DET SYKESTE SOM HAR SKJEDD HITTIL

Reklame | NELLY

BIKINITOPP HER & TRUSE HER

Livet smiiiiler! Nå er vi på dag fire her nede, og heeeldigvis har vi 4 dager til! Jeg har fått høre av flere at det å være på Ibiza i 8 dager er way too much og at vi kom til å angre, meeen det kan ikke jeg si meg enig i. Ja, man blir sliten, men det er jo så gøy her at man ikke vil hjem uansett. Jeg er bare så sykt glad for øyen levde opp til forventningene mine. Det hadde vært kjipt om ikke, ettersom jeg har «drømt» om å reise hit så lenge.

De siste to dagene var vært meget interessante om man kan si det slik. På tirsdag dro vi å spiste på STK som jeg fortalte dere om i det forrige innlegget. Jeg glemte derimot å fortelle dere det merkeligste som skjedde den kvelden.

Da vi var på vei mot utgangen av restauranten, kommer en av servitørene løpende etter oss. Han stopper oss opp og spør om vi har lyst og mulighet til å være med i TreySongz og Tyga sin nye musikkvideo som skulle spilles inn den neste dagen. Vi trodde vel alle at det var bullshit, for hvorfor skulle han være en som skulle finne jenter til så store artisters musikkvideo? Vi var ganske skeptiske, så da viste han oss dette notatet:

Vi endte absolutt ikke opp med å dra på det, haha. Kanskje det var sant, men jeg tviler sterkt. Det viste seg jo i ettertid at TreySongz faktisk var på Ibiza den dagen, men ikke Tyga. Haha! Det skjer alltid så weird ting når jeg er ute å reiser. Man blir jo litt sånn «wtf» men det er jo i bunn og grunn bare veldig morsomt. Haha!

13 kommentarer
    1. Ja, det var nok en kjempesyk opplevelse…men en annen ting, og jeg spør virkelig om svar her, spurte du foreldrene til de tvillingene i vognen om det var greit å ta bilde av dem som illustrasjon? (Lurer på om jeg vet hvem de er…)

    2. Åå, må bare si hvor sinnsykt koselig jeg synes det er at du koser deg såpass med venninnene dine i Ibiza, det gir meg virkelig håp om at jeg en dag vil møte de vennene jeg har resten av livet og er så gode som jeg ser dine er!

      Hilsen ungdomsskoleelev som forguder deg💗

    3. Kan du være så snill å opplyse om hvorfor det er så farlig å møte opp til ukjent plass uansett hvor kult det hørrest ut som. Yngre jenter burde se Taken 1 for å få et innblikk i hva som kan skje. Er ikke noe kritikk men følte kanskje at alvoret rundt en sånn invitasjon ikke kom helt frem.

      Mvh fast leser😊

    4. Hahaha! Snakk om misunnelse ass. Det bare lyser misunnelse av kommentaren din. Ganske patetisk skal du vite. Det er bare stakkarslige mennesker som kommer med slike kommentarer. Hilsen mann 38 år som av nysgjerrighet havnet innom bloggen til denne flotte kvinnen.

    5. Hahaha! Snakk om misunnelse ass. Det bare lyser misunnelse av kommentaren din. Ganske patetisk skal du vite. Det er bare stakkarslige mennesker som kommer med slike kommentarer. Hilsen en oppegående voksen mann.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg