DETTE SKJER I SEPTEMBER

Reklame | NELLY

DRESSBUKSER HER ⎟ BLAZER HER ⎟ BH HER

_____

1. PREMIERE PÅ SERIEN MIN «ISABEL» PÅ TV2. Dette er jo åpenbart det aller største som skjer i september, og egentlig i livet mitt generelt. Jeg er så gira!!! Premiere 17 september på Tv2 Sumo og på Tv2 Livsstil! <3

2. Innspilling av 71 Grader Nord fortsetter litt til, før det bærer hjem til egen seng, rent tøy, dusj, familie, venner og annen mat enn turmat!

3. Jeg får meg en liten samboer…. 😭💕

4. Rense sommerklærne ut av garderoben, og fylle på med varmt, nytt høst tøy.

5. Tilbringe mye tid sammen med venner og familie. Jeg savner dem alltid halvt ihjel når jeg er borte på innspillinger. Gleder meg til å klemme dem ihjel og kunne omgås når som helst!

6. Feire Sidra sin 15-årsdag. Tenk at lille prinsessa mi har begynt i 10.ende klasse??? Blææææh!!! 😭💕

7. SLIPPE FØRSTE PODCAST EPISODE!!! Marker 9. september i kalenderen! 

8. Planlegge og ha premierefest til serien min!

9. Følge med på Skal Vi Danse! Jeg gleder meg stort til å se årets sesong, etter å ha vært med selv i fjor. Det er så merkelig det der, at så fort man har deltatt på et program selv, blir man automatisk slavisk benket fremfor hver episode i sesongene etter. Heia Benjamin & Marthe!

10. Spise masse på Olivia, for å trykke i meg pastaen deres som heter “Pasta Di Manzo”. Jeg har sjuke cravings!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg