DET MEST STILTE SPØRSMÅLET

Reklame | nelly

OK, dere! Nå kommer dere sikkert til å le litt av meg, men dette er full alvor!

Ser dere buksa jeg har på bildet over? Spørsmål om hvor den er kjøpt er, uten å overdrive, mest sannsynlig det mest stilte spørsmålet all over (bortsett fra om jeg er sammen med dansepartneren min haha). Det er litt komisk, for det handler liksom om en bukse.. Men på den andre siden forstår jeg dere godt! De buksene er mine all time favoritter, og til tross for at jeg trynte og knakk albuen, som resulterte i hull i buksa, bruker jeg den fortsatt som om det er den eneste buksa jeg eier. And I’m proud of it!!!

I HVERT FALL ! Jeg kan GLEDELIG meddele at en neeesten identisk bukse finnes på Nelly akkurat nå!! De fikk den inn i går, og når jeg så den ble jeg helt ekstatisk (er det et ord???)! Jeg trenger nemlig en ny selv, ettersom den jeg har fra før er kjøpt i LA og umulig å finne på nett.

VERDENS FETESTE BUKSER HER

Sååå, nå har jeg klikket hjem TO STK (!!), kun for å ha et par ekstra på lager. Jeg har lært av min første feil, som var å bare kjøpe én når jeg var i LA. Når man først finner en perfekt bukse, gjelder det å haaamstre!

Jeg var bare nødt til å meddele denne fantastiske nyheten med dere, ettersom at dere elsker buksa mi like mye som meg. Haha!

Med vennlig hilsen,

Buksa som hele Norge kommer til å sprade rundt i. <3 <3 <3 ELSKER!!

9 kommentarer
    1. Ble lykkelig for trodde det var snakk om slengbuksa du og golnaz har, i «fendi» print, og d r ett Must i klesskapet mitt så fra hvor r den??😩❤️❤️

    2. Det er neeeesten riktig. Helt i ekstase* hadde vært riktig! Den buksa er dritkul. Skulle ønske jeg kunne gå i en sånn, men mine dunderlår trenger stretch.

    3. Hvilken str har du? Hvordan er den i størrelsen?
      Jeg er litt kort, men for å få den over rompa må jeg ofte ha større størrelse og da kan den bli for lang/vid i beina…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg