DENNE UKENS PLANER

FIRST WEEK OF 2020

Første ordentlige uken i 2020, dere! Jeg starter ganske rolig, til meg å være. Jeg pleier å ha det mye mer hektisk enn jeg kommer til å ha det de kommende dagene, men jeg kjenner at det er deilig å starte året litt avslappet. Jeg er fortsatt i litt sånn “chill mode”, så da er det greit å ta det i litt roligere tempo. Jeg er dog 100% tilbake på jobb! Jeg tok meg ikke direkte fri i jula, men jeg jobbet langt i fra like mye som jeg vanligvis gjør. Jeg har vært veldig sosial og funnet på masse sprell med vennene mine, og på den fronten merker jeg også at jeg trenger å roe litt ned. Spesielt når det kommer til alkohol. Det har blitt mye fart og fyll de siste to ukene, og det kjenner jeg at jeg trenger en pause fra nå. 2020 skal tas med storm, og da må fokuset være 100% tilstedet. 💫

_____

MANDAG:

12.00 – 16.00: Jobbe med et av mine hemmelige prosjekt.

16.00: telefonmøte.

16.30 – 18.00: Jobbe med bloggen + tømme mailen.

19.00: Tannlegetime.

 

TIRSDAG:

12.00: Jeg skal på en behandling.

13.30 – 15.00: Møte.

15.30: Lunsje med en venninne.

Resten av kvelden: satt av til å gå gjennom regnskapet mitt og jobbe.

 

ONSDAG:

09.00 – 13.30: Gjøre klart et samarbeid + jobbe med bloggen.

14.00: Brynstime! Skal teste ut feather brows for første gang. Litt nervøs, men spent!

15.00: Løpe ærender i byen.

18.00: Henge med familien. <3

 

TORSDAG:

09.00 – 13.00: Jobbe med bloggen.

Annet: Muligens på min første kjøretime på en god stund? Ikke fastsatt enda.

Annet: Innspilling?

 

FREDAG:

Hele dagen: Innspilling.

Annet: mest sannsynlig dra å besøke en hundeoppdretter *hyyyyyyl*!!!! <3

 

LØRDAG:

Dagtid: Forberede søndagens samarbeid.

Kvelden: Ingen planer enn så lenge!

 

SØNDAG:

Hele dagen: poste samarbeid, jobbe med blogg, samarbeid og mail. Forberede til neste uke!

23 kommentarer
        1. Slutt å kjøpe mye klær fordi det skader miljøet. Arbeidere som lager klær, skriver rundt 120NOK om dagen bare med flere flere timer! Og så tar det opptil 10.000 liter vann for bomullen til genseren, og så dumper de mye kjemikalier i vannet derfra! Du har allerede mye klær, det er jævlig tid at du får tak i hvordan du tenker på miljøet! Og slutt å prøve å få folk til å kjøpe klærne du har på Nelly, for da skader de også miljøet for å kjøpe klær de ikke trenger! Slutt å handle så mye

    1. Hei Isabel. Ville bare tipse deg om Kennel Nuffiland. De har oppdrett på pomeran. Jeg har selv en valp derfra og jeg er så fornøyd. De ligger rett utenfor Oslo. Siden det er så mye juks med den rasen så ville jeg ha en oppdretter som virkelig hadde peiling. Å jeg er så fornøyd at jeg gjorde det.

    2. Synes det er så trist at du ikke tar deg tid til å svare følgerne dine.
      Har spurt deg før og mange innpå her lurer på å hvor du har kjøpt , sofaen og bordet, bør ikke følgene få svar ?

    3. hvilket firma hjelper deg med å lage presets til deg? Har du tips til noen flinke som lager egne presets?:)

    4. Håper du vurderer adopsjon ovenfor oppdrett; det er mer enn nok hunder som ikke har noen familie eller fast hjem. Og vær ekstremt forsiktig med hva slags hund du adopterer, for eksempel må du aldri finne på å adoptere en Labradoodle (han som oppdrettet og lagde den rasen sier selv at han angrer, fordi hundene har så mye genetiske feil at de lider). Les NØYE på hva slags hund du skal ha, uansett hvor godt inntrykk du får av å snakke med en oppdretter. ❤️❤️❤️ Lykke til!

    5. Slutt å kjøpe mye klær fordi det skader miljøet. Arbeidere som lager klær, skriver rundt 120NOK om dagen bare med flere flere timer! Og så tar det opptil 10.000 liter vann for bomullen til genseren, og så dumper de mye kjemikalier i vannet derfra! Du har allerede mye klær, det er jævlig tid at du får tak i hvordan du tenker på miljøet! Og slutt å prøve å få folk til å kjøpe klærne du har på Nelly, for da skader de også miljøet for å kjøpe klær de ikke trenger! Slutt å handle så mye

    6. Kan du please dele denne teksten og hjelpe koalaene🙏🏻 Please donate!! Most people have at least a little bit of money, so please help because just a little bit can help sooo much! 1 koala bear eats 1 kg of eucalyptus leaves every day and now 80% of their food source is burnt down in the massive fires in Australia! You can buy a tree to them for 15$ or you can help f.ex this little precious bear that needs medical treatment asap and help him get better.🙏🏻 Instead of throw away money on something we don’t need we can instead help someone who REALLY needs it! Go to koalahospital.org.au and help them❤️ There is no better feeling than helping someone who really needs it!! #australia #donate #donation #koala #koalahospital #medicaltreatment #food #fire PLEASE COPY, SHARE AND SPREAD!!!🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    7. Kan du lese boka de inn på lydbok? Har så lyst til og lese den, men pga jeg er svaksynt kan jeg ikke lese den, men har veldig lyst! Håper det blir en lydbok❤️

    8. Husk at det å ha hund er stort ansvar, ikke bare å gå tur og kose. Det er mye mer, du som reiser så mye burde tenke deg godt om, da hunden er 110% avhengig av deg. Og det å sette den bort til forskjellige personer hver gang du er ute å reiser, vil kunne skape usikkerhet pga alle behandler hunden på forskjellige måter. Alle har lov til å reise bort fra hunden, og vet du har fine folk rundt deg, men tenk deg godt om visst du først skal få tilliten til hunden! Ellers tror jeg du blir en kjempefin hundeeier.<3 ikke noe vondt i deg virker det som.

    9. Anbefaler å sjekke ut adopsjons muligheter av valper isteden for oppdrett. Er så mange hunder som trenger et hjem. Ha en fin dag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg