DET FØLES RART, MEN FINT

God tirsdag, flottinger! Gårsdagen var så fin, dere! Det var første dagen jeg sosialiserte meg skikkelig etter lørdag. Søndagen gikk til å slappe helt av, spise Mc Donalds i sengen imens jeg så på serier og bare koblet helt ut av alt annet. Jeg trengte å lande litt. Men det tok ikke lange tiden før jeg ble rastløs og måtte ut å farte. I går var dagen der jeg tok tak i livet mitt igjen! Shoppet, møtte venner, feiret og festet. Jeg knipset masse bilder fra dagen i går, slik at jeg kunne vise dere hvordan min første dag back to reality så ut. <3

GÅRSDAGEN I BILDER

 Lunsj med disse fantastiske menneskene som har blitt venner for livet. Elsker dere!! <3

Jeg har ikke rukket å kjøpe ny sminke, så det fikk jeg endelig tid til i morgen. Jeg har gått tom for foundation, concealer og primer. Det har ikke vært så nøye ettersom jeg har sminket meg veldig sjeldent i det siste fordi dagene mine kun har bestått av trening. Nå derimot, vil jeg finne tilbake til glam-Bella. Det blir deilig, haha! Er så lei av å ha håret i en slapp hale, kle meg i treningsklær og ha på null sminke. Nå vil jeg føle meg fresh igjen!

Etter sminkehandel, dro jeg på en liten snurr for å se på ting til leiligheten min. De har så sjukt mye fint på H&M Home! Alt fra kaffekopper, til vaser, til bestikk. Et lite tips fra meg. <3 Der pleier jeg å handle en del, i tillegg til å bestille fra Zara Home.

Jeg fikk litt panikk da jeg så at de har begynt å selge juleting, allerede! Men så kom jeg fort på at det snart er november. Jeg mener, jeg har virkelig levd under en sten i det siste. Hvor i fanken har tiden blitt av? Insane!

Etter shoppingen, dro Benjamin og jeg å spiste på Olivia. Jeg har vært hekta på denne pastaen så lenge jeg kan huske. Den er så god!! Skulle nesten trodd dette var reklame, men det er det altså ikke. Jeg elsker bare maten!

Etter middagen kom Lillian til meg, hvor vi tre ble sittende å skravle en stund om Skal Vi Danse og fremtidsplaner. <3 Er blitt så glad i den jenta! Tvers igjennom god, herlig og helt fantastisk!

Senere dro vi å møtte Sandra og Bjørn på London, hvor det var en stor feiring. London er en gay bar som har stått i hele 40 år. Det synes jeg er sjukt mektig, og noe jeg synes står stor respekt av! Det måtte vi så klart komme på, for å vise vår støtte og kjærlighet. <3

Kvelden ble avsluttet med Max og PH Sverige!

Perfekt avslutning på en super fin og innholdsrik dag. <3

28 kommentarer
    1. Spiser du opp all maten på restaurant? Bare tenker at det blir mye mat kastet om det er ofte mye igjen på tallerkenen.

    2. Så koselig 💖

      Ka spis dåk på det nederste bilde ? <3 Seer godt ut !

      Ska du bytte ut te den nye iphonen forræsten ? 🙂

    3. Jeg skjønner du har kost deg masse og vært i en danseboble, men for oss lesere, kan det bli for mye. Nå som du er ute av konkurransen, hadde det vært fint med noe annet enn bare skal vi danse snakk. J

      De bildene du delte på storien din i dag for eksempel er jo KUN gøy for deg selv fordi du har gode minner og mimrer tilbake. Men vi har ingen interesse av å se på en bildeserie av deg på 4738 bilder fra sendingen forrige lørdag.

      1. Seriøst om du har så problem med det så la vær å se på bildene å innleggene 🙂 akjønner godt at hun deler bilder å snakker om det enda det har tross alt vært det hun har gjort de siste ukene 😊 Syns det er gøy å lese om det å se på bildene hun deler fra det, å hun syns det er gøy å dele så la hun gjøre det ❤️

      2. Snakk for deg selv!! Det blir mye snakk om skal vi danse, jaaa det er jo fordi hun gjorde ikke noe annet enn dette i 2 måneder. Hun er nettopp ut av konkurransen, hun er ikke helt over det og er ganske sliten så la hun få den tiden hun trenger. Hun kommer tilbake snart med masse energi vil jeg tro. Om du syns det blir kjedelig så er det bare å slutte å lese på bloggen hennes. Det hjelper ikke å skrive så negativ.

      3. Snakk for deg selv Silje!! Det blir mye snakk om skal vi danse, jaaa det er jo fordi hun gjorde ikke noe annet enn dette i 2 måneder. Hun er nettopp ut av konkurransen, hun er ikke helt over det og er ganske sliten så la hun få den tiden hun trenger. Hun kommer tilbake snart med masse energi vil jeg tro. Om du syns det blir kjedelig så er det bare å slutte å lese på bloggen hennes. Det hjelper ikke å skrive så negativ.

    4. Jeg syns det er gøy når du mimrer og skriver om akkurat det du vil jeg, Isabel! (Ref. kommentaren til Silje) Det er ditt liv, din blogg og dine sosiale medier 🙂

    5. er ikke poenget at Isabel skal legge ut det henne vil og ikke hva alle andre vil?:) er hennes sosiale medier, om hun vil mimre tilbake så er jo det opp til henne

    6. Uenig med en av de som har kommentert lenger opp, synes fortsatt det er gøy å høre om og se bilder fra Skal vi danse-reisen din! Fortsett å poste det du vil uten å ha dårlig samvittighet for noe <3

    7. SILJE
      Jeg blir ganske sjokkert av hva du skriver her, hvorfor være så frekk? Du skriver også VI, snakk for deg selv og ikke bland oss andre i hva DU vil c og høre fra Isabell.
      Syns virkelig ikke noe om måten du skriver på, du burde virkelig skamme deg! Ja hun er en offentlig person, men herregud hun er da et menneske med følelser også, husk d neste gang før du kommenterer!

    8. Jeg syntes du burde bli sammen med Benjamin!!
      Det ville jeg gjort om jeg hadde hatt muligheten, han er sykt kjekk og virker veldig som en veldig snill og god person

    9. Dette er egentlig like kjedelig uansett om det er SVD som omtales, om det er den overfladiske sminke/glam/opererte versjonen i hverdagen, eller whatever🤣. Men underholdende, det er det…

    10. Kan du pliiiiiis ha en sminkevideo/turtorial snarerst?? Har beundret hvordan du sminker deg såå lenge er så fint!!!

    11. Jeg elsker skal vi danse bilder🤩 Du Isabel du har gjort det viktigste i skal vi danse noen sinne😍 med dansen og budskapet i øyeblikket som forandret livet😍 Så selv om du gikk ut nå noe jeg syntes var veldig trist så har du fått frem det viktigste budskapet noen sinne på skal vi danse. Du har gitt mange unge som lever under omsorgssvikt håp og du har sagt noe om behovet for fosterhjem og viktigheten av at trygge omsorgsfulle familier burde melde seg til å bli fosterhjem😍❤️😍 Noe jeg selv brenner såååå veldig for🙏 Jeg er selv foster mamma❤️ og det finnes ikke noe mer betydningsfullt man kan gjøre i livet😍🥰🙏 I fylket der jeg bor er det 70barn som venter på fosterhjem og det finnes ikke 70 fosterhjem😔 Noe jeg kunne ønske du kunne gjort var å «reklamere» enda mer for fosterhjem og behovet av det❤️ Jeg tror at du som er kjent, og du vet virkelig hva du snakker om, kunne vært med å gjort en forskjell med det å få fler gode varme fosterhjem🙏 Jeg beundrer deg for den du er Isabel❤️ Du er et godt forbilde for de unge når de ser hvor du er i dag selv om du hadde et veldig vanskelig utgangs pungt. Du er sterk og veldig veldig modig😍

    12. Så fint at du viser og uttrykker støtte selv om du ikke har direkte tilknytning til miljøet. Det betyr mye for oss som er en del av det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg