DET BESTE LUNSJSTEDET

CARETTE

Jeg har herved spist verdens beste omelett ever. Da vi skulle ut å lunsje i går ba vi de i resepsjonen om tips til et bra sted. Carette var svaret vi fikk, og heldigvis for oss ligger det rett nedi gata for hotellet vi bor på. Nærmere bestemt: super nære Eiffeltårnet. Maten her var sinnsykt god! Jeg visste ikke at en omelett kunne smake så mye. Jeg valgte den med skinke og ost, forresten. Makronene var også super gode! Egentlig burde vi jo gått for en skikkelig fransk lunsj med typ croissanter og greier, men dette fikk duge og jeg angrer ikke et eneste sekund.

MUMS!

Her kom bare et lite restaurant/kafé tips fra meg.

Liker dere at jeg tipser om sånn på ferier? Isåfall fortsetter jeg gjerne med det! 😍

10 kommentarer
    1. Hei fineste!<3 Du oppdaterer så bra på ferie du altså! Wow!<3 Så gøy å se hva dere gjør, hehe! 😉 Digger deg!!!<3 Ett spørsmål: hvordan er relasjonen din til Sofie Nilsen nå? Dere har ikke nevnt hverandre på lenge… Store, gode, varme klemmer til skjønne deg!<3

    2. Hei! Med all reising, typ tre land på et døgn og ditt store forbruk av klær (esker fra nelly hele tiden) Har du et bevisst forhold til hvordan dine handlinger påvirker miljøet ?

    3. Croissanter er fransk frokost. Fransk lunsj er varm mat, så den omeletten din (som forresten ser utrolig god ut) er faktisk nærmere en typisk fransk lunsj 🙂

      Jeg bodde to år i Paris, og bor fortsatt i Frankrike. Si ifra hvis du trenger insider tips 🙂

    4. Vil gjerne tipse om en restaurant i Paris som heter Pink Mamma! Dit må dere dra, maten er helt nydelig!!

    5. Har vært der, utrolig god mat og kaker 😍😍 fine Newa 😊😊

      Synes du er ei herlig dame,stå på 😊❤ kos dere masse!!

    6. Elsker tips! Men som en fattig student, kan du fortelle åssen prisene er? Middels/lav/høy? Gjennomsnittelig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg