DETTE SKJER DENNE UKEN

MANDAG:

– Hele dagen gikk til mitt hemmelige prosjekt!

– Feire mammas bursdag. <3

 

TIRSDAG:

– Mitt første møte angående en del av renoveringen til min nykjøpte bolig!! SOOO excited!!!

– Forberede to samarbeid.

– Møte en megler for å levere siste del av papirarbeidet.

– Trening med min PT.

 

ONSDAG:

– Betale regninger!

– Poste et samarbeid.

– Jobbe med prosjektet mitt.

– Trening med min PT!

 

TORSDAG:

– To møter.

– Jobbe med bloggen!

– Laserhårfjerningstime. Jeg skal blant annet ta brasiliansk laser. WÆH! Er nervøs, men det er totalt verdt det da jeg blir hårfriiii for alltid. Jaaa takk!

– Planlegge i forkant av noe som skal skje i helgen!

 

FREDAG:

– Møte med samarbeidspartner.

– Brynstime. Min fave!

– Frisøren for å farge ettervekst, kure og stusse.

– Feire Oskars bursdag!! <3

 

LØRDAG – SØNDAG:

– NO PLANS enn så lenge!

17 kommentarer

Siste innlegg