DUBAI VLOGG ⎟ HVEM F*EN TROR HAN AT HAN ER!?!

HUSK Å ABONNER PÅ KANALEN MIN HER!

30 kommentarer
    1. Det var nok ikke en sjeik som var der. De drar ikke på beach clubs å gjør sånn så åpenlyst. Flere som kan se slik ut med den type drakt. Den dype sjekking har jeg opplevd av både tyskere, spanjoler og tyrkere..

      1. Så herlig en mamma du har , elsker at hun prater på gebrokken norsk , prøver seg litt på engelsk , og driiiter i feil uttale , hun bare smiler og ler 😍, herlig .

    2. Åååå, får så feel good vibes av deg!! Mtp det du skrev på ukens spørsmål ang Kristin Gjelsvik, så har du blitt så moden å reflektert og jeg har begynt å se opp til deg som person, du virker så god og genuin! Håper flyturen hjem gikk bra ❤️

    3. Husk at selv om solen ikke er så sterk så MÅ du/dere bruke solkrem! Dette gjelder i Norge også, alltid. Det er så mange som er uforsiktige med slikt som får hudkreft, beskytt dere <3

    4. Trodde aldri æ sku kommentere en blogg men men nu må æ faktisk. Det e IKKJE greit at en mann tar tak i dæ på noen som helst måte! Det at han eller fyrn bak va en sjeik gar INGENTING å si på saken. Jenter e ikke nakka du eie og behandle som ting!
      Og Dubai har l aaangt å gå på sitt kvinnesyn. Syns det e kjempe bra at su vise til dissan situasjonan og gir folk et innblikk i kordan ting e på ferien din. E så mange som sitt å syt fordi du velge å dra til Dubai på ferie og mener at du får opphold gratis osv. Du har visst at du betaler alt sjøl og alt e OK.
      Hvis folk e sur så kan de jo unfollow dæ på sosiale media og slippe å få opp alt du gjør.
      Men førr oss som støtte dæ. STÅ PÅ!!! DU E FETTE RÅ!
      HARD WORKING B**** (mener det som et kompliment)
      Du har en stemme som du tørr å bruke og æ syns det e amazing! Fuck haters.

      1. Du må huske på at i verden er det mye rart, og det trenger ikke være greit. Det fine voldtektsmenn, ekle og irriterende menn overalt. Jeg syns at i Dubai bør man passe seg ekstra. Fotdi kvinnesynet er ikke bra…Om man i tillegg går utfordrende kledd, ja, da blir det ikke lettere….slik er det bare…

      2. Man må huske på at i verden fins det ekle, innpåslitne og voldtektsmenn overalt. Om man i tillegg går litt utfordrende kledd blir ikke saken bedre…..slik er verden.. Det fins folk som ikke klarer styre seg. Og i Dubai bør en passe ekstra på….

    5. Den videoen var bare så søt! Jeg smilte og lo, du og mammen din er bare så herlige mennesker ❤️ Vil se flere videoer av dere sammen!
      Stor klem fra meg

    6. Har virkelig elsket disse vloggene fra Dubai! ❤️ Håper du fortsetter å vlogge mer nå! Du er jo så RÅ på det! 😁 Forresten, jeg tror jeg vet hva du gjør sammen med Mads Hansen! Hihi! 😉 Stor klem til deg sunshine! ❤️

    7. Ahhh Isabel, du er så utrolig nydelig da du ikke har sminket det så mye. Litt «roser» i kinnene, det gir deg en sååå fin look. Disse «rosene» er jo solbrenthet du har i ansiktet da😅

      Men du er altså helt nydelig ❤️

    8. OMYGOS
      DU STRÅLER LKSM, DØNNNNNN
      DÆVEN DØTTE SYKKELSTØTTE
      JEG SMELTER, ØYNENE MINE STRÅLER OG DET GJØR DU OG
      AHHHHHH DET BLIR LITT VARMT BBY PUS
      MMMMMMMMMMMMMMM* GRGRRRRRRRRRR*
      Takk for at du gjorde dagen min, ble litt var her heiteste bby pus<333333333333333333

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg