DERFOR ER JEG SÅ TAN

Reklame | Sunny Bears

Hei dere! Jeg tror helt ærlig jeg aldri har vært så brun før, som det jeg har blitt i sommer. Jeg har gode pigmenter i bunn og grunn på grunn av etnisiteten min, men likevel har jeg aldri klart å bli så tan som det jeg har blitt nå – til tross for at jeg har prøvd like hardt. Dere som har følgt meg en stund vet at det å være solbrun er viktig for meg, for det er da jeg personlig føler meg mest fresh. Det er så klart smak og behag, men for meg er det i hvert fall sånn.

Hemmeligheten bak brunfargen min er uten tvil Sunny Bears. Jeg har pratet varmt om Sunny Bears i flere måneder nå, og det er rett og slett fordi det er et produkt jeg virkelig elsker og som jeg bruker hver eneste dag. Jeg tar det til og med med meg når jeg er ute å reiser, slik som nå når jeg er på Ibiza. 😍

Kort fortalt er Sunny Bears betakaroten. Grunnen til at jeg begynte med Sunny Bears så fort det kom ut på markedet, er fordi disse er tyggepastiller, istedenfor kapsler man må svelge. Det smaker helt ærlig akkurat som godteri, formet som små, oransje bjørner! Man skal spise to bjørner daglig, men den anbefalte dosen sliter jeg med å holde meg til. Jeg mener, det smaker jo så utrolig godt! Jeg glemmer aldri å ta de, nettopp av den grunn. Det har blitt et høydepunkt i løpet av dagen. 💛

Akkurat nå får dere et fantastisk tilbud via bloggen min!

💛 KLIKK HER FOR Å FÅ 50% RABATT PÅ SUNNY BEARS NÅ 💛

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg