DETTE SKJER RESTEN AV JUNI

1. Reise til Milano med Newa <3 (check!)

2. Dra på lillebroren min sin vitnemålsutdeling. Herregud jeg blir helt svett jeg! Hva da videregående next????? NÅR ble han så voksen???? Plz stop, Rami! 😫  jeg kommer til å bli så emosjonell, håper han ikke blir for flau over sin teite storesøster. Haha!

3. KJØPE LEILIGHET!!! målet mitt er å ha kjøpt før juni er over. Nå har jeg vært i to budrunder fra slutten av mai. Den ene tapte jeg, mens den andre vant jeg, problemet der var overtakelsesdato. Jeg har ikke sjanse til å vente til 1. September med å kunne flytte inn. Jakten fortsetter videre! Jeg skal på to visninger til i morgen, faktisk. Gleder meg og krysser fingrene for at jeg snart kaprer meg en crib.

4. Dra på piknik! Jeg har hatt så lyst til det lenge nå, men de få dagene været har vært fint har jeg så klart vært opptatt med innspillinger. Jeg vil fylle opp piknikkurven med jordbær, sushi (jepp), iste, rosè, melkesjokolade, blåbær og bringebær. Yummiiiiii!

5. Dra på kontroll for å sjekke hvordan det lille bruddet i albuen min healer. Er veldig nervøs for det, faktisk..

6. Skifte bilde i passet mitt. Bildet jeg har akkurat nå er fra før neseoperasjonen min. Jeg er lei av å alltid bli gransket i passkontroll nå, haha. På tide å ta meg tiden til å fikse det. Det er bare så ork, haha.

7. Bestemme meg for hvilken stil i innredning jeg skal ha i leiligheten jeg skal kjøpe. Det står mellom to forskjellige stiler, og jeg sliter skikkelig med å bestemme meg. Alt jeg vet er at det skal bli perfekt og at det virkelig skal føles ut som hjemmet mitt. Åh, jeg får sommerfugler i magen!

8. IKKE bruke penger! Nå går det så mye til leilighetskjøp, flytting og alt av innredning og møbler. Derfor må jeg roe meg ned på alt annet av utgifter. Jeg har klart meg veldig bra hittil, jeg har jo ikke en gang shoppet en eneste ting på turen til Milano. Jeg er ekstremt stolt, haha!

9. Ta en middag med jentene for å planlegge og booke hotell til Ibiza turen vår. Fly er allerede bestilt, men vi har ikke bestemt oss for hotell enda. Det fikser vi i løpet av neste uke, da alle har tid og mulighet til å ha et «Ibiza møte». Gud, som jeg gleder meg!!!

10. Jobbe masse. Jeg driver med innspillinger om dagen som tar mye av tiden min, men som dere vet elsker jo å lage TV! Beste jeg vet!

11. Fortsette å jobbe på mitt hemmelige prosjekt som jeg har jobbet på i over et halvt år. Det er ikke lenge igjen nå! Dette er det jeg er stoltest over som jeg har gjort, i tillegg til boken min. Kan ikke vente til jeg kan røpe det for dere!

12. Begynne å trene. Jeg har fått småpanikk over hvor dårlig trent jeg faktisk er. Mosjon har alle godt av! Nå sier jeg ikke at jeg skal bli en fitness jente ei heller en treningsnarkoman. Jeg vil bare komme i bedre form, rett og slett. Helsen min må tas bedre vare på.

14 kommentarer

Siste innlegg