DETTE SKJER DENNE UKEN

Reklame | nelly

KÅPE HER (nå på 20% rabatt) ⎟ SKJORTE HER (også på 20% rabatt) ⎟ JEANS HER  (også på 20% rabatt haha)

Da var vi klar for nok en ny uke! Det kommer vel ikke som noe sjokk at jeg sier at jeg elsker mandager nå lenger, da jeg antar at dere kjenner meg såpass godt etter tre år. Hehe! Det er noe med den der motivasjonen og den nye energien som bare blomstrer hos meg så fort mandagen melder sin ankomst. Deilig! Denne uken skjer det mye, som dere ser i ukeplanen under her. Det er mye jobb og reising som vanlig! Det gjelder å henge med i svingene nå som jeg holder på med både vlogmas, innspilling til den nye serien OG bokturné som krever at jeg reiser en del rundt i Norge. Heldigvis elsker jeg alt jeg driver med om dagen, så jeg gleder meg til hver eneste uke!

SLIK SER MIN UKEPLAN UT

 

MANDAG:

10.00 – 13.00 Forberede og klippe gårsdagens vlogmas.

14.00 Motta den nye sofaen til leiligheten! Gud, den er SÅ fin! Gleder meg til å vise dere.

14.40 – 15.00 Gynekologtime. Dere som så fredagens vlogg fikk jo med dere at jeg presterte å ta helt feil av tiden, så jeg trasket inn der 15 minutter for sent. Da var det bare å booke ny time, haha.

15.15 – 16.30 Møte med nye “samarbeidspartnere”. Det vil si en person som jeg jobber veldig mye med på mitt hemmelige prosjekt! Very exciting!

17.00 – 18.00 Brynstime hos flinkeste Elin på Perfect Hair. Love her!

19.00 Begynne å klippe dagens vlogmas.

Resten av kvelden har jeg faktisk ikke så mange planer, så det tar jeg litt som det kommer. Kjenner jeg meg selv rett blir det å bingwatche Real Housewives Of Orange County. Har gått glipp av at det har kommet ut en ny sesong, nemlig… How?!

 

TIRSDAG:

12.30 Frisørtime! Jeg skal freshe opp fargen samt stusse tuppene. Same old, same old!

18.00 Dra på juletre og julepynt shopping!

Resten av dagen skal gå til å jobbe et par timer med bloggen da jeg ikke føler at jeg har prestert godt nok her i det siste. I tillegg til det skal jeg filme hele dagen og kvelden, som jeg gjør hver dag i desember. Vlogmas tar jeg seriøst! <3

 

ONSDAG:

08.00 – 09.45 Klippe vlogg.

10.00 – 15.00 Innspilling med TV3.

16.00 – 17.00 Boksignering på Ark Egertorget i Karl Johan. Sees vi? <3 Gleder meg masse! Dere kan komme innom for enten å bare si hei og ta bilde, eller for å kjøpe boken og få den signert. Har du allerede kjøpt boken kan du ta den med, så kan jeg signere den også!

 

TORSDAG:

09.00 Full innspillingsdag med TV3.

20.00 Filme to YouTubevideoer, sende over regnskap til regnskapsføreren min og blogge.

22.00 Booke fly og hotell til resten av familien til weekendturen i helgen.

 

FREDAG:

På fredag reiser jeg på en helgetur til Stavanger! Og jeg reiser jammen meg ikke alene, for jeg skal ta med meg hele familien. Der skal jeg i hovedsak på mange boksigneringer, men jeg skal også gjeste NRK Rogaland. Super gøy! Gleder meg masse til å dra på turné til min egen hjemby. <3

15.00 Gjeste NRK Rogaland.

Signeringene som skjer på fredagen er:

17.00 Norli Jærhagen.

19.00 Norli Kvadrat

Når alle signeringene er over blir det en nydelig middag i byen sammen med crewet. Hvilken restaurant er nice i Stavanger for tiden? Jeg er der såpass sjeldent, og jeg vil helst teste noe nytt! Kom gjerne med tips til meg i kommentarfeltet. Da hadde jeg blitt veldig glad! <3

 

LØRDAG:

Boksigneringer som skjer på lørdagen er:

12.00 Ark Prostebakken

14.00 Ark Madla Amfi

16.30 Ark M44 Bryne

På kvelden skal jeg dra ut å spise sammen med bestevennene mine i Stavanger. Gledes!! <3

 

SØNDAG:

Hjemreise! Bortsett fra det har jeg ingen planer, annet enn å klippe og filme til vlogmas (slik som jeg gjør hver dag i desember, så derfor er det unødvendig å notere det på hver dag).

Dersom jeg ikke er alt for sliten etter en hektisk helg i Stavanger, tar jeg med meg familien på kino for å se på Grinchen.


PS!!!

I dag, frem til klokken 23:59 i kveld, får dere 20% rabatt på alt fra NLY Trend! Klikk her for å komme til tilbudet.

 

23 kommentarer
    1. Eg&du, Tango, Renaa, HallToll, Harry pepper, Armadillo osv osv 🙌🙌🤗😅😊💛 mange forslag i Stavanger 😄

    2. Slik er min dag: opp kl 06.00; kaffe og alene tid 06-06.15. 06.15-06.45. Lage frokost til fam og vekke barn 06.45-07.00. Frokost 07.00-07.15. Stelle barn 07.15-07.40. Kle på ig kjøre til bhg 07.40- 08.15. Jobb 08.30- 16.30. Hente barn fra bhg 16.30-17.00. Lage middag og spise med fam 17.00-18.30. Familietid 18.30-19.00. Stelle og legge barn 19.00-19.30.rydde 19.30-20.30. Her kommer tid til selvstell 20.30-21.30. Og sånn lever normale mennesker HVER dag så det handler om å holde seg i svingene

      1. Det er faktisk du som har valgt å få barn. Isabel lever en ganske travel hverdag, og hun har mye jobb som strekker seg lengre enn en vanlig arbeidsdag. I tillegg er hun «alltid» på jobb med sosiale medier, som insta, snap og blogg. Det tar tid å filme alt man gjør, kutte, redigere, skrive blogginnlegg og legge ut bilder osv. Hun har i tillegg jobb hver eneste helg. Det har ikke vi «vanlige» folk. Synes du er veldig flink jeg Isabel! Mange som har en travel og annerledes hverdag selvom den ikke er A4.
        Jeg har fri i helgene og nyter det siden jeg har travle hverdager, Isabel har friheten til å ta seg fri litt innimellom når det passer og ta med seg jobben dit hun vil, men igjen er hun på jobb hver dag.

    3. Lurer på en ting som ikke har noe med dette og gjøre men er nyskjerrig etter å ha lest om et tilfelle i Kina.
      Det er ingen hemmelighet at du har utført en god del operasjoner i tillegg regner jeg med at du og andre bloggere/influencers er opptatt av å holde dere under femti kilo ish. Hvordan vil det enorme utseende presse påvirke deg dersom du skulle blitt gravid? Man kan ikke ta fillers, botox osv under graviditeten og heller ikke slanke seg( enda dessverre mange gjør dette) i tillegg, her kommer Kina tilfellet opp, hvordan vil man som operert forklare dette til sin datter/sønn? Asså hva gjør man om spørsmålet: hvorfor ligner vi ikke, kommer opp. Dette er ikke hate men nysgjerrighet! Tro meg jeg vil også endre det ene og det andre med meg selv. Er absolutt ikke noe goals men jeg ser meg selv i barna mine!:) og de ser seg i meg. Skulle jeg endret nese og ansikt ville vi blitt veldig ulike. Tror du ikke det kan føre til at barnet føler seg stygg/ikke bra nok. For kanskje din datter ser mer ut som gamle deg.

    4. Kan du plis lage video: fuck, marry,kill? Tror utrolig mange har sett på da👍🏼 Gjør den om til en vlogmas dag😊

    5. Ville absolutt annbefalt Phileas fogg, og Indisk tandori med de røde sjøhus. Groovies er også bra, men ikke type restaurant, mer som fastfood plass (bare helt utrolig gode fries og burgere).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg