denne ferien har ikke vært som alle andre

BALI, I LOVE YOU

Noe uvanlig har skjedd denne reisen. Dere vet jo hvordan jeg fungerer og hva jeg liker å bedrive tiden med på ferie. Jeg mener – jeg liker å ligge på beach clubs, drikke fargerike drinker, sole meg, spise god mat og feste. Kanskje shoppe i blant også, om jeg er på et kult sted med gode shoppingmuligheter. Samme gamle regla. Men denne turen… Denne turen har virkelig ikke vært som alle andre. Jeg har opplevd så utrolig mye! Det er kult å tenke tilbake på alt vi har fått sett og gjort. Jeg har virkelig fått oppleve kulturen her i Bali. Jeg har vært på sinnsykt fete steder som er et must å besøke her, jeg har blitt kjent med lokale, jeg har vært på utflukter og jeg har til og med vært på x antall templer. Vi har stått opp kl 07 på morgenen for å bli hentet for å dra på heldags turer som har vart fra tidlig på morgenkvisten til sent på natt. Det har vært helt fantastisk å få oppleve Bali på denne måten. Fy søren for et heftig sted!

Joss og jeg hadde et mål for denne turen, og det var å skape minner sammen da det var vår første ordentlige reise sammen – bare oss to. Å ligge på en beach club er absolutt gøy det også (og noe vi begge elsker), så derfor har vi så klart gjort det i blant, men det viktigste er at vi har fått oppleve så mye gøy sammen her nede. Jeg kommer til å minnes denne reisen for alltid og alle minnene vi har skapt sammen. For en tur. <3

7 kommentarer
    1. Det er så godt å se at du er sammen med en mann som bryr seg om deg. Joss er stikk motsatt av din eks – man ser at du stråler når du er sammen med Joss. Elsker det!

    2. Det har vært så gøy å følge denne turen! Mye kjekkere med spennende opplevelser og nye steder, enn kun bilder fra stranden med mat og drikke. Håper på flere sånne turer og morsomme innlegg/vloggs.

    3. Skal du begynne med leilighets jakt nå?
      Du passer jo perfekt inn i barcode/Sørenga, er jo flere leiligheter ute

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg