DETTE SPISER JEG I KARANTENE PT. 2

Reklame | NELLY

VERDENS DIGGESTE TEDDY HOODIE HER

Babes!! Håper dere har det bra. <3 Sist jeg postet denne type innlegg, hvor jeg viser hva jeg spiser i karantene, ble dere happy!! Så jeg tenkte å gjøre suksessen om igjen! Så here we go: Isabels usunne, men jææævlig digge kosthold i disse tider (og ellers, for så vidt hehe).

Meksikansk tomatsupper er jo uten tvil en klassiker her i hjemmet! Enkelt og godt! Jeg bruker Toro sin pose, btw. Koker egg og kutter oppi kalkunpølser til å ha i. Dypper også ovnstekte baguetter i. Yummmm!!! Enkelt å bare varme opp også, til senere på dagen.

Brownies har jeg bakt!!! Også Toro sin ferdigpose, vel og merke. (Hallo Toro, skal vi samarbeide eller??? Jeg er jo deres aller største fan!!). Til spiste jeg den nye Daim-isen! MUMMMMSSSS!!

Frokost! Som alltid: bagutetter, kaffe latte (med ekstreeeme mengder sukker i) og til en forandring; jordbær! Lyxer det til, da vet dere. Er jo tross alt karantene-tider. 🙂 🙂 🙂

Jada, jada… Lever mitt aaaller beste liv. Det legger jeg fanken ikke skjul på!

Lasagne! OGSÅ TORO!!! Herregud jeg er jo besatt???? Jaja, hva skal man gjøre når man faen ikke duger et sekund på kjøkkenet. Hvitløksbaguett til er jo et must!

I går kom beste Troys Burger med en hjemlevering av min all time favoritt burger i byen. Deres Trøffel-burger er out of this worlddddd!!!

Friskis har jeg fått dilla på!

Big One.. Min store kjærlighet. <3

Nudler (Mr. Lee kylling, så klart) med kalkunpølser. Men Gud, SÅ godt!!

6 kommentarer
    1. Mye namnam mat der Isabel😍 Ønsker jeg kunne spise alt det der nå, men jeg er på salat og juice diett😂😂 herlig og se at du jo koser deg som best i karantene.

    2. Herlig å se at du koser deg med så mye deilig mat! Nå ble jeg kjesken:) viktig å kose seg😃😋

    3. Du har jo skrevet før at du ikke er religiøs, så jeg lurer bare på om du ikke liker svinekjøtt? Siden du ofte spiser kalkunskinke, kalkunpølse osv 😅 er jo forsåvidt sunnere enn å spise det av svin (tror jeg), men smaker det bedre? Har aldri spist verken pølser eller skinke laget av noe annet enn svinekjøtt 🧐

      1. Jeg ELSKER at du, i motsetning til omtrent alle andre bloggere, viser at det er greit å putte i seg litt drittmat innimellom, og ikke bare salatblader. Får meg til å føle meg så mye bedre når jeg putter i meg en sjokolade her og der! Skulle virkelig ønske flere bloggere viste også denne siden av kostholdet. #legende

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg