DETTE SKAL JEG GJØRE MED HÅRET MITT

Reklame | moodstudio & nelly

GENSER HER

Hei fra frisørstolen hos Mood Studio! Jeg har lengtet etter å få freshet opp manken nå, så det er digg å sitte her å få bli litt fin på håret igjen. Jeg er i en sånn der periode hvor jeg generelt føler meg stygg. Skjønner dere hva jeg mener? Det er jo så kaldt og trist for tiden, som resulterer i at jeg aldri gidder å bry meg om å kle meg fint, men kun varmest mulig. Huden er tørr og grå, sminken blir sjeldent fin… Blæ. Har jeg sagt at jeg gleder meg til våren? Hehe. Den kan ikke melde sin ankomst fort nok.

Hva tror dere jeg gjør med håret mitt? Det kommer nok ikke som et sjokk at jeg gjør det “samme gamle”. Farger ettervekst (med mini color, da det skader mindre på håret), kurer og stusser tuppene. Jeg våger ikke gjøre noe nytt. Ikke nå. Jeg er for glad i håret mitt til å våge å risikere det på noe vis. Jeg føler jeg endelig har fått tilbake fylden jeg hadde før. Det er jo derfor jeg sluttet med extensions for rundt 6 måneder siden. Nå er det virkelig tilbake til sitt gamle jeg, og da våger jeg meg ikke på en ny hårfarge, ei heller en ny frisyre. Dessuten, jeg kunne aldri klippet meg kort. Jeg er ALT for glad i langt.

Vel, nå skal jeg jobbe videre her i frisørstolen. Elsker å være her, for da får jeg unnagjort så mye arbeid. To fluer i en smekk! Planen min senere i kveld er å ha et møte hjemme hos meg, før jeg inviterer noen venner over på vin før vi drar ut på et lukket arrangement i kveld. Skal jeg være helt ærlig frister det ikke fryktelig mye å tenke på å feste i dette været, men heldigvis er det ikke akkurat ute festen er. Jeg blir bare så kosete når det er så kaldt ute. Alt jeg vil gjøre er å krype under verdens mykeste teppe, drikke kakao og se på den nye serien “You” som Newa og jeg har startet på.

Uansett! Dersom dere vil booke time hos den beste frisørsalongen i byen, kan dere gjøre det via nettsiden her, eller på telefon 902 70 539. Jeg har gått hit i snart tre år! Jeg kommer aldri til å bytte frisør, jeg er så sinnsykt fornøyd med de her. Super hyggelige og proffe ansatte, fin salong, upåklagelig service og så er de jo helt insane flinke! Koser meg alltid skikkelig når jeg er her!

Jaja, jeg får finne frem den livsglade Bella i kveld, så vet jeg jo at kvelden blir bra med mine fine venner! 😍 Håper dere får en fantastisk onsdag videre. Klem!

6 kommentarer
    1. Hei!
      Du jeg lurte på en ting, siden du har så bra sammarbeid med Nelly, så tenkte jeg at kanskje du kunne fått til å få dem til å ta inn mindre strl i bukser? Jeg er 1.54 høy og jeg vet det er flere enn meg med ca høyde. 34 er den minste strl de har i bukser og det er alt for langt for meg. Jeg mener å huske at du klipper opp buksene som er for lange til deg, men istedenfor å måtte “ødelegge” buksene sine syns jeg det hadde vært skikkelig gøy om det er noe du kunne prøvd på? Foreslå ideen for dem kanskje? Jeg skjønner at jeg også kan sende de mail noe jeg absolutt skal gjøre, men kanskje det blir tatt litt mer seriøst om det kommer fra deg? 🙂
      Bare en tanke!
      Klem

    2. Jeg holder på å dø av hjertesorg, kommer håret mitt noen gang til å bli som sitt gamle selv? Jeg har klippet det kort, farget det, hatt dreads, tatt permanent, bleika det, farga det rødt, turkis, lilla, rosa, stripa det, farga det svart, brunt, rødbrunt, orange, klippa det kort til ørene, og barbert meg. Jeg har hatt kort hår, og jeg føler egentlig jeg kan skrive dette inn i en slags merittliste nå om hva jeg egentlig har gjort med håret! Så fant jeg ut at det er parykk som er inn nå! Du trenger ikke å gjøre en dritt med ditt eget hår! Du kan kjøpe alle slags frisyrer og alle slags farger, og så ser det kanskje helt naturlig ut. Men det skal vel litt til å finne de riktige parykkene. Jeg har noen linker, og på Pinteresten min kan du også finne myyee bra. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg