DETTE SKJER NESTE UKE

God første søndag i advent, dere!! <3 Jeg har alltid vært glad i julen, men i år er jeg ekstra begeistret for den. Herlighet som jeg lengter etter å få pyntet til jul her hjemme, og ikke minst skaffe oss en ordentlig fin edelgran som skal pyntes sammen med familien. Hallo, hvooor kos? ✨

Jeg tenkte å dele neste ukes planer sammen med dere. Jeg har litt av en hektisk periode nå med både turné og innspilling, men herregud så gøy det er! I tillegg har jeg jo startet for fullt med vlogmas, som resulterer i enda mer arbeid for min del, men det gjør ingenting. Jeg synes det også er veldig morsomt, så da går det bra!

⚡️ THIS WEEKS PLANS ⚡️

MANDAG: Innspilling fra klokken 09 (er ikkeee et morgen menneske, altså… haha) + filme og klippe vlogmas video.

TIRSDAG: Møte (så spennende!!) + innspilling + julepynt shopping med familien + klippe og filme til vlogmas.

ONSDAG: Innspilling hele dagen + vlogge og klippe til vlogmas + kjøpe juletre og pynte det!

TORSDAG: Boksignering på Ski Storsenter (gleder meg enormt mye! <3) + TV3 sin årlige førjulsfest + få besøk av Ine + vlogge og klippe video til vlogmas.

FREDAG: Gjeste P3 (første gang jeg gjester radio, er så spent! + legetime + innspilling + klippe og vlogge video til vlogmas.

LØRDAG: Lørdag er enn så lenge ganske lite planlagt (bortsett fra vlogge til vlogmas), noe som er deilig. Jeg håper på at jeg kanskje kan få booket meg en time hos frisøren min og ta pedikyr. En liten “me-time” dag. <3

SØNDAG: Familiemiddag + julemarked med familien + vlogmas. <3

12 kommentarer

Siste innlegg