1. Så koselig at du har tatt med mammaraad på ferie❤️ Hun er så søt, jeg smiler alltid når jeg ser henne😍😍 Elsker å se på vloggen av dere!! Kos dere masse og nyt resten av ferien sammen❤️

      1. Det er da fult lov å være med andre folk uten om den man reiser med! Bedre at Isabel fikk kost seg enn å kaste bort en kveld ved å sitte på rommet med moren når hun var dårlig

      2. E da lovt og kose sæ uansett om man e me andre, frøken anonym 🙂

        Syns det va smart av mamma raad om og lægge sæ <3 Aldri digg og være kvalm og dårlig ute !

        1. Lurer på den blå/fargerike på siste innlegget, og den hvite med gulldetaljer, og den svarte og brune du hadde her om dagen😍

        2. Lurer på den blå/fargerike på siste innlegget, og den hvite med gulldetaljer, og den svarte og brune du hadde her om dagen😍

        3. Den som er blå/fargerik fra siste innlegget med videoen😍også den hvite med gulldetaljer og den der som er svart og brun😍

    2. Så går det sikkert veldig bra å dra på date om hun er på ferie med moren sin. De er voksne begge to og trenger ikke gå oppå hverandre 24/7:))

    3. Jeg er helt enig om den ideen om å bo i et annet land enn Norge! Og når du har mulighet så why not?! Hadde lett gjort det samme om jeg var deg!
      Du og din mor er så nydelige ❤️❤️❤️Heia dere

    4. Ååå så koselig <3

      Mammaen din e så søøøt <3

      Kan ho andre språk ? Vist ja, få ho te og snakke sånn på din næste video <3

      Klæm <3

    5. Kommenterer aldri noe som helst, men herregud jeg leeeer så sykt av mammaen din, hu er så søt og morsom! hahah 😀

      1. For jeg valgte heller å reise på ferie 🙂 Jeg har dog aldri vært så super ivrig ovenfor Vixen uansett, så jeg følte ikke at jeg gikk glipp av noe. Etter dramaet som skjedde i går ser jeg også at jeg ikke gikk glipp av så mye. 😅

    6. Dette var den første vloggen jeg har sett med deg(eller så den forrige først da😁), men sitter bare å smiler for meg selv når jeg ser deg og mammaen din🥰 Så utrolig herlig mor og datter tur! Kos dere masse! Gleder meg å se flere vlogger fra deg fremmover🤩

    7. Lurte på hva du tenkte om vixen igår kvled? Og er den grunn til at du ikke ville være der ? Eller bare ser du på hele greia som unødvendig!
      Hvert fall etter å ha sett visse kjendiser reagere på den måten de gjør og går imot hverandre skjønner hvor mye mer du har vokst på meg❤️❤️

    8. Herreguuuud:-)MammaRaad er bare nydelig!på utsiden og innsiden<3så fantastisk et menneske,og for en fantastisk famile<3og så fint gjort av deg og dele alt med din familie Isabel,nydelig og se hvor raus og omsorgsfull du er ovenfor din familie,helt nydelig og se både deg og mamman din:)

      1. Helt enig med Helene! Blir rørt av dere to, og du stråler Isabel! Virkelig, både på innsiden og på utsiden. Er det en ting jeg virkelig ser opp til deg for, så må det være den omsorgen og kjærligheten fu har for familien din.

    9. Hallooo, så herlige du og mammaen din er😍 Håper dere har det fantastisk, ser virkelig helt nydelig ut!

    10. Hei! hvordan er prisene i Dubai? har hørt det er veldig dyrt der? sånn hotellpriser og mat/shopping? hvordan er det iforhold til Norge?☺️ kos deg videre på ferie😍🥰

    11. Herregud, så nydelige du og mammaen din er! Blir helt rørt jeg! Så flotte, gode mennesker dere er! Eeeelsker dere! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg