dette skjer denne uken

 

MANDAG:

10.00 – 12.00 Klippe vlogg nummer to fra Dubai turen.

12.00 Telefonmøte med regnskapsføreren min, Geir.

14.00 Forhåndsskrive tre blogginnlegg.

18.00 Kosekveld med familien. Film & snacks. <3

 

TIRSDAG:

10.00 – 12.30 Forberede dagens blogginnlegg og tømme mailboksen. Jeg må også gjennomgå alle avtaler jeg har denne og neste uke, da jeg har blitt så glemsk. Får panikk, det er ikke normalt til meg å være.

13.00 Dra på et super spennende møte. Wæææ!

14.30 Møte Newa for lunsj. Elsker å lunsje med venninner midt i uken. It’s the best! Jeg håper hun er med på å ta dessert på Pascal. Det er ingen diett her i gården, som vanlig. 😂

16.00 Dagens andre møte. Dette møtet er faktisk med mennesker i Italia…. Hehe.

18.00 Ta bilder til innkjøpsinnlegg fra Nelly. Jeg har nemlig klikket meg hjem masse nytt, som jeg må vise dere. Elsker alt!

Resten av kvelden: Slappe aaav.

 

ONSDAG:

10.00 Dra på en ansiktsbehandling. Jeg har begynt å få litt uren hud i det siste, noe jeg aldri har slitt med tidligere. Jeg får litt smått panikk av det altså, uansett hvor overfladisk det høres ut. Det er ikke ille overhodet da, men det er nok til å få meg til å reagere som kanskje har hatt maks 10 kviser i løpet av mitt liv.

12.00 Fikse meg til dagens innspilling. Får krysse fingrene for at ansiktet mitt er ready for en skikkelig “beat”, for jeg skal tross alt gjøre meg kamera-klar. Hvor smart det var å sette opp en ansiktsbehandling samme dag som en innspilling kan jo kanskje diskuteres…

14.00 Forberede meg til innspillingen. Dette er noe jeg aldri har gjort tidligere, ei heller har jeg gjort noe lignende. Er veldig spent!

15.00 Innspilling! Deler det så klart med dere så fort jeg får klarsignal.

19.30 Booke en jobbreise. Tar med meg to andre også med meg på teamet denne gangen. Wiho!

20.00 Drinker med venner! Mathias fyller nemlig år, og det må naturligvis feires!!! Grattis, Mathias. Love you!!! <3

 

TORSDAG:

Hele dagen: hjemmekontor.

 

FREDAG:

11.00 Legetime.

14.00 Møte hos managementet mitt. Navnet på møtet er “Isabel Raad 2019”. Nu kjör vi!!!!

15.30 Bytte et par sko som viste seg å være alt for små.

16.00 Møte en venn på middag. Det blir veldig hyggelig!

Resten av dagen: uvisst. Tar det som det kommer – det er tross alt helg.

 

LØRDAG:

Hele dagen: har ingen planer enn så lenge! Kjenner jeg meg selv rett blir det muligens en shopperunde i byen og en tur ut med venner på kvelden.

 

SØNDAG:

16.00 Dra på en visning.

18.00 (?) Negletime!

Resten av kvelden: netflix andddd relaxing.


Skal du noe spennende denne uken? Tell me! <3

8 kommentarer
    1. Bra du har litt å gjøre!👏🏻
      Her blir det jobb fra 08.00-16.00 fra man – fredag som vanlig. Skulle gjerne likt å begynne kl 10🙈 lucky you!

    2. Du burde ikke ta ansiktsbehandling samme dag som du skal noe stort, med mindre det er en VELDIG mild behandling. Trust me, been there done that og angret som bare det når jeg måtte gå rundt med små sår etter utklemming og rødhet i huden..
      Klem <3

    3. Hei! Skal til syden om noen måneder å fikse neglene mine, så lurte jeg på hva du kunne anbefale av gele og akrylnegler? I forhold til kvalitet og billigst pris <3 Hadde blitt veldig glad for svar! 😀
      Digger deg! <3

    4. Hmm, lukter sminkekolleksjon fra deg hvis dette er folk fra Italia. Husker Bianca Ingrosso drev med møter der nede

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg