DUELL & NY UKE

Reklame | NELLY

T-SHIRT HER ⎟ TIGHTS HER

I går ble det duell på meg. 😔 Veldig skremmende og ikke minst skummelt, men takket være dere som stemte på oss gikk vi videre!! <3 Tusen millioner takk for det! Jeg tror ikke dere aner hvor mye dette eventyret betyr for meg, så det at det holdt på å ta slutt i går fikk hjertet mitt til å hoppe opp i halsen. Jeg skal ikke snakke så mye mer om det nå, fordi… *trommevirvel*… Jeg VLOGGET hele gårsdagen! Så dere får se alt i vloggen som kommer ut asap. Skal prøve å få klippet den i morgen, slik at jeg får den ut på tirsdag.

I dag startet i hvert fall en ny uke på dansesenteret! Denne uken er ekstremt spennende og gøy!! Det er kjendisenes valg som tema, som betyr at vi får lov til å bestemme helt fritt når det kommer til ukens dans og låt! Det blir så heftig!! I tillegg til det, er det også GRUPPEDANS denne uken! Det er jentene mot guttene, noe jeg DIGGER! Det skal bli så gøy å få være skikkelig power ladies som bare skal rocke parketten skikkelig sammen på lørdag. Ahhhh, jeg gleder meg stort!

Jeg har valgt favorittlåten min «Crazy in love» av Beyonce. Det blir hiphop/streetstyle dans. Jeg skal ha med meg dansere også, så denne sendingen gleder jeg meg helt sjukt mye til! Jeg synes jo egentlig det er drit skummelt å stå på egne ben og ikke danse med og bli ført av Benjamin, men denne uken skal jeg altså utfordre meg selv skikkelig! Jeg skal gjøre det jeg synes er skumlest og mest ukomfortabelt. Nå er det tross alt uke 8, og nå må jeg bare up my game for å fortjene en plass videre. Den komfortsonen min finnes jo ikke lenger.

Nå er altså klokken rett over 23, og jeg kom akkurat inn døra. Jeg har vært på dansesenteret fra klokken 16:15 i dag, frem til nå. Full gass og fullt kjør!

Dette lever jeg bokstavelig talt på om dagen. Fjordland for alle penga. Enten det, eller brødskiver på dansesenteret. Jeg tror jeg må begynne å ta vitaminer, for jeg tviler på at jeg får i meg alt det nødvendige gjennom kostholdet mitt for tiden. Det er jo helt ræva.

Nei, dere.. nå skal jeg spise opp, hoppe i dusjen og legge meg. I morgen starter jeg dagen på meditasjonstime og innspilling med Benjamin, før resten av dagen går til dansing.

Håper dere har hatt en nydelig søndag! Klem <3

6 kommentarer
    1. Dine blogg innlegg er så tørre, du skriver ikke noe , jeg ikke vet fra før av…. samme med spørsmålsrundene!!! Jeg savner gossip innlegg drama, reiser, tanker… ikke innlegg om ting jeg kan fra før …. «imorgen skal jeg danse ditt og datt», «rabbatkode Nelly», vær kreativ!!!!

    2. I går da du havnet i duell må jeg ærlig innrømme at jeg fikk tårer, haha følte meg rimelig teit der jeg satt, men unner deg all suksessen og det er gøy å følge deg.
      håper du kommer enda lenger, øv, øv, ØV! Vi er kjempe stolte av deg!

    3. Jeg liker veldig godt å lese bloggen din, selv om ikke alt d du skriver om r så interessant men når du skriver om d, blir d interessant. Du har også lite skrivefeil iforhold til mange andre bloggere og d r også litt digg!

      Ps: elsker deg på skal vi danse! Du er jwl god! Stemmet seks ganger på deg på lørdag!! Lu❤️❤️

    4. ELSKER livet ditt for tiden. Du tar hånd om egen helse med trening hver dag, du spiser fjordland istede for foodora hver dag!! Du drar på meditasjonstimer å du bare lever ditt beste liv. Digger det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg