DENNE UKENS PLANER

Reklame | NELLY

BUKSER HER & TOPP (20% RABATT) HER

_____

Mandag:

blogge (som jeg gjør nå… hejjj)

filme og poste et samarbeid på Instagram.

komme a jour med mailen (jeg ligger skikkelig bakpå).

få noen til å handle mat til Gucci. Det er alt for lite igjen, og jeg er fortsatt i karantene.

bruke kvelden til å forberede meg til i morgen!

 

Tirsdag:

–  UT AV KARANTENE!!!!

–  kjøpe nytt kamera!

–  poste & filme et nytt samarbeid til Instagram.

VLOGGE!!! Jeg kløøør i fingrene etter å få komme tilbake på YouTube. <3

–  vippetime & pedikyr. Fy søren så etterlengtet dette er, ass! Jeg trenger litt me-time. 😩😂

rense i walk in closetet mitt. Det er overfylt der inne nå, så mye må jeg kvitte meg med!

høre gjennom og godkjenne onsdagens podcast episode.

 

Onsdag:

VLOGGE!

– storhandle!

hente pakker.

–  poste & filme to samarbeid.

– to møter med samarbeidspartnere.

–  poste nye episoden av podcasten vår! Denne episoden er veldig privat, da vi snakker om toxic forhold vi har vært i..

–  familiekveld… <3 Til tross for at jeg og familien har vært mye sammen, har jeg ikke fått nok av dem. Enda. Heh!

 

Torsdag:

–  filme & poste samarbeid!

–  Time på ansiktsbehandling.

–  poste ny YouTubevideo etter alt for lang tid borte…

–  invitere venner hjem til meg på middag og for å se nye episoder av serien min «ISABEL», så klart!! 20:00 på TV2 sumo & TV2 livsstil! 💕

 

Fredag:

–  forberedelser og jobb i forkant av møtet senere på kvelden.

hele kvelden er satt av til workshop med managementet mitt. De kommer til meg på litt take away og masse jobb! Gleder meg sååånn til dette! Jeg er så motivert om dagen – fyyy søren så gøy det er!!! 😍

 

Lørdag – søndag:

ingen planer enn så lenge, bortsett fra at jeg skal filme til YouTube.

68 kommentarer
    1. Hei! Jeg lurte på om du kan kommentere på det du sa om Sophie Elise i forbindelse med debatten. Jeg har ikke fått sett serien din (er blakk og bor i utlandet, haha) men fikk med meg at hun tok kontakt med deg før debatten og på sitt vis prøvde å psyke deg ut. Jeg venter liksom på at noen skal tørre å stå i mot “bloggdronningen” og hersketeknikkene hun holder på med. Men skal jo selvfølgelig ikke forvente at du tar alle kampene. Men jeg er nysgjerrig på om dette er noe hun gjør mot kollegaene sine i bransjen dere er i. At hun “skremmer” folk i frykt for å miste makt og respekt. La oss si at du var mentalt svakere under debatten enn det du egentlig er. La oss si at dette var tilbake på den tiden du sto i stormen og var på ditt mest sårbare, da kan det være du hadde tiet og latt vær å dra på debatten og snakke om det i frykt av å miste respekt hos “dronningen”. Hvis det er slik hun holder på så kan det være vanskelig for mange i bransjen å snakke høyt om viktige ting, eller stå på sitt og ha mulighet til å uttale seg om det de vil. Har du noen tanker rundt dette?

    2. Hei! Har fulgt deg en stund og synes du har blitt et supert forbilde!
      Jeg er veldig glad i dyr, spesielt hunder og så på insta at hunden din hadde gjort fra seg inne og lurer bare på om den får nok tid fra deg som eier. Hunder gjør ikke fra seg inne hvis de blir luftet nok. Er litt rødt flagg med en gang jeg ser sånt.. så lenge den ikke er dårlig i magen og har problemer med å holde seg selvfølgelig eller andre gode grunner 🙂

      1. Hei, Anita!
        Jeg har nylig overtatt han, og han er en liten valp. 14 uker. Han gjør i fra seg inne, fordi han som sagt et en liten valp som jobbes med å bli husren. Det er helt naturlig og normalt. 🙂 Han forstår ikke alltid at han skal gjøre i fra seg når vi er ute, og da skjer det lett noen ulykker innendørs, som er helt normalt.

        1. Måtte bare kommentere når jeg leste dette. Isabell er blitt voksen og et godt forbilde for unge jenter! Det virker som at Isabell skal bli tatt for hver minste lille ting med en gang hun gjør noe «feil». Jeg har selv en liten valp, det er helt naturlig at valper gjør fra seg inne til de lærer seg å gå på do ute. Det er ikke noe rødt flagg! Den vil lære seg å bli stueren når den blir litt eldre. Du er veldig flink Isabell! Heier på deg.

          1. Enig. Folk er på huget med en gang. Gud forbi hun gjør en feil. For det gjør ikke alle andre… er deg mulig. 🤦🏻‍♀️

        2. Hahahaha detta va så latterlig. Eg har to hunda(husky og pomchi) og den pomchien våres på 4 år kan også finne på å gjøre i fra seg inne. Veldig sjeldnt men det kan skje. Så eg ser absolutt ingen røde flagg på at en valp eller uansett hund gjør i fra seg inne. E ikke sånn at de kan si i fra når de må drite, og kanskje de ikke måtte drite når de va ute?😂
          Go isabel🥰🙌🏼 Syns du virke fantastisk med din lille🐶

        3. Det er helt normalt at en valp gjør fra seg inne?? Spesielt npr den er så ung. Den lærer jo etter hvert at den skal gjøre fra seg ute

        4. Tusen takk for svar Isabel!

          Jeg visste dessverre ikke at det var en valp. Var ikke ment som angrep som andre her påstår, var mest nysgjerrig 🙂

          Kos deg videre med nydelige valpen din!

          1. Er ikke så vanskelig å se at dette er en valp om man kan noe om hunder 😉 hadde ikke vært et rødt flagg om det hadde vært en voksen hund heller. Min hund er 11 måneder og hadde uhell igår natt selv om han ellers er husren fordi han gjorde ikke fra seg på kveldsturen selv om den var lang 🙂

        5. Ville bare bekrefte det at det er vanlig for valper å gjøre fra seg inne på starten, for de er fortsatt i læringsprosessen. Du gjør en bra jobb Isabel, fortsett å være det gode forbilde dom du er!

      2. Det du påstår der er bare tull. Ikke noe rødt flagg her. Valper må trenes for å bli husrene og det er normalt med uhell. En tar de ut etter de har spist, sovet og lekt og gir positiv Feedback når hunden gjør fra seg ute. Valpen må lære seg å gi signal. I tillegg er små hunderaser mer utfordrende å få stuerene, noen blir det faktisk aldri.

        1. Hei! Jeg vissre faktisk ikke at mindre raser er mer utfordrende når det gjelder å få de stuerent. Da lærte jeg noe nytt 🙂

          Visste forresten ikke at det var valp

      3. En valp gjør fra seg inne frem til den er stueren 🙂 det må læres. En valp skjønner ikke at den skal gjøre fra seg ute av seg selv.
        Det er ikke uvanlig. Min pom var ikke stueren før han var 4-5mnd.

      4. Og du kan mye om hunder eller? Herregud, hva folk skal bry seg med😆 er det noen som driver mye med valpen sin så er det vell Isabel, er jo ikke annet på snap❤️😅 (att du klarer og svare så fint på sånne kommentarer er beundringsverdi!)

      5. Ska itj du bare meld a t mattilsynet med en gang før d går for langt?
        D e en valp, ikke en selvfølge at dæm e husrein den dagen dæm flytte ut.
        Å voksne hunda kan å gjør ifra sæ inn, uansett korr my dæm bli lufta, nånn gjør d på “trass” når dæm e hjæm alein, å andre gjør det av glede når dæm høre at eiern kjæm hjæm…
        Rødt flagg, jiizes, lei av verdens mesta og eksperta på nett…

        1. Jeg visste ikke at det var en valp og jeg har da aldri sagt at jeg er ekspert gjorde jeg? 🙂 er bare veldig engasjert i dyr og var nysgjerrig, ingen angrep fra min side

            1. Hvordan var det et angrep? Var ikke meningen å få det til å se ut som angrep 🙂

            2. Det MÅ da være lov å stille spørsmål uten å bli anklaget for å angripe, haha. Hun skriver jo at hun ikke visste det var en valp, slapp av.

              Jeg hadde sikkert også reagert om en skrev at katten tisset jevnlig i sengen, fordi det faktisk er et varselsignal på at noe er galt. Det betyr ikke at man er en dårlig eier, bare at det er noe som ikke stemmer. Om det da skulle vise seg i ettertid at katten var en unge er det jo bare å forklare det. Det er store forskjeller på voksne og barn.

          1. Det er ikke bare normalt at en valp tisser eller bæsjer inne. Uhell kan skje uansett alder. Hunden min på 5 år får nok turer om dagen, men om de er hard i magen og kanskje ikke får ut all avføring når de er ute, kan det fort skje at de bæsjer litt inne. Det betyr IKKE at man er en dårlig eier.

      6. Tror du at babyer gjør fra seg på toalettet når de er noen uker gamle og du eller? 🤦🏻‍♀️ En valp er en baby…

      7. Hunder blir faktisk ikke 100 prosent stuerene før det er over året 🙂

        Står på must sin hjemmeside 🙂

      8. Røde flagg? En valp må trenes til å bli husren, helt normalt at de gjør da seg inne før de blir husrene🙄

      9. Du har da ikke så mye peiling på hund virker det som! Det er helt normalt at valper gjør fra seg inne, det kan ta en stund og få gjort dem husrene og det er helt normalt. Jeg har vokst opp med hund og hatt en del hunder oppgjennom og noen er treigere en andre! Så er ikke noe rødtflagg at en valp bæsjer eller tisser inne! Det hender til og med at voksene husrene hunder gjør det en gang iblandt uten at det er noe rødtflagg for det! De kan som oss mennesker tisse på seg eller drite på seg for den saks skyld! Isabel du gjør en strålende jobb, og Gucci kommer nok til å bli en helt fantastisk hund. Ser ut som han har det sååå fint!

        1. Det som går an er jo å lese svarene som kommer fra hun som kommenterte, for der står det at Hu ikke visste det var valp, og Hu ble nysgjerrig på hvorfor hunden bæsjet inne. Jeg har aldri vært borti noen med hunder gjør ifra seg inne uten grunn, hvis de er voksne.

      10. Det går faktisk ikke an. Jeg får helt sjokk over hva noen folk kommenterer. Viser i hvert fall at du har null peiling på hunder. Det kan ta flere måneder før valper blir stuereine.

        Jeg har selv to hunder og den ene brukte noen mnd på å bli stuerein, mens hun andre brukte maaaange mnd. Så er veldig individuelt fra hund til hund.

      11. De som kan og vet litt om hunder, vet at valper blir husrene når de er klare for det. Noen er 4 mnd, og noen er 8 mnd. Begge deler er like vanlig og normalt. Valpene vi har hatt har blitt husrene mellom 4 og 7 mnd, helt uten stress av vi som hundeeiere og valpen.
        Jeg har ikke hatt små raser, men jeg vet at en del små raser blir senere husrene enn andre, og at det er helt normalt. En del er ikke husrene før de er nærmere 1 år.
        Rødt flagg? Slike kommentarer er bare for å få de som ikke kan så mye til å bli usikre, noe som er helt unødvendig. Rødt flagg kan man helle si når folk klarer å skrive noe slik til en nybakt hundeeier.
        Jeg synes Isabell er fantastisk som legger ut på Insta om slike vanlige ting valpeeiere driver med, og som også svarer helt flott på slike kommentarer.
        Det er mye arbeid med valper, og man går ofte gjennom perioder som ikke er så enkle, til og med de som er veldig erfarne med valper. For å ikke snakke om unghunden.. Jeg heier på deg og Gucci Isabell, fortsett med å legge ut om de vanlige tingene man ofte må gjennom som valpe og hundeeier 👍🐶

      12. Du ser vell at det er en valp hvis du er så glad i dyr som du sier. Hadde vært luksus å fått en valp som er ferdig opptrent. Men det er vell umulig! Pomme er en rase som blir seinere husrein. Min var 6mnd nå han var 100% husrein.

      13. Enig med de over. Jeg har en valp på 5 mnd, selvom han er 95% stueren hender det seg han har uhell. En valp gjør sånt. Bare å fortsette med rutinene du har, til slutt så er det ingen flere uhell ❤️

      14. For en provoserende kommentar.
        Jeg har vokst opp med hund og vi har hatt 5 forskjellige hunderaser hvor alle har vært forskjellige på dette med husrenhet. Jeg har en pomeranian og en chihuahua nå, og pomeranian er den vanskeligste hunderasen jeg har vært borti. Jeg kunne gå tur med han 10 ganger på en dag, hvor han likevel kom inn og gjorde fra seg istedet. Den hunderasen er ikke den smarteste, og ting tar lengre tid. Noe som er heelt greit.
        Du er kjempeflink, Isabel! Ser du som han har det så godt med deg 🥺❤️

      15. Hei, såg denne kommentaren og må bare kommentere.. jeg har 2 hunder og fikk den andre for 4 måneder siden og den er enda ikke husren.. det betyr ikke at jeg ikke lufter den nok, tingen med valper er at de skal lære seg nye vaner siden dem er ny til verden.. akkurat samme med babyer. Er en grunn til at babyer går i bleier i mange år 😂 noen hunder lærer fortere og noen tregere, selvfølgelig har det mye med hvor mye du går ut med dem, men er ikke ett rødt flagg om den gjør fra seg inne.. er veldig normalt når den er valp.. jeg lufter mine hunder hver halvtime og hver gang jeg ser valpen har spist eller drikker.. også viktig med størrelse på hundene 🥰

      16. Prøv å få en liten baby på 2 uker til å gå på do istedenfor å gjøre fra seg i bleien! Same shit

      17. Hunden hennes er enda en u trent valp.. så er helt normalt at den for noen do uhell.. + er nytt område for den så markere reviret sitt er normalt ( kanskje ikke akkurart med bæsj ) etter hvert som den blir stue ren.. lært seg rutine til Isabell så vill den sjeldent gå på do inne.. i dette tilfelle kan hende du Anita trodde at var en voksen hund ettersom noen raser kan være små i størrelse og se ut som er valp og da regnet med at den var trent.

    3. Fine Isabell ❤️
      Lurte egentlig på når den YT videoen der søsknene dine skulle få det de ville om de klarte å gjette riktig pris kommer ut? Husker du snakket om den i vloggen der dere var på Oslo ferie.

      Lag deg en fin uke. Mange gode klemmer 🥰

        1. Det er veldig forståelig 😊🌸 trist og irriterende med sånne tekniske ting, men sånn er det i blant. Da har man noe å glede seg til 💕

    4. Kan du lage en «try on haul» på youtube av det du kjøpte fra Biancas kolleksjon med Nelly??🤩💗

    5. Har selv en kleinspitz på 7 mnd, og det er klaaaart at de gjør fra seg inne, vist ikke hadde det vel ikke vært noe som hette å bli stueren! Du gjør en super jobb og den lille bebien er bare super søt!!
      Ha en fin uke og ikke minst helg når den tid kommer 🥰

    6. For en tullete kommentar. Hun har jo en valp. Dessuten er alle raser og valper forskjellige, noen blir fortere husren enn andre. Min italienske mynde var hele 9 mnd (!) før han var helt husren. Mens rottweileren min var 4 mnd.

    7. @Anita hvis du ikke ser at hunden er en valp da har du veldig lite kunnskap om hunder. Og valper må trenes opp til å bli stuerene og det tar hvertfall 6 mnd. At du er så dum lyser røde flagg.

      1. Hei!

        Når det gjelder miniatyr raser så er det noen ganger litt vanskelig å se om det er valp. Jeg har sett voksne hunder som ser ut som valper hele livet. Det var derfor jeg spurte.

        Men jeg er vel for dum eller hva? 🙂

        1. Anita, om du ikke viste at det var en valp heller. Så Synnes jeg det er feil av deg og dømme, fra det du skrev. Eller som du sier, det var et spm. Dem røde flaggene jeg ser nå, er deg som dømmer andre. Du må nesten vite ting før du skriver, sånne ting! Folk tar deg på ordet. Bare et lite tips til deg 😉

        2. Viktig å ikke trå feil i kommentarfeltet. Her er det mange som vrenger ut både eder og galle. Ingen dumme her, bare en haug med usympatiske kranglefanter. Dere har helt rett i det dere sier, men for Guds skyld det går ann å si det på en respektfull måte. Det er lov å ta feil!! Hilsen staffe mamma

    8. Hei Isabel,
      Jeg ville bare stikke innom for å si (spesielt etter at du fikk hundepolitiet på nakken) at jeg er så stolt over deg mtp måten du tar vare på hunden din. Han er med deg over alt og du ofrer fest og moro for å være hjemme med valpen for å sørge for at han utvikler seg til å bli en trygg og sosial voksen hund. Mtp hvordan en viss annen influencer behandler hundene sine og lærer sine følgere om en bruk-og-kast mentalitet når man går lei, synes jeg det er SÅ FLOTT at du går foran som et godt forbilde og viser hvordan dette skal gjøres! Gucci er heldig som har fått deg som sin mamma❤️🐶

    9. Synes det er helt sykt hvordan folk reagere i dette kommentarfeltet! DU som 10. Person som skal kalla @Anita DUM for at hun ikke så at det var en valp! Kan umulig ha lest de andre ørten kommentarene tidligere! Ja det kunne virke som om det var en baktanke bak det hun skrev, men hun beklaget seg og forklarte at hun ikke visste all fakta! Skal DU da som mener hun er DUM, ANGRIPE henne igjen? Det ser jo bare utrolig dumt ut, og det er du som sitter igjen som et ignorant shitkid som kaster hat over nett!

      People please… don’t you have better things to do?

    10. ÅÅH!! så flink du er med valpen din!! blir helt rørt over hvor søt han er, og ikke minst hvor fantastisk du er med han! håper du fortsetter å spammer masse bilder av han søte karen <33 Jeg så også nettopp at Ingrid Aguiluz, svarte på en kommentar om deg, om at det er så feil av deg å reklamere for treningstøy, fordi d ikke kan noe om trening og heller ikke trener. Altsåå, HVA??!! seriøst, man kan da gå med treningsklær selv om man ikke trener hver jævla dag. Jeg heier på deg, og ikke hør på sånne toxic'e mennesker!! you do you! masse kjærligheet til deg

    11. Her tror jeg ikke du skal bry deg så mye mer over kommentarene mot deg, Anita 🙂 Du har liv til å spørre og misforstå. Noen ganger (ofte i kommentarfelt) er folk veldig hissige på å trykke ned andre, til og med etter personen har lagt seg flat. Her syns jeg kanskje du, Isabell, burde satt en stopper 🙂 «Anita» har jo svart voksent og oppriktig helt frem til siste kommentar nå, og nå skjønner jeg godt at hun er dritt lei.

    12. Du har tydeligvis ikke peiling på valper da. Det er veeeldig normalt at en valp kan ha noen uhell i ny og ne! Faktisk stadig så ung. Hvis du er så interessert i dyr, spessielt hunder, så burde jo du vite at en så ung valp ikke har lært å holde seg så lenge som en noe eldre hund og at dotrening kan ta sin tid. Oppforderer deg til å lese litt om hund før du selv evt engang i fremtiden bestemmer deg for å skaffe en. Ikke vondt ment da. Lol

    13. Anita har beklaget seg og hun mente ikke å angripe Isabel. Nå må dere gl dere. Tar dere aldri feil eller? Snakk om å dra ting langt!

      Veldig teit av Isabel å godkjenne kommentarer når lesere er ufine mot hverandre. Hadde noen vært ufin mot hu hadde de aldri vært godkjent . Ikke svarer leserne sine heller !!

    14. Hei!
      Du er virkelig en søt jente, og jeg ELSKER podcasten til deg og Golnaz ❤️ Du nevnte i episode 4 om toxic forhold at briten var på tv-innspilling og at han hadde hatt sex på det samme programmet før. Vet du om han hadde det denne gangen? Det hadde vært toppen av isberget for et toxic forhold

    15. Hei Isabel 🙂

      ikke relatert til denne posten, men hvilken str har du på puffen du har ved sminkebordet ditt? Medium eller large?

      Stor klem fra Jæren 😘

    16. Hei! 😊

      Jeg lurte på hvor du har kjøpt de gull blomstene du har i en vase i stua di, som vi ser på programmet ditt?🥰

    17. Hei Isabel 🦋
      Jeg så de to siste episodene fra serien sin i dag. Så utrolig sterk historie du forteller. Dette står så respekt av . Digger serien din Isabel

    18. Jeg synes dette kommentarfeltet burde ha blitt stengt. Her kommer en person med litt feil uttalelser, beklager seg etter og andre små nettroll hiver seg over henne og spyr ut spydigheter.
      Skammer meg over måten folk oppfører seg.
      Ærlig talt..

    19. Kjære vene folkens! Jeg er helt sikker på at Isabel tar kjempegodt hånd om Gucci, at han får kjærlighet, mosjon og trening i mer enn den grad han trenger det. Hun er ansvarsbevisst, og jeg tipper hun vet har gjort nok research på det å skaffe seg en valp i forkant med tanke på den travle jobben sin. Men.. jeg synes det hagler litt vel mot Anita her. Ja, hun kastet fra seg en kommentar som kanskje kan oppfattes spydig og unødvendig, men hun svarer tydelig at det ikke var intensjonen og legger seg flat. Hvorfor skal dere da alle angripe gang på gang, med AKKURAT samme innhold bare litt omformulert? Spre positivitet i stedet for å hakke ned på noen som åpenbart innrømmer at det var flere faktorer hun burde vært bevisst før hun sa noe. Smålig ironiks at flestepssrten hakker ned på “hundepolitiet” når dere alle svarer likedan tilbake – altså, at dere VET ditt og datt og at det er sånn og sånn. Gucci er nydelig og heldig som har kommet til Isabel. Hun vet hva hun driver med, så la henne svare for seg selv uten at dere alle må gruppe dere opp mot noen som trådde litt feil..

    20. Må bare sei at du e drid rå😍
      Såg deg fyste gang på paradise Hotel😁👍.
      Åg ser på serien din nå, d e så driiid bra 🥰
      Ver så stolt øve dg sjøl! Vett at mange e æshoole mot dg, men bare sje bry dg, får du e så møje møje møje marrr vert.. såvidt begynnt på bokå de åg, slite litt m lesing så går litt seint😅🙈.. Har likt dg fra fyste gang eg såg dg på tv.. ting har sje gått sånn på skinner sjøl, så synes d e sinsykt kult alt det du får te 🥰 håpe du klare og oppnå det du vill mest i livet ☺️ Det fortjene du ☺️

    21. Hei på deg,

      Jeg hadde aldri trodd jeg skulle gitt en melding til deg, men selv jeg kan bli overrasket av meg selv. Jeg er en dame på 44 år.
      Grunnen til at jeg skriver er at jeg har hatt en mening om deg, ut i fra hva jeg har sett i media. Jeg satt på serien din for 2 dager siden, å jeg ble så overrasket. For en utrolig, flott jente du er. Ydmykheten du har over at du faktisk ikke var noe bra forbilde for de unge jentene der ute, å har hatt styrke til å stå i, handle, å vise At det er greit å gjøre Feil i den ånd av å gjøre det riktige. Veldig stolt av deg, for NÅ er du et godt forbilde for jentene våres.

      Anne

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg