DIGG Å IKKE REISE MED ANDRE BLOGGERE TIL LA

Er det en ting jeg har merket som er annerledes denne gangen i forhold til de forrige turene til LA, er hvor digg det er å være den eneste bloggeren på tur. Det høres kanskje merkelig ut, men det har altså sine grunner. Når man er flere bloggere på samme tur, blir det jo automatisk til at man blogger om det samme, tar bilder av samme ting, gjør de samme aktivitetene, spiser på de samme stedene.. Innholdet på bloggene blir jo da akkurat det samme, noe som gjorde de andre turene hit ganske slitsomme når det kom til nettopp jobb. Man vil jo ha sitt eget spennende content, og ikke føle at man “kopierer” hverandre fordi man gjør akkurat det samme. Gir det mening?

Uansett! De siste dagene har vært super fine. Vi har hengt en del med Donna og Nina, vært på middag med en hel gjeng, vært på romantisk dinner (hehe), shoppet og kost oss. Jeg må si at det er deilig å være tilbake i LA igjen, Vegas kan bli litt vel mye når man fester både på dagtid og kveldstid. Jeg må slutte å ha så sykt FOMO, for jeg vil jo aldri gå glipp av noe og da blir det til at man sliter seg skikkelig ut. Her i LA er det ikke like stressende, her slapper vi mer av og det er deilig!

I dag vet jeg ikke helt hva planen er egentlig. Klokken er 11 på formiddagen her nå, og jeg har brukt de to siste timene til å jobbe litt. Vi skal straks ut på frokost date, så får vi ta det derfra tenker jeg. Solen skinner i hvert fall, så dette blir uansett en fin dag. <3

Ellers stresser jeg med at hjemreisen begynner å nærme seg… Tenk at vi flyr hjem igjen om ikke mange dagene… Blæh. Jeg har allerede bestemt meg for å komme tilbake i løpet av sommeren, så det hjelper i det minste litt. Jeg trives så sinnsykt godt her, dere.. Når ting roer seg ned hjemme, blir jeg definitivt å flytte hit. Om så ikke for alltid, men i det minste for et par måneder. Jeg vil gjerne teste det ut i hvert fall, og se hvordan det er. Men akkurat nå skjer det alt for mye hjemme i Norge som gjør at jeg ikke kan flytte, men en dag så! Hadde ikke det vært sykt spennende å følgt med på? Jeg vil gjerne følge en person som flytter til LA, ass. Det hadde vært kult å sett hvordan den overgangen og opplevelsen hadde vært.

Vel, vel. Nå skriker magen min etter mat, så jeg får runde av og kommet meg avgårde. Vi skrives senere! <3 Og husk at jeg spammer på Instastory, så følg gjerne med der for hyppige updates fra dagen!

26 kommentarer
    1. Når du drar på frokostdate med joss, hvor er egentlig hun du reiser med da? Håper ikke du har latt henne sitte alene på hotellrommet..

      1. Hun har fått influensa, samme som meg, så hun var dårlig.. Så klart drar jeg ikke i fra henne for å henge med noen andre. Dessuten er vi ikke alene her, vi er med Nina og Donna også 🙂

    2. Du har nevnt alt for mange ganger at du vil flytte hit og dit, reise til Maldivene, kjøpe leilighet. Ingenting av det skjer, og har lite tro på at du noen gang “flytter” (2mnd er reise, ikke flytting) til LA 🙂 Tror du rett og slett er redd for å gå ut av komfortsonen å gjøre nye ting. Men det er utenfor komfortsonen man vokser og virkelig lever, så håper du en dag kommer deg litt ut av den!

      1. Jeg synes Isabel virkelig har tatt tak i livet sitt og fått noe ut av det jeg. Hun lever av å gjøre det hun vil hver dag, hva har du fått til på denne tiden??

        Når det kommer til å flytte permanent til LA så skjønner jeg at dette ikke er noe hun hiver seg uti i en alder av 25! Er noe med det å føle seg ordentlig hjemme et sted også, har ikke noe med komfortsonen å gjøre. Den synes jeg hun har brutt for lengst 🙂

    3. Du har nevnt alt for mange ganger at du vil flytte hit og dit, reise til Maldivene, kjøpe leilighet. Ingenting av det skjer, og har lite tro på at du noen gang “flytter” (2-3mnd er reise, ikke flytting) til LA 🙂 Tror du rett og slett er redd for å gå ut av komfortsonen å gjøre nye ting. Men det er utenfor komfortsonen man vokser og virkelig lever, så håper du en dag kommer deg litt ut av den!

    4. Hei. På hvilket hotel og i hvilket område i LA bor du? Vurderer å dra dit i sommer, men veldig usikker på hvor det er best å bo😅

    5. Kan ikke du lage en LA guide? 😍 du gjør så mye gøy! Feks hvilket område det er best å bo, hvor man det er best å shoppe og spise osv? Det hadde jeg elsket ❤️

    6. Hadde ei som kopierte meg mye før faktisk… Vi var på mange av de samme stedene, men hun venta alltid til eg hadde posta først, og om responsen var bra på mine innlegg skrev hun nesten det samme, bare la på litt ekstra for å overgå 😛 Nå er det jo i mye mindre skala så klart, men kan være like frustrerende til tider.. 😉 Kos deg videre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg