DET FINESTE HOTELLET JEG HAR VÆRT PÅ

@ PARADISO IBIZA ART HOTEL

Det er absolutt ingen spørsmål om hvor jeg skal bo neste gang jeg ferierer i Ibiza. Rett ved hotellet vi bodde på denne turen, lå dette super skjønne rosa hotellet. Vi tok et par timer der, mest for å ta bilder. Hehe! Det kunne jo ikke unngås når det er så sinnsykt fint der! Jeg tror at personellet der er ganske vandt til at influencere (cringe ord, sorry) kommer dit for å fotografere – for ingen reagerte et eneste sekund. Man kan forøvrig dra dit uten å bo der uansett, da det er en stor bar midt i bassengområdet, i tillegg til at det er en restaurant der også.

💕 GIRLBAND 💕

Drar dere dit noen gang, MÅ dere smake på Strawberry daiquirien de har der! Beste jeg har smakt!

<3 <3 <3

EEELSKER INTERIØRET!

7 kommentarer
      1. Bikini overdelen er visst moderne. Ser mange går sånn. Det er vel helt greit når en er så ung og vakker som Isabel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg