DENNE LILLE DRØMMEN HAR GÅTT I OPPFYLLELSE

 

Ahhh…

For en perfekt morgen det har vært her i Bali. Jeg kunne ikke bedt om noe bedre, dere.. <3 Jeg kan umulig være den eneste som har sett bilder på Instagram av sånn floating frokost? Jeg har lagret så mange på telefonen min, slik at jeg ikke skulle glemme det imens jeg var her haha. Og det gjorde jeg jammen meg ikke, for i dag gikk den lille drømmen min i oppfyllelse! 

Det eneste som var litt nedtur var at vi ikke rakk å bestille fra frokostmenyen da vi startet morgenen med en times massasje, så da var det ikke så veldig mye spennende å fylle opp den “kurven” med… Egg kunne de fikse, men ikke stort annet. Kjenner jeg oss (meg) rett blir ikke dette siste gangen vi gjør dette i løpet av oppholdet, og da skal jeg definitivt prioritere å rekke frokostmenyen fremfor å ta massasje. Hehe.

10 kommentarer
    1. OMG, det er enormt koselig å se! So Nice, so charming – real love in progress? 😉💕
      Enjoy each other, which IT seem you do, clearly…😍
      I challenge Joshbto show HIS handsome face?😉😇

    2. Ikke noe hate for jeg liker både deg og bloggen veeeldig godt, men nederste bildet er jo 100 ganger finere enn de andre?? Sluuuutt med den rosa/lilla redigeringen, gjør alle bilder hakket kjedeligere😩 men det er vel smak og behag…. Håper du får en niiiice opphold i Bali du ser SMASHING ut

    3. Du er flink til å oppdatere story på insta mens du er på ferie, men den bloggen din prioriterer du IKKE kan man si 😅

    4. Arhh, kan du slutte å skrive fucking eller si fuckings så utrolig mye på instastory, det høres så utrolig dumt ut. Skjønner at du blir påvirket av hans måte å snakke på men guud, det låter så stygt når du skal si det hele tiden og det kler deg ikke.. calm down the cursing girl. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg