DU FÅR MEG TIL Å KOKE OVER AV SINNE

Åhhhh så frustrert jeg er!!! Altså, det er ikke måte på hvor stygge vi jenter kan være mot hverandre. Jeg opplever stadig å få tilsendt mye hat, og det meste går ikke innpå meg overhodet. Det er mest fordi jeg har vært i gamet i over 4 år nå og derfor har hørt det meste, men akkurat dette som jeg skal ta opp nå kommer jeg aldri til å la gå hus forbi. Beklager ordspråket, men fy f***.

Jeg postet en story tidligere i dag med J, og det er et supert koselig bilde av oss to i jungelen. Jeg syntes at det bildet var super fint av oss, og det er dessuten et av de første bildene vi har sammen på vår første reise. Det som er sinnsykt synd er at jeg plutselig får skikkelig trang til å fjerne det fort som bare fy. Det som skjer er at kjapt etter storyen ble postet, får jeg denne meldingen tilsendt på DM:

Flesteparten av alle jenter og kvinner der ute er usikre når det gjelder egen kropp, og mange av oss har komplekser for både det ene og det andre. Det må jeg bare understreke at er HELT normalt, MEN jeg bare skjønner ikke hvorfor vi skal være ekle mot hverandre og påpeke ting ved andres kropp? Hvor ligger logikken? Meningen? Grunnen? Det gjør meg så utrolig trist!

På den storyen ser jeg helt normal ut, etter å ha kost meg med en nydelig og kallorifull lunsj og drukket et par drinker, og jeg synes slettes ikke at jeg ser gravid ut. Men den meldingen fikk meg til å bli sinnsykt usikker og veldig obs på magen min, som tydeligvis ser “gravid” ut. Men vet dere? Hun skal søren meg ikke vinne! Fuck det der! Fuck alle som føler behovet for å kommentere andres kropp – uansett om det er at “du er for tynn”, “du er tjukk” eller “PREGGO?”! Vi er bedre enn som så!

Den storyen skal absolutt få ligge ute, og jeg måtte ta meg selv i nakken og riste litt vett i huet på meg selv. Det der er bare tull, og jeg skal ikke la det få påvirke meg eller hvordan jeg føler meg. 

Gosh, jeg elsker meg selv uken etter mensen!

73 kommentarer
    1. Den jenta må være blind av sjalusi fordi du ser super bra ut som alltid <3 Kos dere videre på ferie og nyyyt! God klem 🙂

    2. Huff, nei.. du får glede deg over at du i det minste er et bedre menneske enn det den jenta der er. Hvem får seg selv til å skrive noe sånn.

    3. Skjønner du blir frustrert, men er bare tull! Du ser fantastisk ut som alltid og dere er så skjønne sammen<3 nyt ferien, og ikke bruk energi på ufine,usikre mennesker som prøver å dra deg ned!:-)

    4. Haha, hva faen! Du ser ikke gravid ut i det hele tatt. Faktisk har du en sinnsykt fin kropp. Det lukter bare råtten misunnelse 🙂 Du må iallfall ikke slette det pga et par kommentarer, da vinner jo disse idiotiske jentene 🙂

      Kos deg med kjekkasen din på ferie Isabel!❤️

    5. Skjønner ikke hvorfor folk må slenge ut så mye negativitet! Du fortjener absolutt ikke å høre noe av det, kun bare positive ting! Du er alltid så fin ❤️ Kos dere videre på ferie ☀️

    6. Men i all verden. Det er ikke rart at folk blir usikre på seg selv når slanke jenter som deg får tilsendt slike kommentarer. Du ser flott ut, og viktigst av alt; du ser veldig lykkelig ut!❤ Kos dere masse på tur og nyt både mat og drikke med god samvittighet!

    7. Så jævlig unødvendig at folk skal finne noe å hakke på! Blir skikkelig irritert over sånn selv. Synes du er like fin bestandig!❤️Stå på videre og drit i hva folk sier!

    8. Jeg har aldri kommentert i bloggen din før, jeg har dessverre bare vært en følger i det skjulte. Kanskje er det fordi det er stigmatisert å følge med på rosabloggere, så tør ofte ikke engang de som følger deg av positive årsaker å kommentere. Så sitter du der igjen med mye negative mennesker som fyller opp sine bunnløse hull i sin mangel på selvkjærlighet. Her var det min tur til å ta meg i skinnet, for dette kunne jeg for f*** ikke la være å kommentere! Enten skal man bli kalt så mye dritt at man føler seg så stygg at man vil fikse på utseendet, eller så fikser man på utseendet og blir kalt fake fordi man har gjort det. Ingen ting er bra nok i jantelovens smale øyne. Tro meg, jeg har kjent den på kroppen jeg også. Vi jenter må stå mer sammen for å støtte hverandre opp, ikke rive hverandre ned. Det gjør vi godt nok fra før! Jeg synes du virker som ei supertøff dame med tæl jeg, Isabelle. Alle gjør vi feil og alle jobber vi med å finne oss selv, og veien du går i å vokse som menneske er bare å applaudere. Så får de som ikke har noe annet å glede seg over enn å rakke ned på andres utseende gjøre det, det er de som taper i det store og det hele. Kos deg masse på Bali!

    9. Så trist å høre! Du ser jo såååå smashing og glad ut!!!<3 Ønsker deg fine og nyforelskede dager videre!!!!<3

    10. Hvor langt er det mulig å synke på grunn av misunnelse!? Stakkars menneske, det er bare trist. Du ser fantastisk ut Isabel og dere er nydelige sammen!❤

    11. Bare folk som er missunelig! Du er utrolig sterk Isabel, og jeg har mye respekt for deg. Du og Joss er goals. Dere er sååå søte sammen 🙂

    12. Du ser helt vanlig ut, og det er et superfint bilde! Stå på – du er inspirerende som bare f*** for meg hvertfall! 😍 Keep working everydayy

    13. Serr!?.. Du ser ikke mer gravid ut enn det jeg gjør, -og er det noen som IKKE ser gravid ut, er det meg (haha). Jeg er nemmelig blandt de hvor fornærmelsene går på å påpeke hvor tynn jeg er istedet for det motsatte..

    14. Kanskje prøve å leve med hodet litt mer hevet? 🤔 Og du bør kanskje tenke over det du delte der. For du som er så slank som overhodet mulig, blir fornærmet av en melding “preggo”, så er du tynn som en strek🤔. Du har veldig mange yngre følgere og alle de jentene er ikke like tynne som deg, så og vise at du ble så fornærmet av den ene kommentarer der, da burde du tenke over hva dine yngre lesere med litt mer mage enn deg tenker om seg selv. Altså, få deg en hobby eller mer og gjøre, så får du kanskje litt mer økt selvtillit og blir litt mer selvsikker på deg selv… 🤦🏼‍♀️

      1. Er du teit? Folk med tynne kropper kan også få komplekser. Er ikke slik at bare fordi man er tynn så skal man tåle alt av kommentarer. Blir så irritert på folk som deg som mener at «tynne» mennesker ikke skal få dele bilde av kroppen sin fordi da er man et dårlig forbilde. Bodyshaming er ikke greit uansett hvordan man ser ut. Ikke det å kalle folk tynn som en strek heller. Skjerp deg

      2. Så selv om hun er tynn så har hun ikke lov til å kjenne på en usikkerhet når hu legger ut et bilde av seg selv i bikini og noen antyder at hu ser gravid ut?? Du som tydeligvis sitter på fasiten. Hvilken kropsform må man ha for å føle seg usikker på egen kropp når noen antyder at man ser gravid ut? Skal man være en str L/XL?
        Du er ikke fritatt mot å føle på en usikkerhet rundt egen kropp 365 dager i året uansett hvilken kropsform man har. Vær så snill å skjerp deg!!!
        Isabel, du ser fantastisk ut <3

      3. Det er ikke det det handler om. Du bare kommenterer ikke sånt. Jeg synes Isabel viser klart at hun er sterk, at du ikke skal bry deg om sånne kommentarer, men at selv om du er sterk og klarer å heve hodet, så betyr det ikke at kommentarer som det er GREIT. Det sårer, det gjøre noe med oss mennesker, hun er et menneske hun også. Hun enkelt og greit sprer budskapet om at JA folk kan være så ekle, MEN ikke bry deg, OOOG ikke vær stygg å sleng dritt som det, for det påvirker til og meg disse i fluencerne sterk eller ikke.

    15. Herregud!!! Du ser jo ikke gravid ut! Du ser smashing ut!! Uansett om du hadde vært gravid eller ei er det uansett ikke hennes buisniss, hvorfor i utgangspunketet sende en slik melding til noen du ikke kjenner! Det gir null mening! Og du ser jo ikke gravid ut engang! Du er babe❤️❤️ Dere er super søte💖💖

    16. Vær så snill ikke bry deg om det!! Du er jo så jævla nydelig, girl live ur best life og kos deg på ferie!! Du fortjener det! Blir så irritert av at folk må kommentere på alt mulig.. du er jo sånn serr helt gorgeous!! <33

    17. Syntes det er så dumt gjort! Det er et av de fineste bildene jeg har sett av ikke bare dere to som et par, men også deg Isabel! Du stråler

    18. Fy faen og fæle folk er. Du er jo så slank og fin. Skulle ønske du slapp sånne kommentarer. Men du vet at når folk skriver slik er de så missunnelig. Du ser fantastisk ut. Den som skrev det ville få deg usikker. Du er jo så slank . Fæle folk😢klem❤️

    19. Så fint at du tar tak i dette, og viktigst av alt, at du ikke sletter bildet!! Dere ser smashing ut! ❤️

    20. Misunnelse!! Du ser helt råååå ut og godt å lese at du hever deg over misunnelige stygge kommentarer. Kos dere og nyt hverandre ❤️

    21. Hahah gikk det dær inn på dæ !? 😂 Ikje bra, lær dæ og drit i sånn du 😁 Vinn over dæm, ikje gidd og bry dæ 😁 Vist du vise at du bryr dæ, så fortsætte dæm bare.. dessværre, men sånn e værden idag… 😔 FUCK DÆM OG IKJE VIS AT DU BRYR DÆ !

    22. Helt utrolig hva folk får seg til å si:O
      Ikke alle har hørt om normal folkeskikk
      desverre. Hun må tydligvis ha et forvrengt
      bilde av kropp, hvis hun mener at du ser gravid ut der. Håper du klarer å nyte ferien og å se bort i fra slike unødvendige kommentarer!

    23. Du ser helt nydelig ut!! Skulle gjort mye for å ha en sånn fantastisk kropp som din ! Drit i hun der! Hun er bare grønn av misunnelse på deg! Og har en trang for å rakke ned på deg, Husk det Isabel du er en fantastisk person! U are so pretty beautiful girl ❤️🌸

    24. Hva??? Du har jo drømmemagen!!! Og er tynn som ei flis i mine øyne, sammenlignet med meg da!! Hun må ha hatt en dårlig dag!! Det er godt du er sterk, for folk er så flinke til å spy ut dritt!! Kos dere masse, du ser fantastisk ut!!❤❤

    25. Hvis du ser gravid ut, hvordan ser da en gravid kvinne ut? Det er det store spørsmålet her. Hehe le av slike kommentarer istedenfor, som Petter Pilgaard så fint sa; Man må ha selvironi og ikke ta seg så høytidelig, i en slik bransje, det er aldri alle som liker deg så drit i de;-) babe!

    26. Jeg fikk veldig lyst til å dele min egen usikkerhet med deg nå for å si FUCK IT til alle som har et behov for å kommentere sånne ting til andre.
      Jeg ble nemlig hastekjørt i ambulanse til Ullevål og måtte dobbelt mageopereres i mars. Lå to dager med åpen mage før kirurgene lukket meg. Jeg har alltid vært ei slank jente med helt flat mage, men etter operasjonene har magen vært ekstremt hoven og sett høygravid ut siden. Jeg reiser til Las Vegas i juni og har grudd meg til å gå i bikini på grunn av magen. Også på grunn av det store arret (har forlenget arr pga tidligere hjerteoperasjoner i tillegg, så du kan forestille deg hvor langt det er).
      Men FUCK IT, Isabel!! Vi skal ikke la noen tråkke på oss for å ha spist en bedre lunsj, for å ha tatt oss noen drinker eller mageoperert! Vi skal kose oss, nyte livet og feriene våre. Jeg skal dra til Vegas, ta på meg bikinien hver dag og drite i om magen er litt større enn hva den vanligvis pleier. Det er jo midlertidig, jeg blir meg selv igjen en dag. Det tar bare litt tid. Jeg skal ikke la det ødelegge ferien min fordi jeg er usikker og redd for å få blikk eller kommentarer. Jeg har grudd meg til det inntil nå, men dette blogginnlegget ditt ga meg selvtillit og en innstilling om at ikke faen om noen skal få lov til å tråkke meg ned for å selv føle seg bedre.
      Nyt Bali og J! Du ser helt fantastisk ut!

    27. Jeg fikk veldig lyst til å dele min egen usikkerhet med deg nå for å si FUCK IT til alle som har et behov for å kommentere sånne ting til andre.
      Jeg ble nemlig hastekjørt i ambulanse til Ullevål og måtte dobbelt mageopereres i mars. Lå to dager med åpen mage før kirurgene lukket meg. Jeg har alltid vært ei slank jente med helt flat mage, men etter operasjonene har magen vært ekstremt hoven og sett høygravid ut siden. Jeg reiser til Las Vegas i juni og har grudd meg til å gå i bikini på grunn av magen. Også på grunn av det store arret (har forlenget arr pga tidligere hjerteoperasjoner i tillegg, så du kan forestille deg hvor langt det er).
      Men FUCK IT, Isabel!! Vi skal ikke la noen tråkke på oss for å ha spist en bedre lunsj, for å ha tatt oss noen drinker eller mageoperert! Vi skal kose oss, nyte livet og feriene våre. Jeg skal dra til Vegas, ta på meg bikinien hver dag og drite i om magen er litt større enn hva den vanligvis pleier. Det er jo midlertidig, jeg blir meg selv igjen en dag. Det tar bare litt tid. Jeg skal ikke la det ødelegge ferien min fordi jeg er usikker og redd for å få blikk eller kommentarer. Jeg har grudd meg til det inntil nå, men dette blogginnlegget ditt ga meg selvtillit og en innstilling om at ikke faen om noen skal få lov til å tråkke meg ned for å selv føle seg bedre.
      Nyt Bali og J! Du ser helt fantastisk ut! ;*

      1. ÅH, dette gjorde vondt å lese… <3 MEN amen til innstillingen din Gro – JEG ELSKER DEN!!!! <3 That's the spirit!! Jeg er stolt over deg! Du kommer til å kose deg SÅ masse i Vegas! <3 Stor klem!

    28. Hva er galt i å spørre om det!? Det var jo ikke sikkert hun sa det for å være frekk, hadde jo vært superkos og naturlig om du hadde vært gradid? At magen din buler ut kan jo være av forskjellige grunner, naturlig nok etter god mat og alkohol. Men at du får spm om du er gravid er vel helt naturlig hvis man har en liten bump på magen, eller? Ser ikke poenget i å henge ut henne for det? Du hadde sikkert fått det samme spm om du plutselig hadde en ring på fingeren? Altså om du er forlovet. Slike ting er helt naturlig når du er i et forhold. Ro deg ned litt tenker jeg?

    29. Du er helt nydelig Isabel og dere er sykt søte sammen🥰 kroppen din er perfekt, men skjønner at man kan bli usikker på seg selv å sitt eget utsende når man skal få høre slikt. Skjønner ikke at noen får til å være sånn. Ikke tenk på d. Du har like mye rett til å finne kjærligheten å ha løst å dele bilder som alle andre uten å få slike unødvendige kommentarer☺️

    30. Du burde ikke bry deg, er bare sjalusi fra andre. Jeg er gravid så syns det er litt morsomt at da mener hun at den magen der ser ut som en gravid mage? Morsomt. Du har en flat mage og fin kropp, sikkert vanskelig la vær ikke bry seg om kommentarer men mange er nok veldig sjalu på ditt utseende og din livsstil. Ha en fin dag:)

    31. Kan godt hende den stakars jenten trodde det pga bilde å ikkke kroppen din. Folkens, les mellom linjene og ikkje ta alt så fælt.

      Du har en fin kropp å ser ikkje gravid ut. Der ser nok folk på mils avstand.

    32. Syns du ser bra ut – og syns det var feil av henne og kommentere det og seff andre jenter, likevel syns jeg det er dumt av deg og som legger ut et nytt bilde hvor du skriver Preggo? ironisk sett – mens du har tynn mage igjen… Det viser at du bryr deg. Og at du skriver “elsker uken etter mensen” – er det liksom grunnen til at magen ser litt større ut på det bilde? uansett hvem sa det var stygt, syns det så fint ut og naturlig ut og hva er vel bedre enn det? (lamma lbe2e ykoun kelo fake:p)

    33. Hej Alle,
      Det er mig der har stillet det famøse spørgsmål om hun var “preggo”

      Det var bestemt ikke min mening at gøre dig usikker på din krop eller ked af det. Tværtimod er jeg fan af dine billeder og blogs. At du er blevet stødt, kan muligvis skyldes kulturforskellen, da jeg er fra Danmark, hvor spørgsmålet ikke umiddelbart ville afføde så voldsom en reaktion. Det kan være man i Norge tolker et sådant spørgsmål negativt, hvilket selvfølgelig ikke var hensigten ❤️Hvor om alt er, blev du ked af det her, så derfor kommer jeg med en uforbeholden undskyldning. Jeg håber det kan rette op på dit humør. Og så ønsker jeg dig en fortsat god ferie❤️ masser af kærlighed herfra 🥰😘

    34. Hej allesammen.
      Det var mig der stillede det famøse spørgsmål om hun var “preggo”

      Det var bestemt ikke min mening at gøre dig usikker på din krop eller ked af det. Tværtimod er jeg fan af dine billeder og blogs. At du er blevet stødt, kan muligvis skyldes kulturforskellen, da jeg er fra Danmark, hvor spørgsmålet ikke umiddelbart ville afføde så voldsom en reaktion. Det kan være man i Norge tolker et sådant spørgsmål negativt, hvilket selvfølgelig ikke var hensigten ❤️Hvor om alt er, blev du ked af det her, så derfor kommer jeg med en uforbeholden undskyldning. Jeg håber det kan rette op på dit humør. Og så ønsker jeg dig en fortsat god ferie❤️ masser af kærlighed herfra 🥰😘

    35. Lina over her er kanskje the culprit?😂
      det er en forskjell på å stille et genuint spørsmål om det man lurer på, eller bare for å skape dårlig stemning – noe som er ganske tydelig i det tilfellet her.

      Kos deg masse masse på ferie Isabell! Få deg nok av sol, kjærlighet og fine ting.

    36. «Flesteparten av alle jenter og kvinner der ute er usikre når det gjelder egen kropp»…. wow… er det virkelig den oppfatningen du har? Hva er bakgrunnen for den tanken? Takk gud for at det ikke er virkeligheten, for da hadde det vært et komplett kaos!

    37. Usikre jenter gjør andre jenter usikre! De trekk fram ting andre kanskje ikkje har tenkt på engang. Det e synd. Du ser ikkje “preggo” ut, du ser fantastisk ut! Nyt ferien din! <3

    38. Det oser sjalusi og misunnelse av det hele, så sykt barnslig å kommentere med “preggo” hvorfor ikke bare la det gå forbi eller slutte å følge da hvis det plager henne så mye?

      Men nei noen må stikke trynet ut av en opprevet bukse! Eller hva skal jeg si, putte nesa i alt som handler om alle andre enn seg selv.

      Det indikerer jo bare at hun ikke takler andres lykke, hadde vært bedre å kommentere med hvor fine dere er sammen.

      Men sånn er det verden er full av slike hespetre som bare må ødelegge.. Kos dere masse på reisen det er vel fortjent!

    39. Takk nok en gang, Isabel. Takk for at du får meg til å føle med enda styggere. Jeg som faktisk er tykk og aldri har vært fornøyd med magen(kroppen) min. Fint at du påpeker at lille du blir sett på som gravid i noens øyne. Hva syntes folk om meg og andre som faktisk har større mager? Jeg blir ikke å vise meg i badetøy på leeenge, så takk 😉

        1. Jeg trodde hun hadde sluttet med slike innlegg. Jeg liker stilen og leser bloggen for inspirasjon. Hvorfor bryr du deg?

    40. Hei. Dette er første gang jeg kommenterer her. Må bare ta denne jenta i forsvar, for det første så er det ikke sikkert at denne kommentaren er ment på noen frekk måte, for du er overhodet ikke tykk på noen som helst måte her. Det kan være vinkelen din eller det at du koser deg på ferie.

      Håper du prøver å glemme den kommentaren fra henne og fortsetter å kose deg på ferie 🙂

    41. Kjedelig at selvtilliten skal være så på bånn, at en sånn kommentar skal ødelagge så mye for deg!

      du vet jo du er tynn, så hvorfor ta det sånn til deg? og om du hadde hatt litt mage der etter all maten, so what??

      kanskje hun synes du så litt prego ut der, og kanskje hun ikke mente det slemt heller?

      du skulle ledd det bort og bare svart “kanskje og blunketegn ;)” – move on! finnes viktigere ting å la seg stresse så mye opp over 🙂

      nyt ferien 🙂

    42. Vet ikke om du leser alle kommentarene, men vil bare si at jeg liker selvsikkerheten du har fått veldig godt 🙂 Ingenting er mer attraktivt! Vil også si du har vokst så veldig mye som person, er mer genuin, og du har mer troen på at du er bra nok, og det er så viktig og så positivt og jeg er så glad på dine vegne. Det handler om å bestemme seg selv for at man er bra nok som man er og tro på seg selv, og drite i de som mener noe annet, for til syvende og sist så handler deg om DEG og hva DU SYNES og hvordan DU FØLER DEG. Hvis noen får deg til å føle deg dårlig, så er de like mye verdt som støv heh, null og niks! De som betyr noe er de som hjelper deg opp og ikke drar deg ned i livet. Viktig å huske på. Så vil jeg bare si jeg er glad på dine vegne at livet går bra. Det gjør som regel det når man har troen på seg selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg