantet på jorda, herlig, og som sagt, ærlig og tvers gjennom deg selv. Du er deg selv, og ikke noen påklistret reklameblogger. Jeg kjenner jeg respekterer deg, og ønsker deg absolutt alt godt. D eneste jeg savner litt, er att du kommer med svar/tilbakemeldinger til leserne dine. D synes jeg er veldig viktig att man som blogger gjør. Men vettu? Du er så fantastisk herlig og god, du fortjener alt godt som kommer din vei. Hilsen en litt eldre husmor Hanne.

    2. Ta den tid du trenger. Godt du har så flotte og gode venner, som er der for deg i denne tunge tiden. Du har oss også fine Isabel❤.

    3. Hei!
      På snappen din la du ut bilde av noe som lignet på suppe i et brød. Det så syykt godt ut! Hvilken restaurant var dette?

    4. Tenker masse på deg, etter det som har skjedd <3 godt å høre du er mye rundt venner å familie. Så må du ta den tiden du trenger på å komme tilbake til bloggingen. Ta deg tid til å slappe av, å prøve å ikke tenke for mye på ting. 🙂

      vi som er leserne dine er her for deg! <3 varme klemmer fra meg (Stavanger jente)

    5. Håper det går bra med deg, og at alt ordner seg for deg. Du er sterk, og vi lesere er veldig takknemlige for at du er såpass ærlig med oss. Husk å alltid prioriter deg selv først, det er ikke å være egoistisk men heller en bra ting for deg selv. Vi alle trenger litt tid av og til. Igjen, håper alt ordner seg❤️

    6. Hei! Håper at alt står bra til med deg. En ting jeg har tenkt på i husjakten din: Har du vurdert å finne et oppussingsobjekt du kan leke deg med? Det virker som at du har veldig bestemte krav, og kanskje det hadde vært lettere å finne noe der du kan gjøre det om akkurat slik du vil.

    7. Så koselig 🙂

      Men du ? Æ har ett spørsmål.. du bruke jo og ha konkurransa på snap og på ig – vet du kordan regla man da må gå ut ifra før og ikje få boten på 100.000 kr ? Kan man liksom skrive at dæm må like dæ på snap og videre lægge det inn på sin story og dele det rundt på ig og andre sossialemedia ? 🙂 Æ skjønte ikje så mye ut av det, anna enn at en bot kan man få… og den vil æ ikje ha.. løst og førklare te mæ !?? VÆÆÆR SÅ SNILL, DA E DU VÆRDENS BÆSTE <3 Træng sårt hjælp før æ har plana om og starte opp me konkurransa.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg