DET FIKK MEG TIL Å MÅPE

Reklame | nelly

TOPP HER ⎟ SHORTS HER ⎟ SNEAKERS BALENCIAGA ⎟ ØREDOBBER HER

_________

Duomo di Milano

Jeg er heeelt speachless etter å ha besøkt det vakreste stedet på denne jord, by faaar. Sånn helt seriøst, katedralen her i Milan er det absolutt fineste jeg noensinne har sett. Newa viste meg bilder av den på Instagram, og helt ærlig trodde jeg ikke at det skulle være SÅ vakkert. Men der tok jeg grundig feil! Vi ble begge to stående og måpe når vi først kom hit og fikk øye på den. Jeg er ikke en veldig historisk, religiøs eller kulturperson i det hele tatt, men jeg har jo begynt å interessere meg mer og mer for det på ferier. Det er jeg veldig glad for, om ikke hadde jeg ikke giddet å tatt turen hit i dag, for å si det sånn haha. Da hadde jeg heller befunnet meg på et shoppingsenter 😂 Things change, heldigvis! Apropos shopping: jeg har faktisk ikke shoppet noe som helst hittil, og det er jeg skikkelig stolt over. Ja Geir, du leste riktig!! 😍 Haha! Katedralen heter forresten Duomo di Milano. 

💕 SHE MAAA BESTIIII 💕

Insane vakkert! Dette er oppe i selve katedralen. Vi kjøpte billetter for 230 kroner per person for å ta heisen opp til toppen. Det var absolutt verdt pengene, det var jo så sinnsykt nydelig som dere sikkert kan se. Det er vanskelig å virkelig vise hvor fint det er gjennom bilder, man må nesten være der og oppleve det selv. Helt insane var det i hvert fall!

Skulle ønske jeg kunne tatt antrekksbilder her hver eneste dag. Som jeg sa til Newa tidligere: “jeg hadde flyttet hit, kun for katedralens skyld”. Haha!

5 kommentarer
    1. Bloggen din har tatt seg skikkelig opp bildemessig. Du er så spennende å følge med på. Hilsen en voksen dame på 42🙂😇👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg