DETTE GÅR FREDAGEN MIN TIL

Reklame | lashesbykasja

Se så fine vippene mine er! Selvfølgelig godt av flinkeste Kasja på Lashes by Kasja. Elsker henne!! <3

Hei og god fredag, queens! 😍 Akkurat nå sitter jeg i leiligheten og venter på at kamerateamet skal rigge opp i stua før det er i gang med innspilling igjen. Dagen i dag går med andre ord til full innspilling, jeg har holdt på siden klokken 10 i morges på Aker Brygge. Rami og Sidra kommer hit snart, for de skal nemlig også være litt med på dagens innspilling. Det synes de er så stas! Det er så gøy at jeg får muligheten til å ta de med på sånne ting, for jeg vet hvor gøy de synes det er. Jeg er jammen meg heldig som har en så kul jobb! Det kommer jeg aldri til å ta for gitt.

Alle jeg jobber med i dag er så utrolig profesjonelle og dyktige i det de gjør at jeg blir skikkelig gira og stolt! Det har mye å si for meg, for jo flinkere de er, jo bedre presterer jeg. I tillegg er jeg skikkelig trygg og komfortabel rundt de. 

Nå må jeg runde av, for nå setter vi straks i gang igjen. Jeg må rekke å børste håret, slurke i meg siste rest av Red Bullen og pudre ansiktet. Ha en fin dag videre babes, så skrives vi mer senere! Klem.

18 kommentarer
    1. Hei 💜 hvilken størrelse har du i leopardskjørtet fra Nelly? Lurer bare fordi jeg gjerne vil kjøpe det selv men er veldig usikker på hvilken størrelse jeg burde ta 😘😘 god helg forresten ❤️

    2. Hei fine🌸
      Ser dere filmer en del gjennom IG-story. Når slipper dere nyheten om hva dere har filmet til?❤️ ha en fin kveld og helg videre skjønne💜

    3. Du er så vakker og sterk. Elsker bloggen din og skulle ønske du blogget mere som i gamle dager! Håper du får din egen tv-serie en gang <3

    4. Fineste og mest Oppegående bloggeren i norge er du Isabel❣. Du skriver så levende og bra. Du har en selvinnsikt som ikke mange bloggere har. Du er et genuint fint menneske med gode verdier. Tar godt vare på venner, familie, deg selv og oss som følger deg. Konklusjonen er at du er et sunt og godt forbilde. Klem

    5. Hei! Hvor har du kjøpt den hvite blazer aktige med hull i armene fra? Litt vanskelig å beskrive men håper du forstod hva jeg mente hehe. Newa har også en helt lik.

    6. Heei! Hvor er toppen du hadde på på Snapchat fra? Står Los Angeles, Paris, New York og Berlin på! Klem

    7. Hei isabell vil si de var leit og lese om vesken må nevne jeg syns du har vokst utrolig som blogger selv om jeg ikke er fan av dialekten din haha 😀 gratulere med bok og alt. Jeg har selv vokst opp i fosterhjem ikke altid lett. Imponerende hva du har oppnåd , hvordan klarer du holde deg så slank heldige deg. Hvordan går det med han typen du traff ?:)

    8. Hei! Siden du filmer mye om dagen, ble livet ditt filmet da det forferdelig triste som skjedde for litt siden..?
      Håper innspillingen er noe vi får se etterhvert, og at det er noe med mening.. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg